1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2CB Eerste x

Discussie in 'Trip reports' gestart door mitchieee, 19 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. mitchieee

mitchieee Newbie

Ben zelf 20 jaar
    67kg
    alleen nog xtc gebruikt

Dus ik en 4 vrienden hadden afgesproken om 2 CB te gaan gebruiken ( het zou mijn eerste x zijn en van de andere 3 al eerder gedaan' uiteindelijk vielen er 2 af omdat hun aan de xtc wouden dus deed ik het met de laaste 'meest evaren wel' daar was ik blij mee 'ik had gelezen over dat na 20 mg wel heftig ga trippen dus ik besloot '42 te nemen want die andere had dat ook bij zijn eerste keer, en ik dacht het wel aan te kunnen
    Ik Had die dag al heel wat blowtjes op voordat we begonnen dus om 11:00 nam ik 2 21mg
    40 minutjes later begon het al wat intewerken het beeld werd wat vager maar verders niet veel, toen gaf me vriend me een lachgas ballon "we hadden een tank besteld dus er was zat', hij zette er nog van die vreemde muziek bij en ik neem de balon terwijl ik naar de tv kijk heel die tv werdt breeder smaller heel gek.
    na 20 minutjes kwamen zijn ouders binnen dus gingen we naar een meertje vlakbij.

12:00

Het lopen werd al vreemder de paden gingen in elkaar en de bomen ademde soort van we gingen op een bankje zitten 2 vrienden waus van de xtc en ik en me vriend eigelijk in een andere wereld, toen we op het bankje zaten fluisterde 2 xtc gebruikers nog ff dat vond ik heel naar / de andere vriend in de 2cb trip loste het op dat ze nie meer zoude fluistere,

12:30 ik en de vriend van 2cb zitten samen rustig en ik voel me heel vreemd en had heel veel dorst 'ook een ieritante buikpijn maar die negeerde ik.ik keek naar de bomen en ik kon maar niet stoppen met lachen ik bleef maar gaan het sloeg nergens op dat vertelde ik me zelf ook ik snapte er niks van
    we gingen terug naar de woon wijk van me 2cb vriend om in zijn auto te gaan spacen verder, tijdens t lopen liep ik naast me vriend die onder xtc zat het gesprek was heel kort en daarna kwam er niks meer zinnigs uit mij en snapte ik niet meer wat hij bedoelde met zijn antwoorden op mijn zinnen want hij reageerde heel anders op mijn gevoel.

12:45 eindelijk aan gekomen bij de auto wat een opgave het leek zo gigantish ver en alles bewoog om me heen patronen in de stenen zitten we dus in de auto (2, 2cb gebruikers voorin waaronder ik, en 2 xtc achterin, me vriend zet een muziekje op en zegt tege me om hem te kijken terwijl je de ballon doet, ik dus doen en toen begon het ik kwam me tog in een loop terecht met me vriend en we waren er van bewust dat we in een gigantishe mind fuck zaten en we bleven maar door met de loop we hebben het gesprek en handelingen mischien wel 20x als het niet vaker is gehad( eventjes later had ik het gevoel dat ik eigelijk nog alleen met me 2cb vriend kon communiceren en met die andere 2 leek net alsof we onze eige taal hadden.

01:30 Ik begin helemaal in me stoel te trekken en met me handen over me gezicht te wrijven op bepaalde momenten terwijl ik die video aan het kijken was dat was zo heerlijk ( ik zeg nog tegen me vriend' als mensen ons zo zouden zien lijken we volgens mij echt mogoolen hoe we naar een balon keken en gek mee deden het ging echt nergens over verderest nog dom gelacht en verder in loops gebleven. ik weet niet wat er allemaal gebeurde maar er gebeurde gewoon zo veel

03:15 het is uitgewerkt bij mij en ik snap niet wat er eigelijk is gebeurd nog allemaal maar zeker nog een x beleven en kijken of ik niet in een loop kom en van de andere aspecten kan genieten.
    (
    ik
    j(vriend op 2cb
    v(vriend on xtc
    w(vriend on xtc

Hoe de loop ging:
    j: Maak ballon voor mij!, Waar is die tank? geef die tank
    v:ik ben assi aan het draaien
    j: nog steeds die assi?
    ik: ik ben me balon kwijt ( terwijl ik die in me hand heb)
    ik : geef me een ballon
    w:ik heb die ballonen aan jou gegeven 'ik'
    v: ik geef die tip ( terwijl ik voor mijn gevoel al 10 x mijn tip boekje aan hem heb gegeven

j: oke ik kijk die video met ballon
    ik: mijn ballon is leeg
    j waar is die tank! geef die tank ik maak ballon
    j: oke kijk die video we moeten nie praten scot
    kijken die video
    ik: heb ik me ballon nie kunnen gebruiken door al zwaar te trippe op die video begin ik weer te lachen ( met muziek hele warmte kwam er vandaan( zit ik naar me vingers te kijken hoe ik die ballon vast heb lijken me vingers net 2d heel gek)

En zo ging het eigelijk 20x en met wat variatie in die loops met me vriend met nog dat we spreken over dat we in een loop zitten en dat ik het heb geaccepteerd paar min later na een andere loop gaan we weer verder in dat gesprek terwijl we die ook al 20x hebben gehad echt alles bleef maar opnieuw afspelen hoe we 2 half uur in een auto hebben gezeten.

Ik heb wel gehoort dat ik heel veel had gelachen en dat ik kneiter hard ging hehe:)

volgens mij is het ook echt geen goede combinatie om 2 zwaar trippende personen met 2 xtc gebruikers te hebben

Wat ik wel echt het lekkerste was wat wel vreemd ik weet ik niet maar , dat terwijl hij die trip muziek aan zet hoe ik helemaal in me zelf ging overal ontspanning voelde heel me lichaam voelde zo lekker toen dat ik in mijn stoel ging kruipen soort van en ja met me handen over me gezicht en hoofd ging wrijven

( verders met visuel niet veel mee gekregen alleen ja dat dingen grooter en kleiner werden en dat ik er om moest lachen ( toen ik me ogen dicht deed zag ik wel een beetje iets.

2. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk dat je een report hebt geschreven, ik vond hem soms wel een beetje moeilijk te volgen doordat je leestekens en letters weglaat. Leest niet echt lekker daardoor helaas.

Als je daadwerkelijk 42mg 2CB hebt gebruikt (wat ik me sterk afvraag - getest?) is dat wel een hoge dosis voor de eerste keer, misschien dat wat minder dan toch leuker is. Je stoel-momentje van 01:30 klinkt wel echt geweldig haha.

3. mitchieee

mitchieee Newbie

Ja klopt ik kan totaal geen verhalen maken alles gaat dan door elkaar haha, Dat stoel momentje was wel echt geweldig ja ( ze zijn getest ja door de lokale dealer hier ik weet niet wat ik dacht door er 2 te nemen maar ik kon het aan, volgende x ga ik ander half nemen op 30 mg (want ik heb me nu niet gefocused op visuele dingen)

4. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Heb ook m’n vraagtekens bij de dosering van je pillen. Heb zelf nooit zo hoog gedoseerd met 2C-B, maar met 25-30 mg. zijn de visuals bij mij al goed aanwezig. Dus vind het lastig voor te stellen dat ze bij jou niet duidelijk aanwezig waren. Al is 2C-B wel een middel wat qua doseringen bij gebruikers sterk uiteenloopt.

5. mitchieee

mitchieee Newbie

kwa visuels wat bedoel je daarmee? want ik zag wel gewoon bloemen gek doen waardoor ik moes lachen en patronen in stenen verderest niks opgevallen

6. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Wat dealers zeggen kan altijd bs zijn, mij werd ook verteld dat pillen 21mg zijn en toen ik ze liet testen kwam er 10mg uit. Test altijd zelf voordat je iets neemt. Aan de hand van de intensiteit van je visuals zou ik zeggen dat je ongeveer 20mg hebt gehad. Misschien wat meer want mentaal ging je best hard vgm lol. Als je afgeleid bent heb je minder visuals, bijvoorbeeld als je aan het rondlopen bent, druk aan het doen met vrienden, of veel aan het praten bent. Als je stilzit en kalm voor je uit kijkt zie je een stuk meer. Zo werkt het bij mij iig. Visuals kunnen nog een stuk sterker worden hoor, denk aan het golven van de vloer/objecten, kleurverandering, tracers, zieke patronen enz. en dat kan best heftig worden. Als je niet allemaal aan hetzelfde middel zit veranderd dat de vibe wel echt imo, het leukste is als iedereen hetzelfde doet imo want dan zit je op dezelfde golflengte.

7. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb uitsluitend pillen verkocht gekregen als 20+mg volgens de dealer, maar uitsluitend pillen gehad die na het testen 8 - 11 mg bleken te zijn :upsidedown:. AKA: de dosering die je dealer je geeft zal heeeeel waarschijnlijk niet kloppen. Laat je eigen pillen testen, zowel voor je eigen veiligheid als om te begrijpen wat de dosering is die je neemt en wat voor jou werkt. Nu denk jij misschien dat je 42mg hebt gehad, maar was het in werkelijkheid maar 16 - 22 mg. Als je nu bijvoorbeeld voor een volgende keer die 30mg uitprobeert, maar je poeder of pillen zijn dan wel getest en bevat daadwerkelijk 30mg, kan het effect dus zomaar nog sterker uitpakken dan deze trip.

Mezelf, Digitalism en LoveSexDreams vinden dit leuk.
Laden...