2cb als partydrug + bijdoseren

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Beste leden,

Aankomende zaterdag staat er een technofeest op de planning. Ik ga hier met 2 vrienden heen. We willen allemaal geen xtc gebruiken vanwege de pauze maar zijn wel opzoek naar euforie en energie. Nu komt 2cb hierbij het meest in de buurt zonder daarwerkelijk je receptoren en serotoninevoorraad ernstig aan te tasten. Ik ben vrij bekend met het middel zowel als op de wat lagere doseringen op feestjes en op hoge doseringen om dan echt te gaan trippen. De 2 vrienden nog niet en dus ben ik gelijkertijd de tripsitter en houd ik een oogje in het zeil of alles nog oke gaat. We gaan er ongeveer 5-6 uurtjes staan en dus wil ik bijdoseren om het effect te verlengen. We gaan lager in de dosering zitten om meer de stimulerende mdma-effecten te krijgen. Helemaal omdat het alle 2 hun eerste ervaring met 2cb is wil ik niet te hoog zitten zodat de tripeffecten niet de overhand nemen en dus de bodyload niet te zwaar zal zijn. Hebben mensen ervaring met het bijdoseren?

voornaamste vragen zijn:
1 hoelang na eerste dosering bijnemen? Ik heb vernomen dat als je het te snel doet dat het effect dan sterker wordt. Moet ik dit dan zien van als het eerste effect meer oppeppend is dat na het bijnemen het trippen dan de overhand gaat nemen? Of meer dat het stimulerende mdma gevoel sterker wordt?

2 Hoe groot moet de 2e dosering zijn ten opzichte van de eerste dosering? Ivm met de directe tolerantie die zich opbouwt na het nemen van de 1e dosering. Ik dacht zelf aan 1.5 keer de eerste dosering.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vind dat wel nogal wat (voor je vrienden) om hun eerste kennismaking met een psychedelicum op een technofeest te hebben. Dat lijkt me niet de ideale setting. Je weet helemaal niet hoe iemand op een tripmiddel reageert, ook al is het ‘maar’ 2C-B. Laat staan in zo’n overprikkelende omgeving.

Ikzelf ervaar 2C-B überhaupt niet als stimulerend (ik vind het ook niet op MDMA lijken), maar het schijnt dat voor sommigen op lage doseringen wel te zijn. Bijnemen heb ik nooit echt gedaan, maar het lijkt me dat het effect vooral wat verlengd wordt en meer trippend wordt als je in korte tijd bijneemt. Psychedelica inclusief 2C-B lenen zich wat minder voor de bijneem-methode. Je bouwt snel tolerantie op.

Bovenaan