2CB eerste keer tips

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Badass junkie
Dus ik denk deze week zal ik 2cb nemen.
Heb al veel ervaring met xtc en heb al paar keer getript maar niet zo heel zwaar.
Nu vroeg ik me af is 17mg een goeie startdosis of niet?
Tips zijn ook welkom

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
17mg is prima als je ervaring met XTC en trippen (truffels neem ik aan?). Tot 15mg geeft 2-CB voornamelijk XTC achtige effecten en daarboven worden de visuals duidelijk sterker. Mijn eerste keer 2-CB was 12mg en gaf lichte visuals, vond het leuk voor een eerste keer. De keren erna steeds iets meer gedaan en de laatste keer 23mg. Toen vond ik de visuals eigenlijk irritant worden, met andere woorden net even té aanwezig.

Uiteraard verschilt het effect wel per persoon en zal de een dus meer tripeffecten ervaren dan de ander.

Ik zou het dus wel op die 17mg houden voor de eerste keer, zeker niet hoger gaan. Hier staat ook nog veel info over 2-CB:
http://www.unity.nl/2cb/

Bobsacamano

Badass junkie
Doet 2CB iets met je serotonine gezien ik vorige week xtc heb gedaan en met oud en nieuw 2cb wil doen met een beetje pep.

transformated

Badass junkie
Nee had nog geen truffels genomen maar als ik xtc nam toen het uitgewerkt was nam ik me slaappillen en begon ik te trippen. Zo zag ik kakkerlakken uit bierflesjes vliegen of schilderijen die leefde. Had ook altijd dat ik dan soort magische vliegjes zag die magic dust naar me schoot. Heb gisteren wel eerste keer truffels gedaan waren mexicana, was ze gaan halen in de heksenketel.
Heb rond 6 uur me portie gegeten vond het niet zo kiezig smaken. Nu 20min later ongeveer begon het te werken voelde me zweverig, de pijn in me voet was ook weg. Toen besloot ik om naar me kamer te gaan was ook een klein avontuurtje om te wandelen :). Toen ben ik avatar gaan kijken toen begon de trip. Me kamer stond in alle kleuren van de regenboog zal ik maar zeggen was zo mooi op een gegeven dacht ik echt dat ik in de lichten zat, weet niet hoe ik dit precies moet uitleggen. Had ook precies een moment ook dat de lichten zweefde. Denk dat dit ook beetje te maken had met de special effects in avatar ook. Had ook geen tijdsbesef meer. Ik denk dat het nu 9 uur was en hier begon ik wat bad te gaan. Als ik keek naar de tv ging alles wazig het ene moment zit ik te kijken tv en plots slaat ie 5min over begreep er helemaal niks van. Me moeder kwam binnen en ik kon zelf niet praten, ook zei ze iets en plots stond ze recht, dit was wel redelijk angstig.Ik ging dan naar het toilet en viel bijna iedere keer van de trap. Hoorde allerlei rare geluiden. Ik zat de hele tijd de denken hier geraak ik niet meer uit zit in een nachtmerrie waar ik in vast zit.Heb toen besloten om te gaan slapen dit duurde zeker nog 2 uur voor ik in slaap viel. Heb dan nog paar uurtjes geslapen vond het wel nog een leuke ervaring in het begin maar later niet zo leuk meer. Zou het wel nog eens willen doen maar nog niet direct.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Begrijp ik het goed dat je gister truffels gedaan hebt en alsnog op korte termijn 2C-B wilt doen? Alle psychedelica hebben een kruistolerantie op elkaar, zodat je minstens een week tussen trips moet wachten. Bij voorkeur echter wel wat langer. Bovendien heb je niet een hele leuke truffel trip gehad als ik het zo lees, dus beter pas je met 2C-B dan ook goed op.

transformated

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Begrijp ik het goed dat je gister truffels gedaan hebt en alsnog op korte termijn 2C-B wilt doen? Alle psychedelica hebben een kruistolerantie op elkaar, zodat je minstens een week tussen trips moet wachten. Bij voorkeur echter wel wat langer. Bovendien heb je niet een hele leuke truffel trip gehad als ik het zo lees, dus beter pas je met 2C-B dan ook goed op.
Met 2cb ga ik nog een lange tijd wachten. Zal eerst nog een paar keer truffels doen voor ik 2cb ga uitproberen. Vond me eerste truffel trip wel nog leuk voor de eerste keer juist het laatste was minder.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
transformated zei:
Psychedelibee zei:
Met 2cb ga ik nog een lange tijd wachten. Zal eerst nog een paar keer truffels doen voor ik 2cb ga uitproberen. Vond me eerste truffel trip wel nog leuk voor de eerste keer juist het laatste was minder.
Ah ok, verstandig! Alhoewel ik wel veel lees dat 2C-B makkelijker te sturen is, maar zelf geen ervaring mee helaas.

transformated

Badass junkie
Psychedelibee zei:
transformated zei:
Psychedelibee zei:
Ah ok, verstandig! Alhoewel ik wel veel lees dat 2C-B makkelijker te sturen is, maar zelf geen ervaring mee helaas.
Ja heb dat ook al gelezen. Ik denk aan het einde van de vakantie dat ik nog eens een truffeltrip ga doen heb er eigenlijk best wel zin in.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
transformated zei:
Ja heb dat ook al gelezen. Ik denk aan het einde van de vakantie dat ik nog eens een truffeltrip ga doen heb er eigenlijk best wel zin in.
Het is ook erg leuk en mooi! Bereid je goed voor door muziek, films, etc van te voren uit te zoeken en zorg dat je alleen thuis bent zodat niemand je kan storen. Uiteraard geen garanties voor een leuke ervaring, maar het helpt wel een hoop.

transformated

Badass junkie
Psychedelibee zei:
transformated zei:
Het is ook erg leuk en mooi! Bereid je goed voor door muziek, films, etc van te voren uit te zoeken en zorg dat je alleen thuis bent zodat niemand je kan storen. Uiteraard geen garanties voor een leuke ervaring, maar het helpt wel een hoop.
Ja merci voor de tips ben al achter me truffels geweest het zijn atlantis truffel. Zou je toevallig de goeie muziek hebben voor de truffeltrip?

Bobsacamano

Badass junkie
Die truffels heb ik vorige week voor het eerst gedaan. Ik moet zeggen dat ik het fijn vond niet teveel afleiding te hebben dus ik had een playlist op spotify gevonden die heet Evening Chill van spotify zelf. Was erg chill

transformated zei:
Psychedelibee zei:
transformated zei:
Ja merci voor de tips ben al achter me truffels geweest het zijn atlantis truffel. Zou je toevallig de goeie muziek hebben voor de truffeltrip?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
transformated zei:
Muziek is erg persoonlijk. Het moet sowieso iets zijn wat diepgang heeft om er in weg te kunnen dromen, maar vooral ook niet te opzwepend. Althans dat is mijn ervaring met truffels. Normaal houd ik heel erg van house, techno, psytrance etc, maar tijdens truffels vind ik dit veels te druk.

Probeer wat verschillende muziek stijlen van te voren klaar te zetten die jij nuchter leuk vind. Dan kun je tijdens je trip een beetje kijken welke muziek jou een goede vibe geeft.

Bobsacamano

Badass junkie
Kan iemand me nog wat vertellen over de reactie van 2CB op je serotonine voorraad. Ik lees dat het niet echt effect heeft zoals MDMA maar dat het ook wel MDMA achtige trekjes heeft qua karakter.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Kan iemand me nog wat vertellen over de reactie van 2CB op je serotonine voorraad. Ik lees dat het niet echt effect heeft zoals MDMA maar dat het ook wel MDMA achtige trekjes heeft qua karakter.
Het schijnt wel wat mdma achtige trekjes te hebben en dan met name in lagere doseringen. In hoge doseringen zal het trippen de overhand nemen. Hoewel het wellicht wel een licht effect op je serotonine heeft, hoef je je geen zorgen te maken dat het je serotonine voorraad leeg maakt zoals mdma dat doet.

Bobsacamano

Badass junkie
Thanks man :) ps heb je nog een bericht gestuurd :)

Psychedelibee zei:
bobsacamano zei:
Het schijnt wel wat mdma achtige trekjes te hebben en dan met name in lagere doseringen. In hoge doseringen zal het trippen de overhand nemen. Hoewel het wellicht wel een licht effect op je serotonine heeft, hoef je je geen zorgen te maken dat het je serotonine voorraad leeg maakt zoals mdma dat doet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan