1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2C-B wat eten en drinken jullie?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Pollewop, 6 okt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

Hey allemaal!

Zoals jullie misschien wel weten heb ik veel en vaak gelezen over 2CB. Komende week zal mijn eerste keer in thuissetting zijn met een geteste pil van 10MG werkzame stof. Ik zal met 1 pil beginnen.
    Nu de vraag wat ik niet heb kunnen teruglezen: Wat kan ik in huis halen om te eten en drinken?

Ik weet een vette hap vertraagd de boel, maar tijdens het gebruik. Normaal met empathy neem ik aa-drink, cupasoup, dropjes en wat fruit. Wat neem ik nu en zit er überhaupt smaak aan?

Groetjes!!

2. Buu

Buu Belezen gebruiker

Je kan alles eten en drinken wat je wilt. Al zou ik voor iets meer dan 10mg gaan want dat gaat je 100% tegenvallen.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie

10 mg is leuk hoor. Tis niet echt trippen maar tis zeker een leuke dosering!

Mezelf vindt dit leuk.
  4. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Dat is per persoon verschillend.
    Ik heb getript op 8 mg. Niet heel hard, maar de CEV waren zeker aanwezig.

Eten en drinken kan alles. Tijdens de trip eet ik graag fruit, liefst druiven. Maar je smaak zal veranderen en je zal het moeten uit proberen.

Fruitsapjes vond ik bijvoorbeeld weer vies

5. Buu

Buu Belezen gebruiker

Met een beetje geluk heb je mini visuals als je ergens op focust, ik vind het de moeite niet waard. Zelfs voor de eerste keer trippen niet.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ligt er aan welk effect je zoekt. 2cb geeft in lagere dosering heel andere effecten als hoog.

7. Zinnentuimel

Zinnentuimel Belezen gebruiker

Gewoon lekker eten wat je altijd doet. Zelf vind ik druiven en bananen altijd extra lekker op psychedelica. Smaak verandert wel, vooral kunstmatige dingen gaan raar smaken. Ooit een eiwitreep gegeten, was geen succes.

10mg is denk ik wel vrij mild. Is natuurlijk per persoon verschillend, maar mijn eerste keer 2C-B was volgens mij 26mg en dat vond ik toen zeer tegenvallen. Dat terwijl ik van mezelf vrij gevoelig ben voor drugs en vaak geen hoge doseringen nodig heb voor het gewenste effect. Nou had ik toen al wel ervaring met psilocybine en LSD dus is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk, aangezien dat toch wel wat heftiger is dan 2C-B. Wat ik toen zelf ervaarde was dat vooral de negatieve effecten (bodyload en misselijkheid) overheersten en niet de leuke dingen (visuals etc). Op hogere doseringen vond ik het een stuk leuker en meer de moeite waard. Persoonlijk zou ik dus kiezen voor een iets hogere dosering, wellicht iets van 15mg, aangezien ik wel voorstander ben van beginnen met een enigszins bescheiden dosering in plaats van meteen compleet over de kop. Maar wat De Dunne ook al zegt, hangt er natuurlijk ook vanaf naar wat voor effect je op zoek bent.

Veel plezier iigv!

8. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Same! 10mg is hartstikke leuk!!

De Dunne vindt dit leuk.
  9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Het binnenste van een Milky Way is heel vreemd na 2cb.. Het werd een soort vreemde gummie qua idee hahaha.

Pollewop vindt dit leuk.
  10. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ja word ingewikkeld voor TS, de ene zegt 10mg en de ander zegt neem meer. Het is heel persoonsgebonden met 2cb en de gouden regel met elke drug is laag te starten. Met 10mg kan jij je perfect amusseren. Het kan zijn dat je mss wel wat minder van de "trip" effecten zal ervaren en meer het vrolijk effect. Sws hou het op de 10mg. Normaal kan je vanaf een 2/3 tal weken opnieuw proberen en dan kan je de lat iets hoger leggen naar 15/18mg als het je bevalt en het middel beter/intenser wil verkennen.

Met voeding ja alles smaakt toch wel heel wat intenser. Zacht fruit, aardbeien, pitloze druiven, fruitdrankjes, Iced Tea, suikerdrankjes. Zou niet gaan voor te hartige dingen zoals chips of koeken, voorverpakt voedsel,.... Bij de meeste middelen is dat wat lang kauwen. Ik heb ook die ervaring met 2cb.

11. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Ik ben bij de meeste drugs helemaal niet zo gevoelig maar van 13 mg 2C-B trip ik al behoorlijk hard. Verschilt echt best veel per persoon. Ik heb zelfs nog nooit meer dan 20mg gehad in 1x :).

@Pollewop Bij 10mg beginnen en wellicht 10mg erbij na een kleine 2 uur. Heb je toch nog een korte piek dat heftiger is dan alleen 10mg. Veel plezier!

KropSla en Zinnentuimel vinden dit leuk.
  12. Cerberus

Cerberus Experimenterende gebruiker

Ik ga akkoord met iedereen die zegt dat het per persoon EN per drug verschilt.
    Mijn eerste en enige 2C-B trip tot nu toe was met 10 mg, en er gebeurde vanalles. Ik was in euforische staat, ik was geprikkeld alsof ik op ontdekkingsreis was, ik zag iemand met een regenboogshirt wandelen over de dansvloer en de regenboog kwam precies uit de t-shirt, alsof die verdergetrokken werd richting het plafond, sommige beelden vervormden (waaronder sommige gezichten), de letters op mijn telefoon werden afwisselend groter en kleiner, ... misschien moet ik eens het tripreport online smijten binnenkort :)

Om op de eten vraag te antwoorden van Pollewop: hou er rekening mee dat eens je begint te trippen, eten veel moeilijker zal gaan. Zelfs ervaarde ik eten (smaak) bijzonder raar, alsof de smaakpapillen afwisselden welke actief waren en welke niet, waardoor het gedeelte in mijn mond waarbij ik smaakte continu draaide precies. Om die reden zou ik iets aanraden die niet te droog is, je zeer lekker vindt, zodat je het gemakkelijker naar binnen krijgt.

13. Pollewop

Bedankt allemaal voor jullie tips, do’s en dont’s! Man, man wat een verscheidenheid maar een ding is zeker: ik neem iets wat lekker is.
    Mijn boodschappen zijn binnen, 2 flesjes AA-drink want die gaan ook altijd lekker op MDMA, sportlife, pakje sigaretten...oké ik rook normaal niet maar in die toestand dus heel heel heel veel, dropjes, een blikje ananas, perziken en ik heb een zakje cupasoup tomaat. We gaan het meemaken.

Ik vind het retespannend, nog spannender dan die keren dat ik MDMA zou gaan gebruiken. Zo benieuwd wat het me gaat brengen. Mijn intensie en prioriteit ligt bij heel weinig, dus 10mg en zoek dus meer de empathy hierin met een vleugje “beweging” van kleuren en dingen.

Ik hou jullie op de hoogte, morgenavond zal ik weten of het überhaupt iets voor me is en wat het me heeft gebracht.

Ciao!

KropSla vindt dit leuk.
  14. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Veel plezier!
    En als het tegenvalt kun je altijd een keer daarna hoger doseren.

Ik ben dus totaal niet gespannen om 2cb te nemen.
    Terwijl als ik xtc ga doen ik dit wel spannend vind.
    Komt denk ik doordat ik met de 1e keer mdma moest overgeven en te hard ging.
    En 1e keer 2cb was heel chill (en spontaan)

Laatst bewerkt: 8 okt 2019
  15. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Een eiwitreep is werkelijk het enige wat ik kan eten als ik psychedelica op heb tegenwoordig. Altijd een vreselijk gevecht tijdens trips, ik moet iets eten op een gegeven moment, maar lust niks.

16. Karentje

Karentje Belezen gebruiker

Maar neemt het effect van eender welke drug niet af eenmaal je begint te eten of drinken? Ik heb altijd die indruk gehad. Daarom neem ik de meeste dingen in op een nuchtere maag en eet ik nadien ook niet of amper.

17. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Fruit uit de vriezer vind ik heel grappig op 2CB, vooral ananas. Waterijs trouwens ook. Misschien komt het gewoon door de textuur en temperatuur van bevroren eten.

18. Pollewop

Hey allen,

Ik heb dus vorige week een middagje 2Cb gedaan (zie rapportje elders) nu had ik toch een paar boodschappen gedaan. Niks maar dan ook niks van dat alles gebruikt.
    Waar ik hard ga op sigaretten moest ik er nu niet aan denken en ik werd al een partij misselijk. Dropjes, fruit? Brr... een slokje Aa-drink ging er in en een pak kauwgom in een paar uurtjes. Thats all!!

Misschien was het omdat we niet heel lekker gingen en een stevige bodyload hadden? De soep naderhand was een beloning, eindelijk een beetje vocht haha.

19. Cerberus

Cerberus Experimenterende gebruiker

Nee, als ik zeer goed ga heb ik ook geen honger. Komt pas uren nadat ik uitgetript ben, op gelijk welke psychedelica (op LSD na omdat die 12 uur duurt). Da's wat ik ook zei hierboven.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...