1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2CB: mentaal muzikaal avontuur

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rosie, 8 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Wie: Ik, vrouw, 33 jaar, 90 kg.
    Wat: 8 mg 2-CB
    Waar: Bij een vriend thuis
    Wanneer: 7september 2019

In juli heb ik voor het eerst 2cb geprobeerd. Ik ben heel mellow begonnen met 4 mg. Lijkt alsof ik heel goed wist wat ik deed. Dit was niet, want ik had geen idee hoeveel mg erin zat. Ik had heel spontaan besloten het eens te proberen. Er was mij verteld dat deze pillen 16 mg 2cb bevatten. Dus ik dacht 8 mg naar binnen te werken.

Ik voelde zeker wel wat! Maar geen visuals. Wat opgewekt, wat chaotischer, ander tijdsbesef. Al met al was het erg goede eerste ervaring.

Daarna heb ik toch wel deze pillen gekocht en ook laten testen. Blijkbaar zit er slechts 8 mg in! Na hier te hebben nagevraagd wat een verstandige dosis zou zijn voor de volgende keer, heb ik besloten nu een hele pil te slikken. Is immers de dubbele dosering vergeleken met de vorige keer!

Ik zat te springen om ze een keer te proberen. Ik wilde dit echter niet echt alleen doen. Mijn vriend wil gerust tripsitter zijn. Maar ik wilde de ervaring delen. Mijn vriend heeft weinig ervaring met drugs en psychidelica is absoluut niet voor hem weggelegd. Ik moest dus rustig wachten tot mijn maat een keer wilde.

Tot ik opeens een app kreeg
    "Rosie, ik heb veel zin in 2CB"
    "Ok, wanneer? :grin: "

Tot hier heb ik het report vooraf geschreven. Momenteel zit ik in mijn after roesje. Mijn maatje is nog lekker aan het trippen. Ik merk dat ik in de comedown zit. Kan dat? Heb je een comedown met 2cb? Zo voelt het wel.

Ik voel me nog heel lekker. Zit met een heerlijke grijns op de bank. Vandaar dat ik lekker mijn reportje verder ga schrijven. Bij voorbaat al sorry voor het lange verhaal!

Rond 22.00u nemen we de 2cb in.
    We zitten lekker in de tuin. Mijn vriend zit met een wietje in de waterpijp. Lekker relaxed.

Na zo'n 50 minuten voel ik de 2cb werken. Ik merk het ook aan mijn maatje. Vaak hebben wij dat we even stil worden en de boel gaan accepteren. Dit hebben we ook als we enorm stoned worden.

De vriendin van mijn maatje denkt dat we erop aan het wachten zijn. Dit is zeer zeker niet. We laten het lekker over ons heen komen. Ik voel een lichte bodyload, beetje weeiig gevoel in mijn buik.

Vanaf nu weet ik ook geen tijd meer.

We hebben het koud en gaan naar binnen. Mijn vriend is aioli aan het eten, jemig wat stinkt dat! Ik houd enorm van aioli. Nu kan ik het echter totaal niet verdragen. Mijn maatje zorgt dat het potje wordt weggestopt.

Ik merk dat de 2cb zijn werk gaat doen. Beelden beginnen wat te golven en te bewegen. De 2cb heeft een deur op een kiertje heeft gezet. Ik kan 2 dingen doen:
    - deur dicht doen. Dan ga ik niet trippen. Gewoon leuk gevoel en klaar.
    - de deur wagenwijd open gooien en de trip naar me toe trekken.

Uiteraard kies ik voor het laatste. Ik merk dat ik niet heel hard zal gaan trippen, maar dat ik het wel erin kan sturen.

De vriendin merkt niks van de 2cb. Zij heeft duidelijk de kier niet gezien of de deur dicht gedaan. Ze zoekt feiten op. Dat je pas gaat trippen vanaf 10 mg. Dus logisch dat het niet werkt, want het is niet mogelijk. Ik merk dat het mijn trip beïnvloed. Ik heb ook maar 8 mg op. Ik wordt er een beetje uit getrokken. Dan denk ik aan het DF forum. Iedereen reageert anders. Ik denk aan alles wat mij geadviseerd is. En ik besluit dat ik wel gewoon trip. Ik ben gewoon gevoeliger voor 2cb. Punt.

We zetten psytrance op. Wow, wat is dat fijn om naar te luisteren! Mijn maatje geeft mij de koptelefoon. Ik doe mijn ogen dicht en laat me meevoeren met de muziek. En dan opeens. Zie ik CEV. Wow! Kleurige ballen vloeien in elkaar over. Ik voel en zie de muziek langs me heen stromen.

Ik heb totaal geen besef van tijd. Ik heb totaal geen besef van het nu en hier. Ik ben volledig in mijzelf. Soms momenten van helderheid. En dan praten we even. Mijn maatje en ik snappen elkaar. We weten precies wat we bedoelen.

En dan zetten we een nummer op. We gaan op de bank liggen met onze hoofden naar elkaar en het boxje tussen ons in. Ik begin glitters te zien. Watervallen van glitters in alle kleuren van de regenboog. Ik val naar achteren en glijd mee met de glitterwaterval. Ik besef dat ik zo'n mooi leven heb. Dat ik al dit moois mag zien en dat ik dit ook allemaal kan delen met zoveel lieve mensen om mij heen.

Ergens tussendoor ga ik soms staan en dein mee met de muziek. Zo nu en dan een lekker druifje eten. We besluiten buiten even een paar korte heisjes te nemen van een jointje. Ik doe mijn schoenen weer aan. Oooh wat voelt dat lekker. Mijn voeten warm en geborgen. En ook mijn haren voelen zo fijn! Zo glad en zacht. Ik laat het mijn maatje voelen, maar die zit net in een kort helder momentje.

Ik moet de trip wel sturen in een trip. En dat lukt mij prima. De muziek helpt. Dus ik zit vooral lekker mentaal. Op gegeven moment verdwijnen de kleurige muziek visuals. Het worden zwarte heksen. Ze vloeien een beetje in elkaar over en ze produceren een zwarte gelei, deze stroomt in elkaar naar beneden. Ok... Ik vond het lelijk. Dit was niet mooi meer! Op dat punt kon ik gewoon mijn ogen open doen en het beeld wegstoppen. Ik deed het echter niet. Ok... Dit is even lelijk, dan gaan we even lelijk kijken.

Tegen een uurtje of 1.00u merk ik dat ik helderder wordt. Ik zit er nog wel in, maar het word minder. Het voelt wel heel erg nice, die comedown. Big smile, ik voel me goed. Rond 2.00u voel ik me vrij helder. Nuchter. We hebben nu best diepgaande gesprekken. Maar ook wat we hebben ervaren in onze trip!

Uiteindelijk zijn we moe. Mentaal moe.
    Ik heb half het report geschreven. Nu dus afgemaakt. Lekker slapen nu.
    Hopelijk is het niet een onsamenhangend verhaal geworden.

Ik heb zeker niet alles kunnen benoemen. Het is nu al een groot verhaal geworden! Het was een zeer mooie ervaring. Eentje die ik dus wel erin moest sturen. Anders was ik de trip zo kwijt.
    Volgende keer een hogere dosis. Hoeveel weet ik nog niet. Ik riep 2 uur geleden nog dat ik voor 16mg wilde gaan dan. Eens kijken hoe ik er morgen over denk.

Slaap lekker!

Purplext, Fenrir en Pollewop vinden dit leuk.
  2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Leuk rapport! Maar heb je echt zeker weten alleen 2cb gebruikt? Aan je manier van typen kan ik zien dat dit ook door andere drugs kan komen, haha.

Ik begon zelf altijd met 15m(1e dosering)g 2cb, later stapte ik over op 1 pil van 18 t/m mg 22. En als alles perfect was deed ik er nog. 1 (2e dosering) hele pil bij en ging ik rustig in leggen. In jouw geval mag je gerusti die dosering verhogen, maar doe dat in stapjes. 2cb kan best wel wat bad trips veroorzaken, dit kan je sturen als je met meet man ben.

3. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Jep, zeker weten. Ik ben vrij strikt in wat ik neem.
    Waren geteste pilletjes :)
    Denk dat mindset en setting veel deden. De 1e keer was op een festival. Nu lekker relaxed thuis met muziek en mooie plaatjes op tv.
    Zowel mijn maatje als ik voelden het anders dit keer.

Laden...