• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B na lange tijd (reportje 6/21)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Dus nog eens ervaring met 2cb delen.

Dosis: 2C-B, eerste inname pil 25mg, na 50min halve pil 25mg = 12.5mg bijgenomen = 37.5mg totaal.

Setting: zowel eerste als tweede inname thuis.
Eerste dosis was rond 45min duidelijk in actie gekomen, wetende dat dit alles nog moest pieken en er nog extra 12.5mg later zou intreden. Besliste ik zowaar om nr mn stamcafé te gaan. (10min stapp)

Verloop:

Het wandelen voelde eerder wat bevreemdend aan, dacht dat iedereen nr me keek, voelde me awkward en twijfelde of op café gaan wel goed plan was, mr eens in café, overherheeste een overweldigend gevoel, café zat goed gevuld. Tapper v dienst was 'Pêche, waarmee ik tussen mn 18-25j, de zotste dingen heb mee beleefd. Maar dit is ondertussen ferm verwaterd. Ook de magie in tcafé van weleer, waar alles kon en mocht, miste ik. Soit, ik zet me recht aan de toog, bestel wodkaatje-redbull, merk nu ook meer n meer dat de 2cb vollop binnenkomt. Naast mij staat een oude bekende, vooral maat v Pêche n ie was vroeger zeker geen bravertje, had vb kennissen bij Blood&Honour. Ja dat was ook eigen aan dit café, vast cliënteel bestond uit neo-nazi's, Vlaamsgezinden, hippies, metalheads, punkers, goths, goa-peopz, EBM/industral, de mainstream peopz en de typische eenzaten aan de toog en de nodige marginalen🤣

Soit ging er naast op kruk zitten, naast die gast, die had precies ook iets int snorretje en hem uitgelegd, dat ik iets gepakt heb met effecten tussen lsd n xtc, hij wooo zalig, vroeg, gij ook? Maar hij is daar allemaal mee gestopt en dat ie vroeger veel gepakt heeft n vooral K, coke en pep snuifde. Na deze info, leek ik meer n meer wat afgezonderd van alles ronom mij n staarde meer n meer nr 1 bepaald punt, om dan met mega smile rondom mij te kijken, ik bewoog ook op mn kruk, keek nr het plafond vol lichtjes, alles wat ik nu aankeek, zé ik aaaoooh wow, ik was niet weg weg, want ik weet nog perfect, dat Pêche (tapper), me paar keer aankeek n zn blik met zo'n heerlijke grijns, zé genoeg haha, ie was ook geen bleuke e en vroeg met regelmaat ofk oké was, ik op zo'n bedwelmende juaaa, alles beweegt gewoon 😜 Maar er heerste ook een ongemakkelijk gevoel, zo van, hoe zien die mij, ik heb hier momenteel ook geen echt goeie vriend(inn)en, probeerde nog wel, mr soit ik stapte v mn kruk, want kgin vaak enorm achterover hangen n ik was nog steeds half afgedwaald, dromerig door visuals, maar ik miste hier echt leuke sfeer, bepaalde mensen, één close vriend(in) of een groepje bekende gezelligaards. Nu hing er een saaie tooghanger sfeer.

Dus vertrok dan mr vrij snel richting huis (10min). Er liep nu pak minder volk door de stad. Ik ging heel langzaam en genoot gewoon van alles rondom mij, van bomen, waar ik soms bij bleef staan en gesprekken mee voerde en gaf em nootjes(die ik v café had meegenomen 😝), ik was op dit moment al het verst weg, van deze trip, misschien mede door totaal andere omgeving, nl stilte en open ruimte, daar waar er op café een onaangename drukte heerste, met veel tooghangers, geen ambi en waar ik niet volop kon genieten v mijn 2cb.
Soit, ik genoot v de 'normaal' korte wandeling, die nu deel uitmaakte v mn tripje en ging wat verder naar een parkje, was donker (wel verlichting op de padjes en slingers in bomen), was helemaal alleen, zette me onder kolos van een boom, legde me op mn rug int heerlijk zachte gras en had weer die mega smile, terwijl de kruin vd boom, golvende bewegingen maakte, dichter bij kwam en me leek te bedekken, als een zacht donsdeken. Dit was zo'n lekker cossy gevoel, één met de natuur, heel rustgevend en peacefull en heb hier zeker 2u deze boom gezelschap gehouden. Bij het rustig opstaan, hebk de boom een verdiende knuffel gegeven en kreeg een rilling door gans mn lichaam, was heel bevreemdend, maar was misschien zn energie die ie doorgaf. Dus ik kan dit eender ieder aanraden. Is soort van zen-moment, zoek een fijn en rustig plekje met wat natuur n zeker bomen. Ja sorry heb zwak met bomen😄
Ik weet dat elk stofje zo verschillende werking kan hebben/persoon.

Conclusie:
Uit ca 10 tripjes met 2C-B, van lagere dosissen (15mg), vr een zogezegd meer xtc effect, tot hogere dosissen (25-45mg), was deze wel de fijnste, alleen al de 2de wandeling en parkje met mijn boomvriend. En dat ik dit echt geen drug vind om random je stamcafé binnen te stappen. Voorlopig is het vr mij een lonely drug, omdat ik hier 0 xtc effecten ervaar en deze plaats bij andere psychedelica zoals LSD, magic truffs, paddo's, 1p-lsd,...en deze gebruik ik ook liever alleen, simpelweg omdat ik vaak zo op mezelf ben.

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Niet getest, hier in België hebben we dat niet. Wat bedoel je met, wat voor pil? Een rond geel pelletje :wink:
Dan weet ik als lezer van je tripreport dus nooit zeker of de dosis en de effecten écht met elkaar kloppen. Zou goed zijn om standaard te vermelden. En sowieso goed om het te laten testen, desnoods in Nederland.

Digitalism

Belezen gebruiker
Ik betwijfel (ook) of je pil wel 25mg bevatte. 2C-B tabletten bevatten doorgaans maximaal 15mg en vaak zijn het de verkopers die er een slinger aan geven. Het zou dus goed kunnen dat je geen 37,5mg weg hebt getikt, maar bijvoorbeeld ‘maar’ 22,5mg. Naar mijn beleving past die dosis al beter bij je ervaring. Maar goed, dit is slechts mijn speculatie. Alleen testen biedt zekerheid.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan