1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2cb - Snuiven doet pijn, de beer is het paard en grotere inzichten

Discussie in 'Trip reports' gestart door CapitaineNemo, 3 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. CapitaineNemo

CapitaineNemo Newbie

Eerste post hier, dus gelijk maar eens goed beginnen met een tripreport :).

Drug: 2cb
    Sterkte: allebei 1x 8 mg paarse bentley's volgens het testcentrum
    Met: @KropSla

Het is zaterdagmiddag, de boodschappen zijn gedaan, we zijn bij de ouders op bezoek geweest en we hebben de rest van de middag en avond vrij. We hebben eerder in de week al eens gezegd dat het weer eens tijd wordt voor een kleine trip. Omdat we met zijn tweetjes zijn, geen sitter hebben en ook niet per se zin hebben in een herhaling van een eerdere diepe trip (zie KropSla haar report daar over: Stuurloos op ons tripvlot) gaan we voor een lichte dosis van 8 mg. Dit zou een licht euforisch effect moeten geven en misschien lichte vervormingen. Perfect dus.

Rond een uurtje of 16:00 nemen we ons pilletje in. Het lijkt ons een grappig idee om samen een Bob Ross schilderij te maken. We laten ons leiden door de beste man met zijn zoetgevooisd stemgeluid en gaan aan de slag. Tijdens het schilderen merken we nog niet echt iets van de 2cb, al raken we wel meerdere malen in een lachstuip. Dit kan overigens ook liggen aan onze beperkte schildertalenten, zie onder:
    bobrossiseenboss.jpeg

We verplaatsen ons naar de bank en beginnen de opkomst te voelen. Ik word, zoals ik altijd heb bij psychedelica, een beetje misselijk en ongemakkelijk. Sla geeft aan dat het voelt alsof ze van binnen gekieteld wordt. We besluiten een film op de achtergrond zonder geluid aan te zetten (CoCo) en pakken houtskool en papier om een beetje te tekenen. Dit boeit ons niet zoveel als de cursus van ome Bob, dus we houden er ook vrij snel weer mee op.

Kropsla merkt op dat de visuals die zij nu aan het krijgen is toch niet echt bij 8mg passen. Veel trillingen, traces en lichte vervormingen. Bij mij zet het nog niet echt door op visueel gebied, maar ik merk al wel dat mijn brein op volle toeren connecties aan het maken is, die het normaal niet maakt en ik weet dat mijn trip zo echt gaat beginnen.

Ik ga even naar het toilet en merk daar dat mijn trip echt begonnen is. Het licht in de ruimte verkleurd, ik zie allemaal patronen op de tegeltjes en geluid uit de woonkamer klinkt tegelijkertijd heel ver weg en heel dichtbij. Terug in de woonkamer stel ik vast dat deze minstens 2x zo groot is als toen ik weg ging. Ik ga weer op de bank zitten en laat de visuals voor mijn ogen afspelen. Dit voelt chill: alsof je televisie zit te kijken. Er gebeurt van alles, maar je hoeft er niets voor te doen.

Af en toe werpen we een blik op de film. Coco is super kleurrijk en heeft heel veel patroontjes, wat het extra leuk maakt. Omdat we de het geluid uit hebben staan vatten we het plot niet helemaal, maar doordat ons brein sowieso allemaal connecties aan het maken is proberen we dat er zelf bij te verzinnen. Dit lukt half en zorgt vooral voor lachstuipen

Als de film is afgelopen besluiten we nog een Disneyfilm aan te zetten. De keuze valt op Brave. na een minuutje of 10 merk ik dat ik langzaam aan het landen ben. Visuals worden minder heftig en ik kan weer rechtlijnig denken. Het is dan een uur of 20:00. Ik vind het jammer dat het zo snel over is. Kropsla is nog lekker aan het spacen en komt met het idee om een klein beetje 2cb te snuiven. Zo kan ik toch nog even meetrippen.

Ik heb nog nooit 2cb gesnoven, maar ik ben altijd in voor ene experiment. We crushen een 1/2 pil (getest op 11-13 mg), waarvan ik ongeveer de helft opsnuif. HOLY FUCK dat doet pijn. In eerste instantie ruik ik vooral een zoete geur (waarschijnlijk het bindmiddel) maar daarna voelt het alsof mijn neusslijmvlies in brand staat. Maargoed, het zit er in. Ik kruip weer naast Kropsla op de bank en zoek wat info op over het snuiven van 2cb op drugsforum (fantastische volgorde). Op het moment dat ik lees dat snuiven je trip best wel wat heftiger kan maken begint mijn telefoonscherm te vervormen en heb ik moeite om verder te lezen. Ik laat mijn telefoon voor wat het is en ga liggen op de bank.

De trip gaat in één keer in een stroomversnelling. Ik lig tegen KropSla aan, maar weet af en toe niet meer welk lichaamsdeel van mij is of van KropSla. Ik ga af en toe even overeind zitten om wat bij zinnen te komen, maar merk al snel dat ik door in mijn hoofd verschillende dimensies en vormen aan het stuiteren ben. Dit is al eens eerder gebeurd, en ik maak me heel even zorgen dat ik te hard ga. Daarna besef ik dat ik er toch niets aan kan doen, dat het tijdelijk is en dus besluit ik het over me heen te laten komen. De connectie die ik met Kropsla voel is enorm fijn en mooi en ze geeft ook aan dat ze wordt meegetrokken in mijn trip, zonder dat ze heeft bijgenomen. Ontzettend bijzonder. We knuffelen veel en hoeven niets meer tegen elkaar te zeggen omdat we toch samen één zijn.

Zo snel als het hoogtepunt kwam is het ook weer voorbij. De trip blijft heftig qua vervormingen en gedachten, maar ik ben weer terug in mijn eigen lichaam. Ik merk dat kijken naar een scherm me op hetzelfde niveau houdt, dus we besluiten Brave verder te kijken, wederom zonder geluid. Het paard uit het begin van de film is nergens meer te bekennen, maar er is nu wel een beer. Ik bedenk dat het paard de beer wel moet zijn en bouw met KropSla het hele verhaal hieromheen, wat wederom voor grote hilariteit en een slappe-lach aanval zorgt.

Omdat de trip op zijn einde loopt besluit KropSla wat te eten te maken. Ik blijf op de bank liggen en wordt opeens overvallen door allemaal gedachten. De connectie met KropSla voelt zo bijzonder en puur, maar andere mensen waarvan ik houd, zoals mijn ouders en broertje, voelen deze connectie helemaal niet. Hiervan raak ik enorm in de war en ineens moet ik huilen. We praten er over en we komen tot de mooie conclusie dat na de 2cb al je 'emotie-banen' in je lichaam wagenwijd openstaan en dat deze gevoelens eigenlijk heel mooi zijn, omdat je ineens zo sterk voelt om wie je geeft.

Al met al een interessante trip. Wederom ontzettend verbaasd dat een relatief lage dosis tot zo een heftige trip kan leiden, al heeft het snuiven van 2cb hier natuurlijk ook zijn deel in gehad. Het voelde allemaal fijn en veilig en de sterke connectie die ik voelde naar KropSla en indirect naar andere belangrijke mensen in mijn leven maakte het allemaal de moeite waard.

Patricio77, Fenrir, MacLeod en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat een fijne manier om kennis te maken :) tof trip report Nemo! Ik vind het vooral indrukwekkend dat je aangeeft zo overmand door emotie te zijn geweest dat je erdoor moest huilen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (wat het natuurlijk ook is, of zou moeten zijn althans). Mooie beschrijvingen van visuals zijn er genoeg, maar oprechte openheid is zeldzaam. Dank je voor het delen :)

3. Felikes

Felikes Experimenterende gebruiker

Ik vind dat samen maken van een schildering/tekening of het schrijven van een verhaal altijd heel erg aantrekkelijk. Of jullie schildertalenten beperkt zijn hangt af van welke handtekening je er onder kunt krijgen.

4. CapitaineNemo

CapitaineNemo Newbie

Thanks voor jullie reacties! @Fenrir thanks, ik denk dat je emoties een vitaal onderdeelvan je trip zijn, en inderdaad, het is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld om te huilen :)

@Felikes , zo is het ook nog eens haha. Ik kan het in ieder geval aanraden, al is mijn concentratie er naarmate de trip heftiger wordt er niet altijd helemaal meer bij.

Fenrir vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - 2cb Snuiven doet
  1. lolzornated
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    781
  2. inferno33
    Reacties:
    41
    Weergaven: