1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2CB bodyload

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door MDMAZING, 13 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

gisteravond had ik een lage dosis 2cb genomen. Het duurde eng lang voordat het werkte. Zeker bijna 3 uur ofzo?

Alles leefde, golfde een beetje en had zeker het mdma effect waar mensen het over hebben. Wat ik ook had was een HEERLIJKE bodyload.. dat was zo intens.. nog nooit eerder meegemaakt bij mdma ofzo . Nou is mijn vraag , als ik de volgende x weer dezelfde dosis neem , krijg ik dan weer die bodyload ?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Dat hoeft niet. Bij de meeste mensen kan de uitwerking per keer verschillen bij 2cb. Ook al neem je alles precies hetzelfde. Op dat gebied is 2cb geen stabiele drug helaas.
    Het is elke keer weer een verrassing!
    Hoeveel mg had je genomen? Best leuk he zo een lage dosis 2cb, ik heb dat ook wel gedaan.

3. MDMAZING

Had 17 mg. vond het inderdaad erg leuk. Ik las dat je meteen tolerantie hebt. Hoelang moet ik nu wachten voordat ik weer wat 2cb kan nemen? :)

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

17 mg is geen echt heel lage dosis maar eerder een vrij gewone voor zo ver ik weet.
    Voor psychedelica geldt een week of twee tot je geen tolerantie hebt meer.

5. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Bijzonder dat het 3 uur duurde voordat je iets merkte. Toevallig heb ik het 2 weken geleden weer eens gedaan en bij mij werkt het meestal na 20 minuten al, deze keer heb ik bewust een kwartier gewacht met nemen nadat de anderen het hadden genomen. Dan gaan we gelijk op, is wel net zo leuk.

Qua bodyload verschilt het inderdaad per keer. Ik ben er eens heel misselijk van geweest of kon amper mijn lichaam opgestart krijgen om naar het toilet te gaan. Afgelopen keer viel me dit erg mee, in het begin was mijn lichaam rusteloos en heb ik allerlei verschillende houdingen op de bank aangenomen. Na zo'n 30 minuten na inslag voelde ik me meer comfortabel en kwam ik in een heerlijke vibe waarbij geluid, beeld, gevoel, gedachten, mijn lichaam en echt alles als 1 geheel voelde.

Wat kan 2cb fijn zijn!

Minpuntje vind ik dat het synthetisch is en niet precies bekend is wat er in je hersenen gebeurt.. Weerhoudt mij er echter niet van om zo nu en dan een fijne space avond te houden :grin:

MDMAZING vindt dit leuk.
  6. MDMAZING

Duurde inderdaad lang , en dan krijg je snel de neiging om meer te pakken , wat overigens niet lukt bij 2cb. Als ik weer 2cb heb wat misschien over een week of 2/3 zal zijn, ga ik het weer proberen , maar nu 20mg. Of toch meer?

7. Het duurde even voordat ik begreep wat "body-load" inhield. Ik vond:

Dat lijkt me vrij duidelijk. Nu wil ik graag even inhaken op dit topic.

Fijn dat je zo'n heerlijke bodyload had, het is je gegund.
    Ik zelf heb 1 keer 30 mg 2cb genomen, gelijk ook mijn enigste ervaring met 2cb. Mijn body load was verre van plezierig. Ik heb een trip report geschreven (https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-2cb-rollercoaster-van-emoties.62372/)

Ik quote het deel over bodyload:

Ik heb best wat drugs gebruikt. Maar nog nooit heb ik zo'n body load gehad. Het was echt verschrikkelijk. Jij had een positieve bodyload, maar ik had een helse body load. Alsof mijn hele lichaam was ingesmeerd met verdovende gel. Ik voelde gewoon geen sensatie meer op mijn huid.

Maar @MDMAZING zou je je symptomen van de heerlijke bodyload wat beter willen beschrijven?

Laden...