2cb trip report / angst

Djss

Newbie
Ik heb een tijd geleden 2cb gedaan met 2 ‘vrienden’

We hadden niet geslapen en daarvoor ook wat gebruikt en kwamen rechtstreeks van een feestje. Toen namen we 2cb, voor mij de eerste keer. Na een tijdje werkte het bij mij in en kreeg ik een hele rare trip. Ik had het gevoel dat hun het aan het sturen waren. Ik had als het ware een veilig gevoel en een schild om me heen en het voelde alsof ze het kapot maakte zodat ik me openstelde. Mijn veilige gevoel werd verbroken en toen ik het toe liet kreeg ik daarna meteen spijt en wou ik een veilige plek opzoeken in het huis. Ik kreeg een extreem rare trip dat ik misbruikt zou worden. En ik vond het zo naar dat ik me na een tijdje in de wc opsloot. Daar kreeg ik een hele nare bad trip. Mijn vraag is (is dit mogelijk) ik kreeg later te horen van een vriend van mij die hun ook kent dat ze daar ook over tripte (over mij en misbruik) en dat die daarom door het lint is gegaan. Ik zit heel erg met de vraag of dit mogelijk is en of er verder niks is gebeurd met mij.

kun je dit soort dingen sturen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat voor drugs en hoeveel had je voor de 2cb gebruikt? En hoeveel mg 2cb had je gepakt?
Ik zal vast niet de enige die je dit gaat zeggen maar je was heel slecht voorbereid om een nieuwe drug te gaan proberen. Geen slaap, denk geen eten, en eerst andere drugs nemen.
Bereid je volgende keer goed voor!
2cb wordt als een lichte drug gezien maar je kunt er echt goed fout op gaan.

Djss

Newbie
Wat voor drugs en hoeveel had je voor de 2cb gebruikt? En hoeveel mg 2cb had je gepakt?
Ik zal vast niet de enige die je dit gaat zeggen maar je was heel slecht voorbereid om een nieuwe drug te gaan proberen. Geen slaap, denk geen eten, en eerst andere drugs nemen.
Ik had hiervoor coke en 3mmc gehad. En daarna 2cb. Ik ben klein en weeg 45 dus ik had maar een kwart pil maar ik merkte er veel van

Djss

Newbie
Kun je zo erg trippen dat je zulke waan beelden krijgt??

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik had hiervoor coke en 3mmc gehad. En daarna 2cb. Ik ben klein en weeg 45 dus ik had maar een kwart pil maar ik merkte er veel van
Coke kan je para maken, dan gecombineerd met 3mmc is niet slim en erg ongezond.
Een kwart pil zegt niets. Hoeveel mg zat er in de pil?
2cb pillen worden vaak verkocht met een sterkte van tussen de 8 en 15 mg. Dat is niet veel dus daar een kwart van kan imo niet de oorzaak van slecht gaan zijn. Wel de combi van 3 soorten drugs samen met geen slaap.
Neem voorlopig even helemaal geen drugs, eet en slaap goed en dan komt het vast goed. En met voorlopig bedoel ik niet een paar dagen maar eerder maanden.

Djss

Newbie
Coke kan je para maken, dan gecombineerd met 3mmc is niet slim en erg ongezond.
Een kwart pil zegt niets. Hoeveel mg zat er in de pil?
2cb pillen worden vaak verkocht met een sterkte van tussen de 8 en 15 mg. Dat is niet veel dus daar een kwart van kan imo niet de oorzaak van slecht gaan zijn. Wel de dombi van 3 soorten drugs samen met geen slaap.
Neem voorlopig even helemaal geen drugs, eet en slaap goed en dan komt het vast goed.
Ik weet dat niet precies, omdat hun diegene waren die de pillen hadden gehaald. Ik heb geen flauw idee maar ik tripte wel erg (kleuren werden helder etc) en ik zag ook dingen. Maar de dingen die ik heb gezien.. want ik zat echt in een trip, moet ik dan niet als echt beschouwen. Omdat ik wel met dat vraagstuk zat en hun precies hetzelfde als mij tripte blijkbaar (wat ik later dus hoorde) dat is dan toch apart..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Of er iets gebeurd is met je weet ik niet en kan ook niemand weten. Daarmee kan ik je niet gerust stellen.
Als je vrienden ECHTE vrienden zijn ipv drugs maatjes kun je er denk wel vanuit gaan dat er niets is gebeurd. Praat er met hen over.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb je topic even verplaatst naar een passender subforum. Het is niet echt een report, maar vooral een vraag. Hier heb je meer kans op respons. :)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb een tijd geleden 2cb gedaan met 2 ‘vrienden’

We hadden niet geslapen en daarvoor ook wat gebruikt en kwamen rechtstreeks van een feestje. Toen namen we 2cb, voor mij de eerste keer. Na een tijdje werkte het bij mij in en kreeg ik een hele rare trip. Ik had het gevoel dat hun het aan het sturen waren. Ik had als het ware een veilig gevoel en een schild om me heen en het voelde alsof ze het kapot maakte zodat ik me openstelde. Mijn veilige gevoel werd verbroken en toen ik het toe liet kreeg ik daarna meteen spijt en wou ik een veilige plek opzoeken in het huis. Ik kreeg een extreem rare trip dat ik misbruikt zou worden. En ik vond het zo naar dat ik me na een tijdje in de wc opsloot. Daar kreeg ik een hele nare bad trip. Mijn vraag is (is dit mogelijk) ik kreeg later te horen van een vriend van mij die hun ook kent dat ze daar ook over tripte (over mij en misbruik) en dat die daarom door het lint is gegaan. Ik zit heel erg met de vraag of dit mogelijk is en of er verder niks is gebeurd met mij.

kun je dit soort dingen sturen?
Om er gelijk wat klinische labels op te plakken: het klinkt als een beetje angstige en paranoide wanen.

Dat is niet heel vreemd. Door tripmiddelen kun je hallucinaties, wanen en verwarring ervaren. Zeker in de nasleep van stimulerende middelen kun je nogal angstig of paranoïde worden. Dus eigenlijk vind ik het wel logisch dat je zo'n ervaring hebt gehad.

Dit is dus de reden dat er altijd gezegd wordt dat je een goede mindset en goede omgeving moet hebben voordat je een tripmiddel neemt. Anders kunnen angsten enorm uitvergroot worden en dat kan best een heftige ervaring zijn. Gelukkig duurt die ervaring maar even en houdt dat bijna altijd weer op als het tripmiddel weer uitwerkt. In de tussentijd kan het natuurlijk wel voelen alsof het een eeuwigheid duurt.

bobby94

Newbie
Ik zou persoonlijk coke nooit combineren met psychedelica. Eigenlijk geen enkele drug die je alert maakt. 2cb kun je beter combineren met iets waarbij je lekker rustig aan kan doen. En inderdaad zoals hierboven beschreven, een goeie voorbereiding is echt belangrijk. Houd ook in je mind dat je vaak gewoon even door de body load moet komen.

Bovenaan