2C-B & langdurige verstoring van communicatie?!

Telpeva

Belezen gebruiker
Heb met oud en nieuw een extreem bizarre situatie / avond gehad, vraag me af of jullie toevallig een verklaring hebben of iets vergelijkbaars hebben gehoord... Ik zet deze post trouwens onder 2c-b, maar allicht ligt de oorzaak elders; you be the judge!

Met NYE bestond hadden mn vriendin en ik eerst een paar glaasjes alcohol op, namen vervolgens 150mg methylone, en dat viel prima, veel energie en ouwehoeren, een beetje chaotisch / gehaast maar wel leuk!
Toen gingen we door naar Amsterdam United (techno feestje), en vlak voor we naar binnen gingen hebben we een 15mg 2c-b pilletje gedropt. Zoals gebruikelijk was mijn lichaam niet onder de indruk trouwens hiervan (ook niet na bijdoseren later), ben de rest van de avond vrij nuchter gebleven, maar mn vriendin kwam langzamerhand in een heel vreemde toestand:
Ze kon bijna niet meer praten, niet qua volume maar ook de woordenschat miste, en ook contact maken via gebaren of knikje lukte niet... Zelfs haar ogen waren redelijk blanco... En communicatie met haar of andere info / impulsen drongen bijna niet tot haar door [Als geheel noem ik deze status: Blanco (voor 't gemak in beschrijving)].
Maar, het enige ongeveer wat er wel uitkwam, is dat terwijl ik rustig op de dansvloer stond te dansen, dat madam plotseling een hand in m'n broek floepste O:), en vervolgens met me mee wilde naar de wc... Goeie grap natuurlijk en best wel geil, maar aan de andere kant werd alles uitgevoerd op 'blanco' manier, waardoor het eigenlijk een beetje awkward was...
En uiteindelijk was het meest verontrustende dat het blanco maar heeel erg langzaam weg ging, aan het einde van het feest kon ze langzamerhand weer wat woordjes eruit krijgen, en uren later had ze eigenlijk nog steeds moeite om zich uit te drukken... Zelfs na een nacht slaap was ze nog niet helemaal fatsoenlijk hersteld.

Was dit een bizarre vorm van pure moe-heid (ze had de nacht van 30 december ook al 's nachts gewerkt), was dit aan de drugs combinatie te wijten, heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik hoor het graag!

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik ben geen neuroloog, maar misschien dat iemand er (verder) iets mee kan:

Hoe is het nu met je vriendin? Is ze volledig hersteld of lijkt ze in ieder geval in de toekomst weer volledig te herstellen? Als dit niet het geval is, lijkt het me verstandig deskundig advies in te winnen.

Verder kan alcohol ook gekke dingen doen met iemand die stimulanten heeft gehad. Een voorbeeld is veel alcohol en MDMA, hierop heb ik mensen hele maffe dingen zien doen, niet blanco, maar wel de mogelijkheid tot communicatie zien verliezen. Ook duurt het even voordat deze mensen de oude weer waren (naar mijn ervaring), maar niet zo extreem als jou verhaal.
Misschien dat dit eenzelfde soort geval is met jullie combo.

Verder een paar dingen die je in acht moet nemen:
Misschien is het een heel ander en onbekend proces in de hersenen geweest van 2 RC's (aldus methylone en 2c-B).
Ook fysiologie is erg belangrijk, ze is een vrouw en wellicht weegt ze minder dan jou. Allebei factoren die alle drugs, alcohol, 2c-B en methylone, harder bij haar doen aankomen.
Dit boven op slaapgebrek kan behoorlijk wat stress opleveren in de hersenen.

Bewild

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij ook vooral een combinatie te zijn van het slaaptekort en daar bovenop de drugs.
Ik heb zelf ook wel is een heel rare avond van +/- 8u beleefd op 1 pil (xtc), ik had toen ook heel weinig geslapen de afgelopen dagen en ik ben er zeker van dat door het slaaptekort toen mijn hersenen de laatste stressor (de pil) gewoon niet meer aan konden.

Telpeva

Belezen gebruiker
Hey,
sorry voor het lange wachten :)! M'n vriendin is ondertussen volledig hersteld. Waren meerdere nachten voor nodig voor ze weer écht 100% was, erg bizar dat daar meerdere dagen over heen gingen...
Was allicht ook inderdaad een teken van haar lichaam dat ze meer rust moet nemen (werken in club + zelf veel feesten + pilletjes put op den duur nogal uit)... Ze gaat ook werk in de club opzeggen trouwens :)

"Misschien is het een heel ander en onbekend proces in de hersenen geweest van 2 RC's (aldus methylone en 2c-B)."
Klopt, maar ik heb juist op meerdere plekken gelezen dat het een goede combi behoort te zijn :/... Maar inderdaad was alles bij elkaar gewoon nogal veel gewoon, dus ik ga een oogje in het zeil houden dat komende feestjes wat braver verlopen :)

Aalpoepert

Badass junkie
Wat kan ze zich zelf van het voorval herinneren?

Ik heb die blanco toestand ook een tijd gehad, alcohol+keta. Ik kan me er niets van herinneren, ja ik kan me wel wat herinneren, maar niet wat mijn vriendin ervan herinnert, alsof mijn bewustzijn ergens anders was dan mijn lichaam. Of heel diep in mijn lichaam weggestopt, bezig met een andere ervaring (de ervaring die ik me herinner is een reis door dimensies en tijd).

rr00

Experimenterende gebruiker
Klinkt vooral naar vermoeidheid.

Heb een aantal dagen geleden een leuke nacht gehad, die al vroeg en moe begon met daarop +- 5 biertjes. Toen daarvan ingekakt en rond 1 uur een pilletje gedropt... ging helemaal lekker maar voelde zelfs op de momenten dat ik het hardst ging een soort passiviteit die ik normaal niet heb. Toen het effect wegzakte voelde ik me op zich prima, maar ik merkte wel dat de passiviteit versterkte en ik meer zombie werd. Lag lekker te chillen maar had totaal geen behoefte aan communicatie of iets. Dat gevoel zou ik nog passief noemen, maar als ik dat zwaarder had gehad zou blanco geen verkeerde term zijn. Kan me best voorstellen dat ik echt blanco zou kunnen gaan als ik meer naar de klote was geweest.

Voor mij een teken dat ik moet gebruiken als ik me fris en goed voel om er zo maximaal plezier uit te halen.

+ er zat natuurlijk nog 2C-B in ook. Dat kan ook die onverwachte impulsieve actie van haar verklaren.

Zou me er niet zo druk over maken... wel goed naar je lichaam luisteren.

Bovenaan