1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2c-b-fly "een stuurbare truffeltrip met sporen van xtc"

Discussie in 'Trip reports' gestart door GoldenGrow, 9 feb 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

titel vat samen hoe ik deze stof zie

Gister avond voor de eerste keer 2c-b-fly gebruikt, dosis 15mg. met hier en daar een jointje die de effecten tijdelijk met een veelvoud van 10 opkrikken.

setting was op mijn kamer met een vriend hij gebruikte ook maar heeft geen effecten ervaren (best gek, toch?)

come up kwam sneller aanzetten dan ik verwacht en werd vrij snel in het diepe gegooid, een sterk aanwezige bodyhigh vergelijkbaar met xtc die even wennen was. het was lastig om een houding te vinden die prettig was.

visuals waren er ook zoals boven aangegeven waren dit truffel achtige visuals, zoals ademenen van muren en enhanced colours bijvoorbeeld.
    ook heeft er de hele trip een soort mist gehangen in mn zichtveld.

deze stof gaf mij een sterk gevoel van mensen kunnen inschatten, als in ik kon van de mensen op tv heel erg zien hoe zij zich op dat moment voelden. vonden ze die grap echt grappig? of deden ze alsof. is hij blij om hier te zijn, of niet? zulke eigenschappen kon ik als het waren lezen van hun gezichten.

ook gaf deze stof mij een continue gevoel van voldoening, alsof je net klaar bent na een lange dag werk en dan het moment dat je op de bank ploft met een biertje. zo moet je het zien en dan de gehele trip lang ( inclusief veel diepe zuchten van voldoening) dit is iets wat ik niet echt kan koppelen aan eerdere drugs ervaringen.

6 uur na inname de laatste effecten gemerkt, wel totaal niet kunnen slapen. dus toen maar dit soort van niet uitbundige report gaan schrijven.

korthom leuke stof ! heb me erg vermaakt en dit smaakt naar meer.

comment alsjeblieft als je vragen hebt over mijn ervaring of als je gewoon iets hebt op te merken natuurlijk, ik vind het leuk om dat te lezen.

Laatst bewerkt: 9 feb 2019
    Mezelf, StimsalaBanne en KropSla vinden dit leuk.
  2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ik vond 2C-B-FLY juist meer op MDMA lijken dan op paddo's.

De visuals zijn er wel maar heel onopvallend. In je hoofd ben je vrij nuchter maar in je lichaam voel je een soort 'warm-
    bad'-gevoel. Alsof je omhuld wordt door een warme zachte deken.

GoldenGrow vindt dit leuk.
  3. GoldenGrow

ja precies. de lichamelijke effecten en het heldere, maar speedy gevoel heeft wat weg van mdma. en de visuals zijn dan weer paddo achtig. maar dit beide in een zeer rustige en controleerbare toon

4. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Grappig om te lezen dit, er wordt weinig over dit middel geschreven. Thanks voor het delen!

Ik heb toevallig vrij recent ook nog eens 2C-B Fly gedaan, heb het een jaar of twee (?) terug al eens geprobeerd maar was toen niet mega onder de indruk. Nu was mijn 2C-B op en besloot ik het nog eens op Fly te wagen.

Mijn dosis zat rond de 17-17.5 mg denk ik. Ik kan me herinneren dat de 20 mg die ik de vorige keer had gehad qua intensiteit te vergelijken was met zo’n 30 mg 2C-B dus wilde nu iets lager gaan zitten. Het is mogelijk toeval geweest gezien het kleine verschil, maar ik heb toch een beduidend mildere ervaring gehad dan de vorige keer. Althans, voor zover ik het kan beoordelen, want ik vind de effecten van Fly sowieso wat moeilijk te plaatsen. Ik ervaar het als een headspace die heel erg op die van 2C-B lijkt maar die vlakker/neutraler is. Je wordt er flink waus van, dat zeker, maar het is in zijn geheel minder uitgesproken. Weinig visueel, en qua karakter weinig ‘eigen’. Dat heeft ook een voordeel want je kunt er door dat neutrale alle kanten mee op. Het forceert je niet een bepaalde richting uit. Ik ben lekker in bad gaan liggen chillen met kaarsjes om me heen. Maar volgens mij kun je er ook prima in je eentje in bed mee wegspacen en wat filosoferen, of met vrienden ouwehoeren en lachen, misschien zelfs (licht) gamen of een potje seksen. Het lijkt me mogelijk ook geschikt voor een feestje, door de wat langere duur.

Ik ervaar het zelf niet echt als MDMA/XTC-achtig, vind het wat looms hebben net als 2C-B (al wisselt dat wel per keer) en dus juist niet zo speedy. Al heeft het wel degelijk een lichte empathische vibe en euforie. Maf spulletje! En interessant dat de ervaringen blijkbaar verschillen.

De come up was bij mij overdreven traag, merkte pas een piek na 2 tot 2.5 uur. Het had ook een hele lange staart waarin ik eigenlijk niet zoveel effect meer had maar toch niet nuchter was. In zijn geheel veel meer uitgespreid in effect dan 2C-B.

5. Neo-Shulginist

De kracht van 2C-B-FLY zit hem in de subtiliteit. Het heeft van alles wat: een beetje psychedelisch, een beetje entactogeen, een beetje sedatie / dissociatie.

De effecten worden nooit overweldigend, maar dat is dus juist fijn. Wat mij betreft een zeer geschikt feestmiddel waarvan je gewoon sociaal en aanspreekbaar blijft maar ondertussen toch best leuk spacet.

Fenrir en GoldenGrow vinden dit leuk.
  6. GoldenGrow

grappig, ik lees echt enorm verschillende ervaringen met dit spul. er zijn wel bepaalde raakvlakken bij de meeste dingen die ik lees maar toch vind iedereen dr weer iets anders van. ook qua dosering zit er enorm verschil de ene persoon heeft de trip van zijn leven en gaat naar een ander universum op 10mg, waar een ander persoon helemaal niks voelt! zoals mijn maat had gisteren. weet jij misschien waar dit door komt? ik vind het gewoon gek dat je zn potent stofje in je lichaam gooit zou je denken dat je altijd tenminste IETS zou moeten voelen. maar nee.
    ik kan alleen maar positief zijn over de stof overigens, ik houd van het subtiele.
    :smoke:

7. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat klinkt best goed. Deze gaat op mijn wish list :)

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  8. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Bedankt! Nu ben ik een beetje fan.. altijd fijn om in een zoektocht naar het verfijnen van de “empathy” iets te vinden met net een beetje extra.

GoldenGrow en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  9. Neo-Shulginist

Kom ik daar met mijn posts met kritische reflectie over of je drugs wel mag aanraden :sweatsmile:

Mezelf, Pollewop en Fenrir vinden dit leuk.
  10. Neo-Shulginist

Fenrir vindt dit leuk.
  11. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Ik had exact hetzelfde

Laden...