2cb 2 weken achter elkaar?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

Ik vroeg mij af of het een probleem is als ik 2cb doe een week na dat ik het al heb gedaan. Dus bijvoorbeeld zaterdag week 1 en zaterdag week 2.
Dus is dit net zoals bij LSD dat je moet wachten voor het weer effect heeft?

En hoe zit dat als ik in week 3 XTC wil nemen? Zal dat een probleem worden of niet?

Alvast bedankt.

Pim

Experimenterende gebruiker
geen probleem van dat xtc en 2cb.. en 2 weken achter elkaar 2cben kan ook prima.. sommige mensen vinden het alleen fijner om wat tijd te hebben om de trip te verwerken.. in principe kan je geloof ik na 3 dagen al weer aan de 2cb :grin:

duimpje

Belezen gebruiker
Ik heb twee keer 2c-b gedaan met een week tussentijd en ik ging de tweede keer een stuk harder dan de eerste keer. De gewenning zal dus wel wat meevallen neem ik aan.

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Bij mij zat er twee weken tussen de twee keer 2-CB, ik had verder ook nergens last van (maar ik had er de tweede keer ook wel wat MDMA bij). Ik zou het gewoon eens uitproberen, denk dat het allemaal wel meevalt. Ik zou het alleen niet iedere week doen, want ik denk dat je dan na een paar keer wel last krijgt van gewenning..

megatrippie

Belezen gebruiker
Bij de 2c's en lsd krijg je weinig last van gewenning.
bij lsd het minste
Bij XTC is er veel meer sprake van gewenning.
niet dat je niet strak komt te staan maar het XTC gevoel zal ontbreken.

een aantal weken achter elkaar aan is geen probleem.
wel zal je op den duur gaan merken dat je de dosering zult moeten opschroeven voor een zelfde effect.

2C-Em

Belezen gebruiker
Tolerantie valt bij 2C-B wel mee en duurt hooguit een weekje ongeveer, kortom, je trip zal niet noemens waardig veel zwakker gaan, en als je toch al niet aan je max. zat, kun je natuurlijk altijd net een klein beetje meer nemen (als je poeder hebt tenminste, anders half of kwart tabletje extra). Maar in principe zul je er weinig van merken, van de tolerantie ervoor, that is.

Wel eens 3 dagen achter elkaar 2C's gedaan (Amsterdam Dance Event) en werkte alle3 keren prima..(1) 2C-C & 2C-D, 2) 2C-I, 3) 2C-T2

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
2C-Em zei:
Tolerantie valt bij 2C-B wel mee en duurt hooguit een weekje ongeveer, kortom, je trip zal niet noemens waardig veel zwakker gaan, en als je toch al niet aan je max. zat, kun je natuurlijk altijd net een klein beetje meer nemen (als je poeder hebt tenminste, anders half of kwart tabletje extra). Maar in principe zul je er weinig van merken, van de tolerantie ervoor, that is.

Wel eens 3 dagen achter elkaar 2C's gedaan (Amsterdam Dance Event) en werkte alle3 keren prima..(1) 2C-C & 2C-D, 2) 2C-I, 3) 2C-T2

De tolerantie tussen verschillende 2-C's is dus nog minder dan wanneer je twee keer dezelfde doet? En wat is nu het verschil tussen allemaal? Ik heb zelf alleen nog 2-CB gedaan.

Bovenaan