• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb in de Efteling

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

teknotrip

Newbie
lieve lezer !
thx voor de interesse in mijn post, voor prive redenen noem ik geen namen.

Zondag 26 juli 2020.
Door de corona tijd hadden ik en mijn beste vrienden al enorm lang geen uitstapje gemaakt.
Met zijn 4tjes vol goede moet onderweg naar de efteling.
Ik zelf kijk altijd uit met tripmiddelen dus belloofde de rest hun trip sitter te zijn.
In het weer bericht hadden we gezien dat het enorm slecht weer zou worden maar dit zou de pret niet bederven
Door de maatregelen moesten we in groepjes van 2 om verschillende tijden het park in.
ik en R. kwamen pas om 3 uur naar binnen. De andere 2 hadden op dat moment al hun eerste pil gepakt.

Ik en R kwamen het park in. Samen al enorme Lol gehad in de auto en in de perfecte stemming.
het weer was een beetje winderig maar verder niet zoals het weer voorspeld had.
rond 4 uur stonden we in de rij van de baron. mijn vrienden gingen alledrie helemaal stuk door de 2cb die goed werkte.
hun lach was zeer aanstekelijk en door de goede vibe begon ik te twijfelen.
tripmiddelen neem je alleen als je je hier 100 procent goed bij voelt en ik gaf dan ook aan nog even te wachten.
na de geweldige rush die de achtbaan van de baron mee geeft liepen we rustig naaar de piranha.
de rij was enorm lang echt enorm lang ! Ik bedacht mijn eerste keus en gooide de 2cb pil uiteindelijk toch maar achterover.

de pil begon snel te werken ik denk zo tegen de tijd dat we de piranha in konden was dat hij insloeg.
ik heb nog nooit zo intents de piranha meegemaakt. lachen gieren brullen.
ik en S moesten al naar het toilet maar door de hoeveeheid water en het huilen van het lachen begonnen we te twijfelen.
je kent het misschien wel. het idee dat je in je broek hebt geplast of dat je dit al aan het doen bent als je 2cb op hebt.
dus zodra we de piranha uit kwamen vol goede moet naar de wc.

ik stapte met R samen een wc hokje binnen. alleen in een kleine ruimte als je pittig hard gaat is niet prettig.
ik denk dat we totaal misschien wel een half uur op het hokje hebben gezeten, niet kunnen stoppen met lachen en ons schamen er eruit te komen.
wat dus bleek was dat er door corona maatregelen maar 1 familie de wc op ging.
jeetje wat een blunder en ergens ook wel enorm onbeschoft maar goed grappig was het op het moment zelf wel.

steeds harder trippend met prachtige visuals en intense kleuren en lachkicks liepen we naar de droomvlucht.
maar waar is die ? doordat we zo hard gingen werd een duidelijk plan praktisch onmogelijk.
onderweg kwamen we de symbolica tegen.
wat een prachtig gebouw met 2cb op de efteling zal zonder nu nooit mee zo voelen als ooit te voren,

het eerste stukje was best spannend. door de donkere kleuren, gekke gangen en apart mompelende mensen was je al snel bang in een badflwow te komen.
maar doordat we elkaar bezig hielden was dit totaal niet nodig. wat een prachtig ingerichte atractie en nog 100 keer zo mooi als de droomvlucht.
ook waren we alle van mening dat de symbolica de eer van de droomvlucht heeft overgenomen. de rij van de simbolica was enorm lang.
en bij droomvlucht konden we er direct in. ook vonden wij de droomvlucht enorm donker en het stuk met de enge poppetjes was ook wel heel erg eng.
verder kan ik de vogelrok echt aanraden heel erg gaaf.

Ook het weer was in our favor, heel de dag vol de zon en een perfect warme temperatuur.
alles leek in harmonie en de efteling maakte zoveel meer indruk.
sterke visuals maakte overal een prachtig uitzicht. en de vloer was intents om over heen te lopen.
tijdens ons bezoek hebben we wel enorm vaak gezeten. even uitrusten even roken..

als afsluiter pakte wij nog de nieuwe 4d film fabula wat eerst de panda droom was.
we hadden net nog met zijn alle een puntje ket gepakt dus deze film was ook echt tof.

maar als conclusie zou ik aangeven 2cb in een veilige thuis omgeving te doen.
achteraf heb ik mijzelf best slecht gevoeld doordat wij drugs gebruikt hebben in een omgeving met kinderen.
ook hebben we best veel opmerkingen gehad van mensen in de rij etc.
aan de andere kant zou ik het ook wel aanraden aangezien het met de juiste mensen een geweldige ervaring is.

Bijlagen

teknotrip

Newbie
HAHAHA nou onder andere vroeg n klein kindje om een stukje suikerspin, en even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan.. heeel awkward !! Of mensen vroegen of we om hen aan t lachen waren ja dat moet je nou juist niet vragen dan moet je nog harder lachen hahaha

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Leuk reportje! Ik ga volgende week het ook proberen, maar je moet vooraf reserveren?
Anyway dank voor het delen was erg leuk om te lezen :)

teknotrip

Newbie
Leuk reportje! Ik ga volgende week het ook proberen, maar je moet vooraf reserveren?
Anyway dank voor het delen was erg leuk om te lezen :)
Reserveren inderdaad met tijdvakken. Enorm veel plezier geniet er van en vooral enorm veel lach plezier. Laat even weten hoe je het hebt ervaren hoor !

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. :wink:

Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD

Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je.

Leuk reportje!

Natozlato

Wijs gebruiker
Had die m
HAHAHA nou onder andere vroeg n klein kindje om een stukje suikerspin, en even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan.. heeel awkward !! Of mensen vroegen of we om hen aan t lachen waren ja dat moet je nou juist niet vragen dan moet je nog harder lachen hahaha
Had die moeder dan door dat jullie wat op hadden? Ik denk dat iemand die een noob is op drugsgebied hoogstens denkt dat jullie stoned waren? 😂

Als ik vroeger thuis kwam van het uitgaan vroeg m'n moeder wel eens 'heb je geblowd ofzo?' haha, toen was ik nog onschuldig!

teknotrip

Newbie
Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. :wink:

Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD

Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je.

Leuk reportje!

teknotrip

Newbie
Ik zeg gewoon doen maar ik ben daar heel makkelijk in ! Mondkapjes hoeven niet in de efteling en ik zou zeker geen warme dag uitkiezen dat is toch een stuk vermoeiender. Ik heb ook al een keer xtc in de efteling gedaan en keta in phantasia land ook allebei top dagjes geweest. Als je toch bang bent om mensen tegen te komen kies dan voor een park wat verder weg is !

De droomvlucht en symbolica waren inderdaad wel de pareltjes van de dag maar achtbanen zijn ook wel een intense ervaring. Vooral de vogelrok ! En de piranha raad ik niet aan aangezien het zo intents veel natter lijkt als normaal en je zo veel moet lachen dat je niet meer doorhad of je nou wel of niet in je broek geplast had 😂😂

Doe t vooral met mensen die totaal in je vibe zijn ! Zelf ben ik wel heel erg benieuwd waarom je voor lsd zou kiezen. Ik zelf heb nog nooit lsd geprobeerd omdat iets me tegen houd een bepaalde angst !

Thnx voor je leuke reactie

Blauweaap

Bewuste gebruiker

Leuk reportje!
Geen gekke gedachten gang hoor! Tevens lopen daar kinderen rond ik vind dat dus geen geschikte plek om drugs te gebruiken. Sta je op wc te snuiven komt moeders zoontje ff helpen dat het allemaal niet lukt en hoor je dat gesnats. Vind drugs gebruiken op een kind vriendelijke plek het zelfde als een jointje op steken met een kleine erlangs.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Geen gekke gedachten gang hoor! Tevens lopen daar kinderen rond ik vind dat dus geen geschikte plek om drugs te gebruiken. Sta je op wc te snuiven komt moeders zoontje ff helpen dat het allemaal niet lukt en hoor je dat gesnats. Vind drugs gebruiken op een kind vriendelijke plek het zelfde als een jointje op steken met een kleine erlangs.
Dit dus. Maar de meeste gebruikers hebben nog geen kinderen en begrijpen dit niet...

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan