1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2C-B is op dit moment heel vaak vervuild

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door Neo-Shulginist, 5 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

2. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Thanks voor de waarschuwing, dit is zeer relevant momenteel inderdaad. Beter even geen nieuwe 2C-B aanschaffen (en indien wel, testen).

Allemaal aan de 4-HO-MET! xD

JanDeBrandweerman, NiandraLades en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Neo-Shulginist

Heb je aandelen gekocht van een rc-bedrijf ofzo?

4. Roze Olifant

Ja, hoezo? Valt het op?

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  5. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Net een paar pillen gekocht. Maar wilde ik sowieso laten testen.
    Ben benieuwd. Want het is van dezelfde batch als ik al geslikt heb

JanDeBrandweerman en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  6. Neo-Shulginist

Nouja ik kwam laatst in een trip ook al een roze olifant tegen dus ik had al een vermoeden dat daar een sterke marketinglobby achter zat.

JanDeBrandweerman, Mezelf en Roze Olifant vinden dit leuk.
  7. Roze Olifant

Haha oops, zal me wat meer op de achtergrond houden voortaan. :relaxed:

8. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ai dat is minder. Heb gelukkig nog 2 bonen van aantal jaar geleden getest op 18/19mg. Die pareltjes zijn dus goud waard.

9. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Was het niet 2-bromo-4,5-dimethoxyphenethylamine?

10. Neo-Shulginist

Ja! Gek, dit weet ik op zich, het staat ook in het bericht waarnaar ik link. Maar ik heb vast even ergens een brainfart gehad. Excuus!

En bedankt voor de oplettendheid.

11. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Np

12. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

WoW! Bedankt voor de info.

Ik heb eind vorig jaar een aantal pillen gekocht. Heb ze nog niet laten testen omdat ik voor mezelf even een pauze wilde inlassen na elke 3 maanden empathy en 4F te hebben gedaan..
    22 aug heb ik ingepland om langs het testcentrum te gaan, hopende dat de pillen uit deze batch toch ok zijn. Ben er gewoon heel erg nieuwsgierig naar en het is eens iets anders dan mijn standaard empathy gebruik. Zit gewoon al zeker een half jaar in spanning om de 2C-B (grijze buddha) te gaan gebruiken.

Goed dat er iig hier ook voor gewaarschuwd wordt, want zodra het testcentrum mij aanraad niet in te nemen, zal ik ze meteen bij de apotheek om de hoek deponeren.. We zullen het meemaken!

13. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik kreeg ontzettende buikpijn van de laatste 2x 2cb (niet getest) kan er wel mee te maken hebben of is het sws zwaar op de maag?

14. Pollewop

Zoals ik eerder vertelde heb ik donderdag de 2C-B laten testen.

Deze batch was prima, geen rare geur of kleur, 10mg werkzame stof en de code 2.5 als bijstoffen. Mij werd verteld dat ze het niet hoefden door te sturen naar het lab voor verder onderzoek. Kreeg mijn geteste pil weer mee terug dus nu 5 in mijn bezit voor de komende periode.
    Rustig aan opbouwen want het is mijn eerste keer. Ik zal dan ook niet meer dan 1 pilletje van 10MG nemen, kijken wat het doet. Ben in ieder geval blij verrast dat deze batch goed bevonden werd omdat er al zoveel shit in omloop is.

Binnenkort, weet nog niet wanneer, zal ik een middagje er aan wagen en daarna een rapportje schrijven van mijn bevindingen. Zo benieuwd hoe het gaat zijn ...

Later!

15. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Wie weet hoe dit in zijn werk gaat. Gaat de testservice, in dit geval, alleen op vorm en kleur af dan?

16. Neo-Shulginist

Het DIMS registreert bij elke pil de kleur, opdruk, de vorm van de rand, de dikte en de diameter. Dat wordt gekoppeld aan een (tijdelijke!) database van geteste pillen met daarbij de herkomst (waar gekocht voor hoeveel geld).

Bij de testservice hebben ze dus een tijdelijke database van pillen met een testuitslag. Op basis daarvan kan binnen een bepaalde zekerheidsmarge (95+ procent) gezegd worden wat er in de pil zit. Met enige regelmaat wordt een bekende pil opnieuw getest om te kijken of er niet toevallig een nieuwe batch is gemaakt van pillen met hetzelfde uiterlijk maar een andere inhoud. De testresultaten worden na 3 maanden uit de database gehaald zodat er geen sprake is van verouderde data.

Mezelf en Pollewop vinden dit leuk.
  17. Pollewop

Je gaat volledig anoniem testen. Ze vragen alleen je voornaam en geboortedata, uit welke woonplaats je komt, hoeveel je voor je pil betaald hebt en hoelang geleden je ze gekocht hebt.
    Dan wordt er wat van de pil afgeschraapt, dus paar kleine korrels worden getest met vloeistof, de kleur wordt bekeken op de kleurkaart van de stof, in dit geval dus 2C-b. Op de lijst staan eerdere pillen die getest zijn en daaruit wordt herleidt welke het is, de hoeveelheid werkzame stof en aan de kleur kan men zien welke code het bijproduct heeft. Dit bijproduct is dan niet het bindmiddel maar een ontstane stof door het aanmaken van de 2C-B.
    (Iemand met een kennis hiervan moet dit maar ff in Jip en Janneke taal uitleggen)

Staat jouw pil dus op de lijst dan hoeft het niet verder getest te worden en krijg je het terug.

Wellicht helpt dit een ieder die niet naar een testcentrum durft toch te gaan. Het boeit men niet wie je bent, alleen dat je “veilig” gebruikt. En daarnaast, mijn testmeneer was blij dat ik kwam om mijn pillen te testen, aangezien er dus veel slecht spul in omloop is. Doe er je voordeel mee en ga testen!

18. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Bij mij vragen ze geen naam, geboortedatum en woonplaats hoor!
    Wel waar ik de pil heb gekocht, prijs en wanneer.

19. Neo-Shulginist

Ze vragen juist niet naar je voornaam en geboortedatum want dat is informatie die herleidbaar is naar een persoon en dan zou het testen niet anoniem zijn :wink:

Ook willen ze niet weten waar je woont, maar wel waar je de sample gekocht hebt. Ze willen weten waar het middel verkocht is, om zo andere samples aan elkaar te kunnen linken. Zo kun je bijvoorbeeld achterhalen dat er in Amsterdam een dealer is die witte heroïne verkoopt als cocaïne.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...