2C-B tijdens MDMA pauze?

Dag mensen!

Het lijkt me heel tof om binnenkort eens een goede 2C-B trip te doen.
Het zou niet m'n eerste zijn maar de vorige keren (ik denk dat het er 3 zijn) waren allemaal super impulsief en totaal ongepland terwijl ik al alcohol en andere drugs op had.

Nu lijkt het me heel vet om het eens nuchter en voorbereid te doen, maar ik heb één vraag: kan het ik het gewoon tijdens m'n drie maanden mdma pauze doen of schop ik die dan door de war?
Toen ik me laatst aan het inlezen over 2C-B was kwam ik zinnen tegen als
"Het werkt niet op serotonine, nee, maar wel op serotonineRECEPTOREN, meerbepaald de 5-HT2C receptor." en nu snap ik er geen hol meer van. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes,

SUPERGABBUR!!!

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Voor zover ik weet heeft het wel invloed op je serotoninespiegel, maar lang niet zo erg als bij MDMA. Het bindt zich wel aan de receptoren, maar zorgt er niet voor dat je het verbruikt.Ik heb het zelf vaker in de pauzes gedaan en heb geen problemen ondervonden. Naar wat er momenteel bekend is over 2c-b, kan het volgens mij wel.

devlon

Newbie
2cb bootst serotonine voornamelijk na volgens mij zodat het weinig invloed heft op je eigen voorraadje serotonine.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ook even een xtc-pauze ingelast, ga het nu pas eind januari weer doen, en zat te twijfelen om 2cb in de tussentijd uit te proberen, vanwege die serotonine dus. Maar dat valt dus wel mee..?

Bovenaan