1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2C-B + keta op feestje

Discussie in 'Trip reports' gestart door anhaedra, 28 okt 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. anhaedra

anhaedra Belezen gebruiker

Tijd om weer 's een tripreportje te plaatsen.

00:00 150mg 4-FMA
    Standaard recept voor festival: 4-F(M)A, lekker dansen en lullen met een helder hoofd. Eerder op de dag toevallig iets gelezen over 4-FA en hersenbloedingen, daarom besloten om maar de 150mg te pakken i.p.v. 180mg. Komt er lekker in maar is weer snel over de piek heen, tolerantie is toch wel een dingetje met deze drug.

04:00 halfje 2C-B
    Pak een halfje van een vriend, verwacht te gaan trippen. Niets van dat, komt heel langzaam opzetten en is eerder een soort XTC-gevoel maar dan alleen het vrolijke en niet het "wause" -- meer zoals XTC vroeger was toen het nog meer tot de verbeelding sprak. Voel er erg weinig van dus wil rond 06:00 een halfje bijpakken, maar als ik op de wc sta, merk ik pas hoe hard ik eigenlijk ga. Toch maar even niet dus.

06:30 puntje keta
    Ik sluit feestjes altijd af met keta, deze keer is niet anders. Ben benieuwd naar de interactie, maak me geen zorgen daar de 2C-B erg subtiel aanwezig is. Maar dat puntje keta neemt toch de overhand. Ik sta bij de wc's te wachten op m'n vrienden, het voelt alsof ik midden op Times Square sta en het is onwerkelijk hoe alle mensen om me heen flitsen zonder me omver te beuken. Ik hoor muziek van 2 stages en het voelt alsof twee werelden aan me trekken en me verscheuren, maar ik durf niet weg te lopen omdat ik m'n vrienden dan nooit meer terug ga vinden.

Daarna even buiten staan, ik beschrijf hoe alles "rond" voelt, alsof ik op "bubbels" loop en m'n lichaam uit "luchtzakken" bestaat. Dit kan rekenen op weinig begrip van toehoorders. Om 08:00 houdt de ene zaal ermee op, ik voel me weer nuchter zoals gebruikelijk wanneer de keta uitwerkt. De andere zaal gaat nog even door, dus we zijn nog niet klaar.

08:30 2e halfje 2C-B
    Deze lijkt er snel in te klappen maar het voelt nu meer alsof ik aan de speed zit. Sta nog anderhalf uur intensief te dansen, wederom geen visuals of trippy effecten.

09:30 klein puntje keta
    Ik ga nog een half uurtje lekker maar de vermoeidheid begint er nu wel in te hakken. Achteraf hoorde ik dat m'n vrienden eerder hadden willen gaan, maar ze konden het niet over hun hart verkrijgen om mij mee te vragen omdat ik kennelijk zo lekker stond te gaan. Kijk, dat zijn echte vrienden.

Al met al goed bevallen, maar het was dan ook een topfeest. Helaas geen enkele mogelijkheid tot slapen bij aankomst in hotel, ben de hele dag wakker gebleven terwij de rest voor pampus lag. Begin te twijfelen of het wel 2C-B was en geen upper. Waarschijnlijk toch de keta geweest, dat verstoort m'n slaappatroon wel vaker.

Week later weer een feestje, deze keer een iets ander recept. Zal even kort beschrijven.

14:00 2 punten 3-MMC
    Fijn spul, al werkt het maar kort en brandt het in je keel. Maar ben beetje klaar met 4-FA dus prima.

18:00 hele 2C-B
    Nu wil ik toch 's de echte 2C-B-vibe te pakken krijgen. Hij komt inderdaad harder binnen, inclusief de welbekende gaapaanvallen. Sta lekker te gaan, ben weer supervrolijk, hamburgertje eten is ook hemels, maar mis toch een beetje energie in de benen.

20:00 puntje 3-MMC
    Pak dus een puntje bij, en dit is precies wat er aan ontbrak. Plotseling werkt de 2C-B ook een stuk intenser. Ik zet m'n zonnebril op en sta eigenlijk continu met m'n ogen dicht superlekker te gaan met subtiele CEV's. Krijg ook veel respons van mensen, iemand kust me op de mond, ik ben vrijgezel maar ga te lekker om er werk van te maken. Iemand anders staat in m'n trui te bijten, ik voel mezelf opgaan in de mensenmassa. Dit is echt een supergevoel.

21:00-23:00 minipuntjes keta
    De keta doet deze keer weinig, alsof ik m'n kruid al heb verschoten met die super 2C-B-vibe van zojuist. Of het ligt eraan dat ik steeds op de dansvloer moet pakken en daarom uit voorzorg te laag doseer. Bij einde feest voel ik me zo goed als nuchter en mis ik een beetje de afterglow tijdens de reis naar huis. Bij thuiskomst deze keer maar voor de zekerheid een benzo'tje erin (1 mg lorazepam), heerlijk geslapen, deze keer geen kater dus.

Mijn 2C-B's zijn -naar verluidt- nogal licht, misschien verklaart dat waarom ik nagenoeg geen tripeffecten krijg. Ik lees ook dat de ene persoon er vatbaarder voor is dan de andere. Desondanks kan ik dit middel erg waarderen omdat het een bepaalde XTC-vibe oproept die ik van XTC zelf niet meer krijg. Lekker vrolijk, goede connectie met de muziek, en de mensen om je heen.

Wel flink verkouden en beroerd de week erna, maar het waren ook 2 heftige weekendjes.

"Disclaimer:" hoe meer ik drugs combineer, hoe lager ik doseer. Mij bevalt dit beter dan bijv. de hele avond op XTC gaan, waarbij je dus hoog doseert met 1 middel. Zeker de dag erna is dit een wereld van verschil. Alleen de slapeloosheid blijft een dingetje...

2. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Leip man, dat je dat aandurft. Ik vind t al raar om 2 dingen te combineren. Hoe weet je zeker dat je niets combineert wat niet samengaat. Is het niet erg gevaarlijk? Heb redelijk wat ervaring met drugs maar praktisch geen met combineren.

3. anhaedra

Het volgende is wel even de moeite waard om een paar maanden na dato toe te voegen.

Het Trimbos heeft onlangs een Red Alert de deur uit gedaan over grijze 2C-B's (Mojo Jojo's) die, als ik de tekst goed interpreteer, maar af en toe 2C-B bevatten en in andere gevallen een onbekende stof.

Dit strookt met wat ik heb ervaren en met wat ik hierboven beschrijf. De ene keer die vrolijke, warme, licht psychedelische 2C-B-gloed inclusief gaapaanvallen, de andere keer hard gaan en niet kunnen slapen alsof je aan de pep zit.

Snapte er al geen kut van...

Is er langzaam in geslopen... Stukje ervaring en de doseringen serieus laag houden, en de intervallen groot. Dat wil zeggen: niet alles in één cocktail innemen, maar op z'n minst eerst de piek eraf laten gaan, voordat je het volgende middeltje pakt. "Serieel combineren," zou je kunnen zeggen. En natuurlijk internet raadplegen of combi's "veilig" en leuk zijn.

Ook opletten met omgevingstemperatuur. Bijna alle middelen verhogen je lichaamstemperatuur, maar los van elkaar, dus als je combineert gaat dat meteen twee of drie keer zo hard. Zeker in de brandende zon niet zo handig.

4. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Die heb ik laatst toevallig laten testen en daar zat naast een onbekende stof ook hexamethyleen benzamide in. Kan weinig over die stof vinden, is mogelijk het gevolg van onvolledige synthese van 2C-B las ik ergens. De waarschuwing staat nog steeds in de Red Alert app van Trimbos.

mojo-jojo.png

Laatst bewerkt: 26 apr 2019
  5. anhaedra

Ja, heb er nog een paar liggen, maar ik hou niet zo van Russisch rouletten...

Onvolledige synthese -- zou goed kunnen, ik had er namelijk ook eentje die "2C-B-achtig" was. M.a.w., het lijkt alsof de ene pil beter "gelukt" is dan de andere, met uitschieters naar boven en onder, als je snapt wat ik bedoel.

Laden...