1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2cb trip door wiet

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Dunk, 14 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Hallo iedereen,

3 vriendinnen van me (laten we ze A, B en C noemen) namen een tijdje geleden 2cb en dat was zeer goed meegevallen. A en B hebben tijdens de trip gesmoord, C niet. Sinds die avond beginnen A en B weer te trippen elke keer als ze smoren, ze zien bv dezelfde visuals als tijdens hun 2cb trip. Ik had er nog nooit van gehoord dat dit zelfs mogelijk was, weet iemand hier meer over? Kan wiet een tripervaring opnieuw oproepen als je tijdens die trip smoorde?

Vriendin A smoorde onlangs nog eens en ging zelfs slecht. Ze zei dat er te veel prikkels waren en ze begon te panikeren. Dat van die prikkels is echt een herkenbaar gevoel van te intens trippen dus denk ik dat ook hier de wiet opnieuw een trip activeerde? Heeft iemand iemand hier een verklaring voor?

Alvast bedankt!

2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Dat is prima mogelijk ja en komt best veel voor na gebruik van psychedelica. Het is een risico dat je neemt.

Persoonlijk vind ik het mooi dat mijn ervaring van wiet psychedelischer is geworden na trippen, maar het is dus maar net wat je voorkeur daar in is.

Door minder te blowen en minder sativa dominante wiet te gebruiken hebben ze er misschien minder last van.

3. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Precies zoals @Mindless hier boven zegt.
    Ik denk ook wel dat het langzaam zal wegtrekken, ik had de eerste keer blowen na 2cb ook weer dat de kleuren intenser waren en hele lichte visuals maar een week later was het weg.

4. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik heb dit ook meegemaakt, en ook na 2C-B. Wiet is een lichte psychedelica. Door een echte psychedelica te doen als 2C-B, snappen je hersenen hoe het is om in die "staat" te komen. Hierdoor ga je trippen van wiet.

Als je niet wil trippen, helaas..! Het zal niet weggaan als je blijft smoken. Misschien na een aantal jaar niet doen maar elke keer dat je een psychedelica gebruikt zal het erger worden.

Ik ben nog nooit slecht gegaan op wiet, maar ben dan ook echt een heeeeel ervaren smoker....

5. Dunk

Bedankt voor de reacties! Ik lees verschillende meningen of het trippen tijdens het smoren al dan niet weggaat na een tijdje, zal dit niet ook van persoon tot persoon afhangen? Met een beetje geluk gaat het bij hen nog weg, want ze hebben liever niet dat ze elke keer trippen met wiet.

6. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Dan kunnen ze beter proberen hasj te roken. Daar is het effect iets minder

7. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Dat snap ik, maar de enige manier is het echt lang niet doen, en dan nog weet je het niet zeker. Kan je proberen maar weet niet of verslaving een rol speelt. Je went wel aan de lichamelijke effecten na een tijdje. (Wij, vrienden en ik, schokken onze eerste keer trippen op wiet door het gevoel in onze borstkas (psychedelisch)). Als het niet weggaat, het word steeds leuker maar het trippen word bij ons steeds heftiger.

Een voordeel is dat je als je dit overkomt veel gevoeliger word voor vele drugs. Vooral psyhedelica. Heb van 2C-B 9mg nodig om een hoede trip te hebben, en ik heb best veel getript op veel middelen. Ik heb standaard 1/3 van de dosis nodig om evenhard te gaan als de “gemiddelde” tripper. Meestal is freshhold dosis genoeg.

Hoop dat het weggaat of went!

Dunk vindt dit leuk.
  8. Dunk

Haha dat is de zaak positief bekeken! Ze deden toch niet zo vaak wiet dus ik denk dat ze wel een tijdje kunnen stoppen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - 2cb trip wiet
  1. Joellos
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    2.203
  2. roopx
    Reacties: