1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2CB - omgekeerde wereld

Discussie in 'Trip reports' gestart door Tevil19, 5 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Tevil19

Tevil19 Belezen gebruiker

Heey allemaal,

Mijn laatste 2cb trip was een vreemde. Ik deed het thuis met een vriend van me. We hadden 3 pillen van 22 mg gehaald. Gecruncht tot poeder.

5:00 pm: een pil in vier lijnen verdeeld en ieder een lijn genomen. Na een minuut helse pijn en stukjes pil in keel. Heel irritant want de trip begon net te werken dus we konden niet echt een houding geven. Lichtelijk de kleurenintensiteit verhoogd maar nog geen patronen of beweging te zien.

5:30 pm: ieder nog een lijn. We zaten dus ieder op 11 mg gesnoven en toen begon ik lijnen te zien om objecten. Soort zwarte stift lijnen. Maar de trip was nog zeker niet heel heftig terwijl dit best een flinke dosis is bij snuiven.

6:30 pm: ieder een halve pil gesnoven en dit deed verschrikkelijk veel pijn. Heb het nog nooit zo erg ervaren met 2cb, wellicht door de bindmiddelen erin. Na 15 minuten ging het weg en namen we een lachgasbalon. Ik begon allerlei ogen in het plafond te zien. En al deze ogen zaten aan tentakels die heen en weer zweefden.

7:30 pm even naar buiten om te roken. En ik zag diepte in de sterrenhemel. Alsof het een bol was(is het ook maar dat is niet te zien vanwege de grote afstanden) en het werd steeds erger en het leek alsof we in zon kertbol zaten die je kunt schudden voor sneeuw. Bosjes leken kippengaas.

8:00 pm de laatste pil gesnoven. En toen kwamen erachter dat we de hele trip al geen muziek hadden opgezet. Dus ik zette wat aan en deed het licht uit. En daardoor zagen we juist meer kleuren. Dus omgekeerde wereld. Ik zei tegen mijn vriend: ik vermaak me echt dood. Maar het is: ik verveel me dood of ik vermaak me kostelijk. Ook omgekeerde logica. Nog wat lachgas genomen en toen kwamen de grappen: Het gasgebruik van Auswitch is niks vergeleken met ons lachgasgebruik. Echt een. Kwetsende grap maar was toen hilarisch. "Auswitcher sehen" werd ons motto. Echt fucked up.

9:00 pm mijn vriend ging naar de wc en zag een deken hangen bij de trap en schrok ervan. Hij haalde mij erbij en het leek op een meisje dat zich had opgehangen en hing te bungelen. Ook toen ik naar boven liep zag het erg heel creepy uit. Dat was niet het leukste aanzicht van de trip.

9:30 pm mijn raam leek een zeepbel. Zo een belleblaasbel. Dat kwam door de kleuren van de tv die weerkaatste. En ik zag paars, geel en groen, dus het leek beetje olieachtig. Alsof je het stuk kon prikken. De lachgaspatronen leken te kunnen buigen. Het voelde aan als rubber, soort gum. Maar je krijgt daar echt nooit beweging in, maar dat voelde wel zo.

10:00 pm laatste lachgas genomen. Ieder twee balonnen = 16 gram N2O. En toen werd ik uit de realiteit getrokken en mijn kat staarde ons aan en ik voelde me heel erg bekeken. Dus dat was minder fijn.

11:00 pm heel veel gesprekken over seks gehad. We waren niet echt geil maar konden er heel open over praten. Dat was wel leuk. Normaal ben ik degene die dat doet(ook nuchter).

12:00 pm de trip werkte uit en ik werd onwijs moe. Die vriend liet nog wat youtubefilmpjes zien maar viel al weg. Toen ging hij naar huis en ik was meteen weg toen ik lag.

Normaal tripte ik met speed erbij om actiever te zijn en prateriger in de trip, maar had geen zin om hele nacht wakker te blijven. Dus trippen zonder stimulanten vind ik toch wel prettiger.

Eenmaal wakker had ik nog beetje dat alles schokkerig was als ik rondkeek, maar niet brak of down geweest. 2cb put je serotonine ook niet uit zoals mdma. Maar ben wel altijd extreem uitgeput mentaal na een trip.

StimsalaBanne en Sannetje vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - 2CB omgekeerde wereld
  1. Casiofx82
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    846
  2. Amandabolk
    Reacties: