1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2CB - De eerste ervaring.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Bombarie, 1 mrt 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Bombarie

Bombarie Newbie

Ik ben 40 jaar en heb me altijd als een walgelijk brave burger gedragen. Ik heb dus weinig ervaring met drugs (of paracetamol moet onder drugs vallen) en had ook behoorlijk wat vooroordelen over drugs in zijn algemeenheid. Maar onlangs zag ik een programma (wat blijkbaar al wat langer bestaat) namelijk Drugslab. Daar ging men 2CB proberen. 2CB leek me stiekem wel eens leuk om te proberen. Ik had nog nooit een trip meegemaakt en het feit dat je de trip kon sturen sprak me wel aan. Uiteindelijk had ik de 2CB (Cornetto 11-16mg) in mijn bezit. Omdat ik huiverig ben om drugs alleen te proberen en nog nooit een trip heb ervaren blijft mijn vrouw tijdens de trip naast mij zitten. De trip bleek achteraf heftiger dan verwacht en ik heb nooit geweten dat je zo kunt lachen om kussens.

0.45 - Na drie kwartier begin ik iets te merken. Het valt mij op dat tweedimensionale objecten wat meer driedimensionaal beginnen te lijken. Het is lastig uit te leggen maar het lijkt veel op de techiek bump mapping waarbij het relief van een afbeelding wordt versterkt zodat je een gevoel van diepte krijgt. Alles begint langzaam steeds meer te golven alsof ik op zee ben en ik wordt dan ook misselijk. (vergelijkbaar met zeeziek of wagenziek) Uiteindelijk verdwijnt de misselijkheid weer.