2C-E-NBOMe - Informatie?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Eigenlijk 25E-NBOMe genoemd. Zie net dat als je hierop googled je al meer vind, maar toch laat ik de post zo als hij is. Ben nogsteeds benieuwd naar ervaringen.

Sinds ik geïnteresseerd ben in research chemicals, is er voor het eerst een NBOMe op de markt verkrijgbaar. Ik twijfel of ik ooit al een NBOMe heb genomen, verkocht als LSD.. al heb ik deze getest en er zat wel een lysergisch zuur op de blotter.

Deze categorie drugs is voor mij compleet nieuw dus, en ik ben benieuwd wat voor ervaringen jullie met soortgelijke middelen hebben.

Ik geloof dat dit middel ook pas net op de markt is gekomen, want er is bijna niks over te vinden op een enkel rapport na.

Ik geloof me te herinneren dat deze stoffen gevaarlijk (kunnen) zijn in hoge doseringen, wegens de impact op je aderen.

Nu ben ik vooral benieuwd naar de effecten. Lijken deze meer op phenethylamine, tryptamines, lysergische zuren of amfetamines? Of geen van allen?
Ik kan mij ook herinneren ooit hier iets te hebben gelezen over dat dit wat meer recreatieve psychedelica zijn, zonder heftige mindfuck/introspectie. Het kan ook zijn dat dit over een specifieke NBOMe gaat en dit dus niet voor allen geldt. 2C-E is een van de sterkere 2C's.

Alle informatie is welkom, zelf zoek ik ook verder :).

Bedankt!

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb hem voorbij zien komen maar ik het zwaar m'n twijfels of het echt 25E-NBOMe is. De shop die hem verkoopt is erg amateuristisch en voor de rest verkoopt niemand hem, de reports zijn ook erg schaars. Daarnaast zijn de blotters ook best hoog gedoseerd. Indien het dezelfde safety profile als 25ic/b-NBOMe heeft voorspel ik snel redelijk wat overdosissen.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb hem voorbij zien komen maar ik het zwaar m'n twijfels of het echt 25E-NBOMe is. De shop die hem verkoopt is erg amateuristisch en voor de rest verkoopt niemand hem, de reports zijn ook erg schaars. Daarnaast zijn de blotters ook best hoog gedoseerd. Indien het dezelfde safety profile als 25ic/b-NBOMe heeft voorspel ik snel redelijk wat overdosissen.
Ik weet wat er allemaal bij die vendor speeld, en je hebt gelijk dat je er je twijfels bij moet zetten.

Toch heb ik het ook wel met ze te doen, zei zijn nou helaas de lul en daarom werkt alles niet meer goed. Onlangs lag de site er een tijd uit, maar ze lijken toch terug te komen. Ben ook benieuwd of het inderdaad daadwerkelijk de stof is die ze beweren, zou je NBOme kunnen laten testen?

Buu

Wijs gebruiker
Ik weet wat er allemaal bij die vendor speeld, en je hebt gelijk dat je er je twijfels bij moet zetten.

Toch heb ik het ook wel met ze te doen, zei zijn nou helaas de lul en daarom werkt alles niet meer goed. Onlangs lag de site er een tijd uit, maar ze lijken toch terug te komen. Ben ook benieuwd of het inderdaad daadwerkelijk de stof is die ze beweren, zou je NBOme kunnen laten testen?
Je hebt het over de 14 euro vendor neem ik aan? Kan je dit wat toelichten? Ik denk dat je in Nederland NBxx niet kan laten testen, wellicht alleen kwantificeren maar je zou het altijd nog op kunnen laten sturen naar Energycontrol als je het echt zeker wilt weten. Misschien zijn er ook marquis tests die NBOxx kunnen uitsluiten.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bedoelen jullie niet 2C-E-NBOMe wat er nu te koop is in plaats van 25E-NBOMe.
Dit zijn volgens mij gewoon 2 verschillende stoffen. Paar DF'ers hier kunnen dat haarfijn uitleggen :grimacing:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Je hebt het over de 14 euro vendor neem ik aan? Kan je dit wat toelichten? Ik denk dat je in Nederland NBxx niet kan laten testen, wellicht alleen kwantificeren maar je zou het altijd nog op kunnen laten sturen naar Energycontrol als je het echt zeker wilt weten. Misschien zijn er ook marquis tests die NBOxx kunnen uitsluiten.
Ik denk het ook niet inderdaad.

Als ik trustpilot en andere sites moet geloven was het een prima bedrijf, maar hebben ze al een tijd last van justitie enzo. Ze hebben nu een hele lage score op trustpilot en dat soort sites omdat ze nu niet kunnen verzenden. Had even wat gegoogeld en ik geloof dat ze het zelf echt super kut vinden al die negatieve recensies... maarja... wel logisch.

Heb er nog nooit wat gehaald trouwens, maar ze hebben een heel interessant aanbod met dingen die niemand anders heeft...

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ja na even verder gekeken te hebben dan mijn neus, zie ik het ook :flushed:
Hihi!

Ben ik gek of was je eerst geen mod? Toen ik net op het forum zat en reageerde op je cannabis verslaving topic had je nog geen mod of wel? Zie het de laatste tijd staan en het valt me op!

Zoja, gefeliciteerd! Wat leuk :)

Buu

Wijs gebruiker
Ik denk het ook niet inderdaad.

Als ik trustpilot en andere sites moet geloven was het een prima bedrijf, maar hebben ze al een tijd last van justitie enzo. Ze hebben nu een hele lage score op trustpilot en dat soort sites omdat ze nu niet kunnen verzenden. Had even wat gegoogeld en ik geloof dat ze het zelf echt super kut vinden al die negatieve recensies... maarja... wel logisch.

Heb er nog nooit wat gehaald trouwens, maar ze hebben een heel interessant aanbod met dingen die niemand anders heeft...
Ik heb DOC van hun gehad waar ik op 2,5mg threshold visuals had, flunitrazolam die niks deed en vind het vrij kwalijk dat de sealtjes waar de drugs in zit geen naam op zit.
De 6-apb destijds voor €14 de gram was wel mooi, had ik maar ingeslagen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Eigenlijk 25E-NBOMe genoemd.
2C-E-NBOMe vind ik eigenlijk wel een meer duidelijke benaming. Het blijft 2C-E met een NBOMe groep er aan. Als je een nieuwe groep aan een molecuulstructuur plakt behoort het stofje vaak ineens tot een andere categorie onder regelgeving maar dat vind ik eerder relevant voor stofjes zoals benzodiazepines.
Indien het dezelfde safety profile als 25ic/b-NBOMe heeft voorspel ik snel redelijk wat overdosissen.
2C-E-NBOMe is aanzienlijk meer potent in gewicht dan 2C-B-NBOMe waar 2C-B-NBOMe al 2x zo potent in gewicht is als 2C-I-NBOMe.

De potentie in gewicht van 2C-E-NBOMe wordt bijna gelijk geschat aan dat van LSD.

Waar 1000mcg 2C-I-NBOMe genoeg is voor een zeer sterke trip is 500mcg 2C-B-NBOMe genoeg voor een zeer sterke trip waar 250mcg 2C-E-NBOMe waarschijnlijk al voldoende is voor een zeer sterke trip. Zou je deze via andere RoA dan oraal/sublinguaal nemen in ieder geval. Om een ruwe schets te voorzien ter referentie.

Maar potentie in gewicht hoeft dus niet gelijk te staan aan veiligheidsprofiel natuurlijk. Mijn punt is vooral dat sublinguaal een zeer onbetrouwbare RoA kan wezen wanneer het NBOMes betreft. Interessant stofje om verschillende redenen, maar vanzelfsprekend niet weggelegd voor de gemiddelde leek.
Ik geloof me te herinneren dat deze stoffen gevaarlijk (kunnen) zijn in hoge doseringen, wegens de impact op je aderen.
Epilepsie bij overdosering is wat ik voornamelijk opmaakte, de NBOMes vertonen een opmerkelijk sterke receptorbinding / agonisme.
Bedoelen jullie niet 2C-E-NBOMe wat er nu te koop is in plaats van 25E-NBOMe.
Dit zijn volgens mij gewoon 2 verschillende stoffen. Paar DF'ers hier kunnen dat haarfijn uitleggen :grimacing:
2C-E-NBOMe and 25E-NBOMe zijn dezelfde molecuul. :wink:
Ik kan mij ook herinneren ooit hier iets te hebben gelezen over dat dit wat meer recreatieve psychedelica zijn, zonder heftige mindfuck/introspectie.
lol.

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
2C-E-NBOMe vind ik eigenlijk wel een meer duidelijke benaming. Het blijft 2C-E met een NBOMe groep er aan. Als je een nieuwe groep aan een molecuulstructuur plakt behoort het stofje vaak ineens tot een andere categorie onder regelgeving maar dat vind ik eerder relevant voor stofjes zoals benzodiazepines.

2C-E-NBOMe is aanzienlijk meer potent in gewicht dan 2C-B-NBOMe waar 2C-B-NBOMe al 2x zo potent in gewicht is als 2C-I-NBOMe.

De potentie in gewicht van 2C-E-NBOMe wordt bijna gelijk geschat aan dat van LSD.

Waar 1000mcg 2C-I-NBOMe genoeg is voor een zeer sterke trip is 500mcg 2C-B-NBOMe genoeg voor een zeer sterke trip waar 250mcg 2C-E-NBOMe waarschijnlijk al voldoende is voor een zeer sterke trip. Zou je deze via andere RoA dan oraal/sublinguaal nemen in ieder geval. Om een ruwe schets te voorzien ter referentie.

Maar potentie in gewicht hoeft dus niet gelijk te staan aan veiligheidsprofiel natuurlijk. Mijn punt is vooral dat sublinguaal een zeer onbetrouwbare RoA kan wezen wanneer het NBOMes betreft. Interessant stofje om verschillende redenen, maar vanzelfsprekend niet weggelegd voor de gemiddelde leek.

Epilepsie bij overdosering is wat ik voornamelijk opmaakte, de NBOMes vertonen een opmerkelijk sterke receptorbinding / agonisme.

2C-E-NBOMe and 25E-NBOMe zijn dezelfde molecuul. :wink:

lol.
Oftewel ver weg blijven bij deze blotters aangezien ze op 1,2mg zijn gedoseerd.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Oftewel ver weg blijven bij deze blotters aangezien ze op 1,2mg zijn gedoseerd.
Ik heb geen ervaring met 2C-E-NBOME maar van wat ik heb gelezen zou 1,2mg op een blotter vrij extreem kunnen wezen ja.

Ik kan er naast zitten qua potentie van 2C-E-NBOME maar op dit moment zou ik extra voorzichtigheid adviseren inderdaad. Je kunt er vanuit gaan dat het minstens even potent in gewicht is als 2C-B-NBOMe

In het ergste geval in het daadwerkelijk even potent als LSD in gewicht en heb je met 1,2mg de monstertrip van je leven in je mik.

Sublinguaal is een zeer onbetrouwbare RoA wanneer het NBOMes betreft zoals ik al eens eerder noemde.

benzzzy

Badass junkie
Zou zelf heel graag een van de nboh's proberen.

Als het om de vendor gaat die ik denk dan zou ik dit niet doen.
Nbomes zijn gevaarlijk als je niet weet wat de dosering is en van deze specifieke vendor is de qualiteit altijd een vraag...

Bovenaan