2CB tolerantie

Hallo,

Ik heb een vraag over tolerantie voor 2cb. Ik heb namelijk laatst voor het eerst 2cb geprobeerd. Mij werd in eerste instantie aangeraden om 1 nijntje (1 nijntje = 15mg, getest officieel) te nemen en dan te kijken hoe het beviel. Na een uur voelde ik nog niks en heb ik er nog 1 bij genomen. Ook deze werkte na een uur niet. Dit heb ik nog 1 keer gedaan en daarna nog een keer een halve. Na 3,5 nijntje zag ik nog geen visuele veranderingen om me heen. Ik ben toen maar gestopt voor die avond.

Afgelopen weekend hebben we het nog een keer geprobeerd. Dit keer ben ik begonnen weer met 1 nijntje, na een half uur merkte ik net zoals daarvoor niks. Dit nijntje heb ik aangevuld met nog eentje maar na 3 kwartier voelde ik nog steeds niks.
Ik was met een groep vrienden en vroeg aan hen wat ik zou doen. Weer eentje nemen of het maar laten zitten. Iemand kwam met het briljante idee om er 2 tegelijk bij te nemen. Dit was kennelijk voor mij de doorslag want na iets meer dan een uur begon ik visueel van alles te zien. Ik had niet het gevoel dat ik heel hard ging. Zat lekker op niveau en alles om me heen vervormde en toonde patronen.

Moet wel zeggen dat ik beide keren wel nog andere middelen heb gebruikt. Namelijk:
-pep (1 nak, begin van de avond)
-mdma kristallen (2 likken, pas na de 2cb)
-xtc (1,5 in de avond)
-keta (telkens bij, in de avond/nacht)
-4fmp (1cap 200mg in de middag)

Ik kan me goed voorstellen dat het effect van de 2cb gedrukt wordt door de bovenstaande middelen. Maar vrienden van me hebben er meer ervaring in en gaven aan dat het wel bizar was hoeveel er bij mij in kon.

Hebben jullie een theorie, idee waardoor dit komt? Hoor het graag!

Fool

Badass junkie
Bijnemen werkt gewoon kut met psychedelica. :wink:

Veel andere drugs erin mikken werkt ook niet altijd even goed mee, trouwens.

Helenas

Bewuste gebruiker
De volgende keer gewoon met 2 beginnen! Liefst zonder andere drugs. Ketamine kan er nog wel leuk bij zijn :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijnemen versterkt bij psychedelica vaak het effect helemaal niet, het verlengt het alleen. Beter neem je dus in 1 keer een goede dosis. Daarbij duurt 2C-B vrij lang voor het echt gepiekt is, dus verwacht niet na een half uur of zelfs een uur al echt te trippen.

Daarnaast zijn met name pep, 4-FA en MDMA nogal overheersend waardoor je ook minder van je 2C-B zult voelen. Gebruik het de volgende keer gewoon zonder iets erbij, dan kun je eens zien wat 2C-B nou met je doet. Verwacht ook geen zware hallucinaties of mindfucks, want 2C-B is niet echt een sterk psychedelisch middel. Qua dosis zou ik dan 1,5 of 2 pillen van 15mg in een keer innemen. Bijnemen daarna heeft dus alleen maar zin om het te verlengen. Vind je de sterkte dan nog tegenvallen de schroef je de volgende keer de dosis weer iets op.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben het helemaal eens met wat hierboven wordt gezegd. Als je een drugs echt wil ervaren, zorg er dan gewoon voor dat je het niet combineert! Waarom neem je het anders überhaupt?

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Kan best zijn dat jij van nature een hoge tolerantie hebt voor 2-cb. Ook wat al gezegt is andere middelen kunnen de 2-cb drukken in het effect.

Als ik over mezelf Spreek. Ik heb ook een hoge tolerantie voor 2-cb. Mijn eerste keer merkte ik erg weinig van 25mg snuiven, terwijl anderen erg goed gingen op 15 mg oraal.

Volgende keer snoof ik 30mg, weer zonder echt effect. Uiteindelijk belande ik bij 50 mg nassaal. Hierbij zag ik kleuren, figuurtjes en kreeg ik een best zware body load. Dezelfde avobd ging de rest hard bij het snuiven van 20mg van dezelfde batch.

Dus ja.....tolerantie zonder het ooit gebruikt te hebben bestaat echt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ben het helemaal eens met wat hierboven wordt gezegd. Als je een drugs echt wil ervaren, zorg er dan gewoon voor dat je het niet combineert! Waarom neem je het anders überhaupt?
Er zijn genoeg redenen om drugs te combineren... maar als je drugs wilt leren kennen moet je dat absoluut niet doen.

Ik denk dat in het geval van TS het effect zo vervuild is dat niet meer herkenbaar is wat de 2C-B doet. Daarnaast wordt inderdaad ook tolerantie voor 2C-B genoemd. Ik hoor het wel eens van mensen dat ze veel meer nodig hebben voor het zelfde effect. De oorzaak zou ik niet weten, maar heb het dus wel vaker gehoord bij 2C-B

Bovenaan