1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2C-E + 4-FA op een feest

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Hoxyz, 7 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hoxyz

Hoxyz Newbie

Komende ADE wil ik op Awakenings de combi 2C-E + 4-FA doen. Met beide heb ik los al wel ervaring ,maar niet in combinatie. Uberhaupt niet met een tripper op een feest.

De keer dat ik 2C-E deed had ik 20,9mg en vond ik de visuals best stevig. Mentaal opzich meer dan doable. Een maatje die mee gaat deed vroeger altijd 2C-I + 4-FA en stelde 20mg 2C-E voor. Lijkt mij misschien iets te hoog, maar wie weet zijn er ervaringen hier over doseren + timen.

Daarnaast stel ik zou 20mg nemen, kan je het effect laten afzwakken door eventueel pep te nemen of een bloter Etizolam van 1/2mg?

2. Hoxyz

Hoxyz Newbie

Niemand?

3. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Wow 2CE op een festival mij niet gezien. Ik vond het echt heftig spul super tof maar niet voor een festival. Daarnaast neem je niet dezelfde hoeveelheid om het daarna proberen af te zwakken met speed of iets anders neem gewoon minder. Je wil het al combineren met 4-FA en om dan ook nog is speed erin te gooien lijkt me heel onverstandig.

Dit ook omdat de speed of 4FA eigenlijk al hetzelfde doet. Mijn schatting is dat het de trip van de 2CE zeker zal verminderen maar tegelijk ook je para gedachtes en je algehele gedachte stroom zal doen versterken. Iets wat je niet wilt met psychedelica.

Ik denk persoonlijk dat je een klein beetje overmoedig bent. Doe anders 2CB is al een stuk minder heftig als 2CE. En doe zeker geen 20mg.

Hoxyz en Fool vinden dit leuk.
  4. Hoxyz

Hoxyz Newbie

2cb heb ik geen ervaring mee. Maar you're right. Als ik het al doe, ga ik zeker lager dosere. Eerder in de 10-15mg range. Maar wie weet wordt het hem niet, want 4fa is schaars :tongueout:

Laden...