2C-B Thuis doen maar....

Hallo!!

Wij (een paar vrienden) willen binnekort eens 2C-B doen. Voor sommige is het de eerste keer en voor sommige niet. Nu zouden we dit graag bij mij thuis willen doen aangezien wij een groot huis met grote tuin hebben. Alleen het enigste probleem is dat mijn ouders en zusjes altijd thuis zijn en zeer zelden laat thuis etc(Zelfde probleem is bij mijn vrienden). Ze zijn over het algemeen niet storend en als we eens een avond thuis hebben dan komen ze nadat ze gaan slapen ook niet meer beneden. Maar het zou natuurlijk niet ideaal zijn als ze beneden komen omdat ze last hebben van ons terwijl we zitten te trippen :P. Nu is mijn vraag aan jullie hoe jullie dit destijds hebben opgelost en wat is jullie advies?

We zijn allemaal tevens tussen de 20-23 jaar.

Alvast bedankt!!

Hallo!!

Wij (een paar vrienden) willen binnekort eens 2C-B doen. Voor sommige is het de eerste keer en voor sommige niet. Nu zouden we dit graag bij mij thuis willen doen aangezien wij een groot huis met grote tuin hebben. Alleen het enigste probleem is dat mijn ouders en zusjes altijd thuis zijn en zeer zelden laat thuis etc(Zelfde probleem is bij mijn vrienden). Ze zijn over het algemeen niet storend en als we eens een avond thuis hebben dan komen ze nadat ze gaan slapen ook niet meer beneden. Maar het zou natuurlijk niet ideaal zijn als ze beneden komen omdat ze last hebben van ons terwijl we zitten te trippen :P. Nu is mijn vraag aan jullie hoe jullie dit destijds hebben opgelost en wat is jullie advies?

We zijn allemaal tevens tussen de 20-23 jaar.

Alvast bedankt!!

Niet het antwoord wat je wil gaan horen, maar toch ga ik antwoorden. Mijn advies is om het niet te doen en uit te stellen voor een andere keer. Een betere, rustigere keer.

2C-B is een relatief licht tripmiddel, maar het is nog steeds een tripmiddel. Alleen al het feit dat de factor "ouders" meespeelt zorgt ervoor dat je trip niet volledig tot zijn recht komt. Het kan werkelijk alle kanten op. Ik voorspel je dat het fout gaat. Stel dat je ouders naar beneden komen, wat dan? Heb je echt zin om met je ouders te praten terwijl hun gezichten als smeltende regenboog tomaten de ene na de andere preek op je afvuren? (Ik overdrijf een beetje). Alleen al het feit dat er eerste-keer gebruikers bij zitten voorspelt al weinig goeds.

Mocht je het alsnog gaan doen, wat ik ZEER STERK afraad, neem een lagere dosis. Het is vergeleken met andere tripmiddelen misschien mild, maar het blijft een tripmiddel en een situatie zoals jij voorlegt kun je op je klompen aanvoelen dat het mis loopt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Uitstellen hoeft niet per sé als je gewoon op een andere manier een rustige plek vindt om het uit te proberen. Verder met bovenstaande verhaal eens. Ik zou het in ieder geval niet doen als je ouders boven zijn of zo, je zit daar echt niet op te wachten... Ik heb het alle keren bij ons thuis in het studentenhuis gedaan met mijn huisgenootjes. Dat was best wel chill omdat we dus ook op meerdere kamers terecht konden (meestal mijn kamer though want ik had het meest kleur op mijn kamer lol), maar ik herinner me nog één keer dat mijn andere huisgenoot thuis was en dat we helemaal op ons hoede waren, haha. Het was ergens ook wel grappig, want we wilden iets uit de keuken pakken maar we wilden écht niet dat hij uit zijn kamer zou komen om te kletsen dus we gingen helemaal sneaky doen en natuurlijk de slappe lach. Maar ik moet er niet aan denken dat er nog meer mensen thuis zouden zijn geweest die ik dan onder ogen had moeten komen :P

Bedankt voor jullie reacties! We hebben geluk en er is 9 juni bij iemand niemand thuis! Het word voor mij de eerste keer 2C-B en ik kan niet wachten na alle verhalen. Heb wel al vaker MDMA en een keer truffels gedaan(die ik niet eens kon binnenhouden van de smaak haha) Truffels was wel leuk toen alleen door het niet binnen kunnen houden toch wel wat minder. Ben zeer benieuwd! We hebben paarse uiltjes die getest zijn op 15mg dus we pakken er ong 1,5/2. Als jullie tips hebben voor een leuke trip hoor ik het graag!

Gabbertje

Wijs gebruiker
Bedankt voor jullie reacties! We hebben geluk en er is 9 juni bij iemand niemand thuis! Het word voor mij de eerste keer 2C-B en ik kan niet wachten na alle verhalen. Heb wel al vaker MDMA en een keer truffels gedaan(die ik niet eens kon binnenhouden van de smaak haha) Truffels was wel leuk toen alleen door het niet binnen kunnen houden toch wel wat minder. Ben zeer benieuwd! We hebben paarse uiltjes die getest zijn op 15mg dus we pakken er ong 1,5/2. Als jullie tips hebben voor een leuke trip hoor ik het graag!
Je geeft aan dat je voor het eerst 2cb gaat doen, dan raad ik je heel erg af om te beginnen met een dosis van 25 tot 30mg te beginnen. 2cb is dan wel een lichte trip middel maar onderschat het niet. Ik ben vorige jaar oktober vreselijk fout gegaan op 25mg 2cb, ik had echt het gevoel dat ik dood ging. Ik heb nog nooit zo iets vreselijks mee gemaakt, heb sinds die avond geen enkele trip middel meer aangeraakt en denk toch wel de komende jaar tot 2 jaar ook niet.

Begin met een veilige dosis die rond de 15mg zit, de ene reageert hier heftiger op dan de ander. Maar liever de eerste keer te weinig dan te veel. Zo trip ik pas echt lekker van een dosis van 30 tot 60 mg (Ik gebruik al 2 jaar 2cb) en een vriend van mij tript hem al heel hard van 20mg (die gebruikt 3 jaar 2cb).

Veel plezier de 9de! Laat je weten hoe het was?

Bovenaan