1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2c-b fly met xtc

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Banaan en eieren, 9 aug 2019.

?

2c-b fly en Xtc: goede combinatie voor een festival?

1. Ja, al geprobeerd en is zeker aan te bevelen!

0 stem(men)
    0,0%
  2. Weet ik niet, maar lijkt me wel interessant.

5 stem(men)
    71,4%
  3. Waarom zou je dat willen? Xtc alleen is toch al leuk genoeg.

0 stem(men)
    0,0%
  4. Waarom zou je dat willen? 2c-b fly alleen is toch al leuk genoeg.

0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee, niet doen, is niet veilig.

2 stem(men)
    28,6%
  6. Anders...

0 stem(men)
    0,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ik ben net als velen hier geïnteresseerd naar mogelijke nieuwe drugs en of combinaties en was benieuwd hier naar. Heeft iemand deze combinatie wel eens geprobeerd (op een festival). Lijkt me leuk om eerst 10/20mg 2c-b fly te nemen en s'avonds xtc, maar weet niet of het een goede ervaring oplevert, of beide drugs überhaupt wel te combineren zijn. Mocht je er iets over weten dan hoor ik het graag :)

Alvast bedankt!

2. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Volgens is elke combinatie met 2cb-fly gevaarlijk.

3. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Heb je de drugs laten testen? Dat zou ik allereerst doen. Met 2C-B Fly is veel rottigheid, en er zijn al een aantal doden van bekend doordat het via RC websites werd verkocht als zijnde 2C-B Fly, terwijl het een andere substantie was. Ik lees trouwens ook dit:

"If 2C-B-FLY does have suspected MAO-altering effects, this could indicate that 2C-B-FLY is more likely to induce serotonin syndrome or general monoamine overload (especially at high dosages) than other serotonergic psychedelics. This may make it dangerous to combine it with MAOIs, stimulants and certain substances which modulate synaptic concentrations of neurotransmitters such as serotonin, dopamineand norepinephrine through unknown mechanisms"

MDMA valt hier onder. Oppassen dus.

Mezelf en Fenrir vinden dit leuk.
  4. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Via een betrouwbare vendor gebeurd dit niet. Zij hebben er geen enkel belang bij dat iemand dood gaat.

5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Dat is wel jaren geleden. Er is toen een dodelijke batch 2C-B FLY in omloop geweest. Enkele doden in Europa en in de VS dacht ik? In werkelijkheid ging het hier om het veel en veel potentere 3C-Bromo-DragonFLY (actief op microgramdosissen) dat foutief verkocht werd als 2C-B FLY. Gelukkig is dit dus niet actueel.

Over combinaties van stimulanten met 2C-B FLY is nog niet zoveel bekend; dat hoeft niet te betekenen dat het erg gevaarlijk is maar het is wel een reden om ermee uit te kijken.

Rupsen God ❤ vindt dit leuk.
  6. gomega

gomega Belezen gebruiker

Als ik het me goed herinner ging het om een mis-labeling waardoor Bromo-DragonFLY, waarvan de dosissen in de microgrammen liggen, werd verkocht als 2C-B-FLY, waarvan de dosissen in de milligrammen liggen. Mensen dachten dus een normale dosis 2C-B-FLY te nemen, maar ze namen dus eigenlijk een dikke overdosis van de DragonFLY.

Denk ook niet dat er opzet in het spel was, ging gewoon om een heel kostelijk foutje. Dat kan zelf de beste, meest betrouwbare vendor overkomen.

Rupsen God ❤, Fenrir en Roze Olifant vinden dit leuk.
  7. Roze Olifant

Dat dus. :wink:

* Edit: Lees nu btw dat Bromo-DragonFLY daarnaast ook nog eens een werkingsduur heeft van een paar dagen. Je zult maar even een 2C-B FLY tripje willen doen op de zondagmiddag...

8. Sorpresa

Sorpresa Experimenterende gebruiker

Even afgezien van de chemische combinatie en of die verstandig is of niet, hoe reageer je zelf op beide middelen afzonderlijk? In mijn ervaring versterken 2cb en xtc elkaar, en dat is niet per sé positief. 2cb-fly vond ik heel intens vergeleken bij normale 2cb. Ik weet niet of ik er blij van was geworden als ik daar nog iets bij had gebruikt.

9. Roze Olifant

Typisch. Ervaringen met FLY blijken kennelijk nogal uiteen te lopen. Ik heb zelf inmiddels vrij ruime ervaring met zowel 2C-B als 2C-B FLY. Voor mij heeft FLY beduidend en consistent een (veel) minder heftig effect dan 2C-B (ik lees dit ook regelmatig innverscheidene andere reports op internet terug).

2C-B ervaar ik al als een relatief makkelijk/oppervlakkig psychedelicum, maar FLY dus nog meer. Gebruik het bijgevolg ook vaak in een in verhouding hogere dosering dan 2C-B. Ik word er op hogere dosis weliswaar aardig ‘waus’ van, maar zonder enige mentale diepgang weliswaar. De verschijnselen die ik merk zijn ongetwijfeld mild psychedelisch te noemen, maar ook echt niet meer dan dat. Het is daarnaast het enige tripmiddel waar ik mee experimenteerde waarbij het visuele aspect bij mij vrijwel volledig wegvalt. Opvallend, want ik ben normaliter een - te - visuele triptruus. FLY duurt zoals bekend wel een stuk langer dan 2C-B. Ik zou het daarom misschien omschrijven als ‘staat tot 2C-B als 6-APB staat tot MDMA’. Vind het persoonlijk alleen wel zodanig neigen naar de te flauwe kant dat ik 2C-B verkies (als ik het voor handen heb, het voordeel van FLY is dat het legaal verkrijgbaar is).

BTW: ik ben niet voor de volle 100 procent zeker of het nu FLY of 2C-B was, maar ik meen FLY wel eens gecombineerd te hebben met XTC (beide op bescheiden dosis, en inname niet tegelijk maar na elkaar met wat uurtjes tussentijd - eerst FLY). Voor zover ik me herinner leek die synergie erg op nexus flip en was dus wel vermakelijk. Maar pas hier dus nogmaals goed mee op, want feit is dat FLY chemisch toch wel aanzienlijk verschilt van 2C-B en dat de risico’s van combigebruik dus ook niet één op één te vergelijken of achterhalen zijn. Je bent dan toch een beetje je eigen proefpersoon.

Laatst bewerkt: 11 aug 2019
  10. Sorpresa

Voor mij was het precies andersom. 2-cb maakte op mij weinig indruk, vrijwel geen visuals en voelde me eigenlijk erg 'normaal'. De keer erna enkele uren na 2cb wat mdma erbij en toen kwamen er wel visuals maar heel mild en goed controleerbaar. De 2cb-fly was voor mij een veelvoud heftiger, en slechter te controleren, zeker in de comedown erg instabiel. Nu moet ik zeggen dat het al even geleden is en ik niet zeker weet hoeveel 2cb ik had. 2cb fly had ik 10 mg in elk geval, ook geen extreem hoge dosering. Ik denk wel dat zoals met de meeste drugs ook de setting, gezelschap en gemoedstoestand een grote rol speelden, die waren niet vergelijkbaar.

Het blijft natuurlijk een beetje trial and error met elk middeltje, maar zou niet zomaar gaan combineren als ik nog niet weet wat het met me doet. Omdat ik me erg oncomfortabel voelde in de comedown heb ik 2cb-fly nergens meer mee gecombineerd in elk geval. En zou het ook niet snel meer gebruiken. Interessant dat het zo compleet anders is voor jou Roze Olifant!

Roze Olifant vindt dit leuk.
  11. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

2C-B-FLY duurt lang genoeg voor een feestje. Daar heb je geen MDMA bij nodig. Sowieso is het (waarschijnlijk) gevaarlijk om die middelen te combineren.

Ik vind 2C-B-FLY heel fijn op een feestje. Het werkt ruim 10 uur lang, dus genoeg om het hele feestje door te gaan. Je raakt er geestelijk niet zo van onder invloed, zodat je nog wel gewoon goede gesprekken kunt hebben met mensen. De bodyload is prettig: een warm en zacht gevoel in je lichaam. En je hebt ook wat lichte visuals die alles net wat mooier en interessanter maken.

Ik ben fan.

Maar verwacht niet te veel, want 2C-B-FLY wordt nooit echt overweldigend. Als je op zoek bent naar een echt tripmiddel met volledige visuals en met mystieke ervaringen, dan kan je beter een ander middel nemen.

Lees eventueel ook mijn tripreport van afgelopen maart:
    https://drugsforum.nl/threads/2c-b-fly-emotionele-helderheid-op-een-feestje.64607/

Roze Olifant vindt dit leuk.
  12. Roze Olifant

Interssant ja! Echt behoorlijk anders inderdaad, want ik neem FLY eigenlijk standaard op 20 mg. Ik weet dat 10 mg als de normale dosis wordt aangegeven maar voor mij is dat echt te laag; zelfs 20 mg vind ik aan de milde kant qua effecten (ik ga echter niet nog hoger doseren, want ik zoek ook geen diepgaande trips in spul zoals 2C-B en FLY, en de bodyload zou dan waarschijnlijk gaan storen). Ik vind FLY nice voor een avondje op de bank, beetje chillen en licht filosoferen en naar mooie muziekjes luisteren. Kan me ook voorstellen dat het leuk zou kunnen uitpakken op een feestje. Bijzonder dat jij 10 mg zo relatief oncontroleerbaar hebt ervaren maar het maakt dus toch behoorlijk uit hoe gevoelig je systeem voor een drug is (naast set/setting etc.).

Ik ben toch wel benieuwd hoeveel 2C-B je dan uiteindelijk binnen had gehad, al weet je dat niet. Ik vind 2C-B weliswaar ook een ‘pretpsychelicum’, maar het geeft wel wat meer visuals (hoewel ook die niet heel indrukwekkend zijn, totaal niet vergelijkbaar met psilo of LSD bijvoorbeeld) en een ietwat psychedelischere mindset dan alleen een minder gedefinieerde spacy vaagheid. Zowel 2C-B als FLY hebben hun charme en geven een leuke avond/nacht, maar de eerste manifesteert zich toch echt met wat meer karakter voor mij. Leuk altijd om deze verschillen in effecten tussen forumleden te lezen. :)

13. Sorpresa

Ja ik ben ook wel benieuwd nu. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik gewoon verkeerd ben ingelicht en meer dan 10 mg heb genomen, of dat het toch iets anders was. Helemaal zeker weet je het nooit natuurlijk, ga naar aanleiding van jouw verhaal wel twijfelen nu. Degene met wie ik was tripte er ook behoorlijk hard op.

Ik krijg vrij snel visuele effecten, ook op xtc, dus dat ik er gevoelig voor ben is mij wel duidelijk. Ik was eigenlijk niet van plan nog 2c-varianten te proberen aangezien ik deze ervaringen ermee heb, maar misschien geef ik 't nog eens een kans ooit.

14. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Zelf vind ik het erg leuk om een kleine hoeveelheid psychedelica toe te voegen wanneer ik een serotonine releaser gebruik zoals MDMA. De combinatie met 2C-B of 2C-D kan zeker de moeite wezen naar mijn ervaring. 2C-B-FLY gezien de duratie en subtiele psychedelische effecten lijkt mij wat dit betreft wel interessant voor een dergelijke combinatie.

Maar zoals al genoemd is, 2C-B-FLY heeft onbekende MAO werking wat mogelijke interactie heeft met. Op Bluelight heb ik wel discussies voorbij zien komen rond 2C-E en 2C-T-7 in combinatie met MDMA van welke wordt gezegd dat ze soortgelijk MAO risico met zich mee brengen. Enkele mensen spraken zich uit dat als je het met beleid doseert dat het wel kan, al bied dat weinig garanties natuurlijk. Je neemt wel een extra risico waarvan niet bekend hoe groot deze is.
    Iets van 5 jaar geleden kwam 2C-B-FLY voor het eerst op de markt. Een eigenaar van een Scandinavische vendorsite wou de 2C-B-FLY afkomstig uit China uitproberen en nam een lijntje. De synthese bleek slecht uitgevoerd te zijn en de 2C-B-FLY bleek Bromo-Dragonfly te bevatten als 'bijproduct' wat dus vele malen meer potent is dan 2C-B-FLY en vanaf 1mg al merkbare effecten produceert. Deze meneer overleed hier dus aan en hier was het dacht ik inderdaad niet bij gebleven. Ik zie net Olifant 3C-Bromo-Dragonfly noemen actief in de microgrammen, klinkt gezellig.

Sindsdien was 2C-B-FLY lange tijd van de RC markt verdwenen, de 2C-B-FLY uit het Reptielenlab die momenteel rond gaat is in ieder geval niets mis mee.

Rupsen God ❤ en gomega vinden dit leuk.
  15. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Ahh! Ik dacht dat het wat actueler was. Dan neem ik het bij deze terug :wink:

16. Reageer op beide apart wel goed, maar gezien bovenstaande verhalen laat ik het er toch even bij zitten. Bedankt!

Jmths vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...