1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2CB: zachte omarming van het universum en Optimus Prime achter de gordijnen.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Patricio77, 31 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Patricio77

Patricio77 Experimenterende gebruiker

Wat: 2 x 15 mg 2CB na een technoavondje op 220 mg mdma.
    Waar gewoon thuis op bed.
    Wat nog meer: Beetje kamagra en balonnen.
    Met wie: alleen, vrouw was wel thuis maar lag te slapen.

2CB de eerste pil om 07.30 uur s'ochtends:
    Na een heerlijke nacht dansen in Marktkantine met goede vriend en wat afteren in de nachtsauna ben ik rond 08.00 uur thuis. Onderweg, om 07.30 uur had ik al een 2CB pilletje van 15 mg genomen. Tijdens het dansen had ik al 1 mdma pil van 220 mg op (verdeeld over 4 kwartjes) en 1 kamagra. Maar die beginnen al een beetje uit te werken.
    Thuis gekomen ga ik op bed liggen en laag de 2CB over mij heenkomen.

De 2CB komt bij mij altijd verschillend op, soms heel veel gevoel, soms juist heel veel hallucinaties. Dit keer voel ik vooral veel, met ogen dicht zie ik patronen verschijnen, arabisch of een andere taal met mooie tekens. En veel lichte en felle kleuren, roze, paars, neon-groen en geel. De zon is opgekomen en dat geeft een extra mooi effect, alsof ik de zonnestralen kan vangen in mijn hand. Het voelt heerlijk, met Mees Salome op de achtergrond, echt een aanrader voor een tripavond.

2CB tweede pil om 08.30 uur s'ochtends:
    Een uur later neem ik een tweede 2CB, wetende dat het bij altijd wel een uur duurt voor de 2CB echt zijn werk gaat doen.
    Rond 09.00 komt de 2CB echt goed door. De hallucinaties zijn enorm, alle kleuren schieten door de kamer, overal waar ik kijk bewegende vormen en patronen, de vloer golft op en neer zoals het IJ van Amsterdam. En de gordijnen wapperen in alle kleuren (normaal zijn ze wit), alsof er een windkracht zes binnen in huis staat. Ik zak steeds verder de trip in, en met hulp van twee ballonnen wordt ik als een raket verder de trip in geslingerd. Mijn lichaam voelt alsof ik op een grote boot zit, of een vrachtwagen. Bumpy en rocky ik schiet fysiek alle kanten op. Niets lijkt meer op zijn plek te staan, de grond trilt en mijn lijf trilt mee.
    Ik neem nog 2 ballonnen en kijk waar dat mij brengt. Het resultaat is een magische landing, zwevend, ergens ver van hier. Mijn aardse lichaam voelt heel ver weg en ook lomp en onhandig. Ik heb het niet meer nodig, en laat het achter. Mijn rationele mind probeert het te bevatten, maar het heeft geen zin. Ook mijn ratio laat ik voor wat het is. Ik accepteer dat is wat is. Waar ik ben lijkt alles en iedereen met elkaar verbonden. Zoals wortels van een boom onder de grond zijn verbonden en een netwerk vormen, zo voelt het. Het onzichtbare is zichtbaar en voelbaar geworden.
    De witte gordijnen zijn inmiddels vol kleur, en er gebeuren hele vreemde dingen. Het lijkt alsof achter het gordijn een Transformer staat, Optimus Prime, in rood, blauw en zilver, in vol ornaat. Ik voel die enorme kracht en berusting van hem, zoals een kind zich voelt bij zijn vader, veilig en geborgen. En ik voel entiteiten, of zielen/geesten zo je wilt. Was daar altijd al gevoelig voor als kind maar met truffels en 2cb kan die poort blijkbaar geopend worden. Ze vliegen voorbij in mijn ooghoeken, als schimmen die op zoek zijn naar rust en verlossing. Ik laat ze voor wat ze zijn, en zij laten mij voor wat ik ben.

Mijn hele lichaam trilt en als ik naar mijn handen kijk zijn ze doorschijnend. Ik kan de zonnestralen die door de gordijnen komen opvangen, en een voor een vastpakken, buigen, keren en terugsturen. Even denk ik dat ik te hard ga maar dan voel ik die universele kracht, die lichtheid die mij draagt en zorgt dat ik het leven kan verdragen. Niet mijn leven, maar hét leven.
    Ik ken dit gevoel van truffelreizen, en van ayahuscareizen, waar mijn laatste truffelreis een maand geleden juist heel donker was, grauw vol oorlog en verdriet. Deze trip en de 2cb en het daglicht doen wonderen: mijn ziel voelt de zachte omarming van het universum. En terwijl mijn lichaam trilt en shaked van 30 mg 2cb is mijn ziel ergens way up there, connecting, loving, recieving. Magisch is het.

Langzaam zak ik weer uit mijn reis, en worden de meubels, gordijnen en de vloer minder vloeibaar en golvend, en zakken de patronen naar de achtergrond. Met nog een rondje balonnen houd ik het gevoel wat langer vast, maar daarna treeden aardse wetmatigheden weer in. Ik moet plassen en heb trek, tenminste dat denkt en zegt mijn lichaam. Maar daar waar ik even was, daar bestaat geen tijd, en is er geen honger. Een eeuwigheid die tegelijktijd maar een nano seconde duurt.

Kortom, de tip van Alexander Shulgin om wat 2CB te nemen ná mdma is goud waard. Platina. Onbetaalbaar.

Mezelf, Ikbeneenfiets, Pollewop en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Altist

Altist Newbie

Leuk report!

Uit nieuwsgierigheid, vanwaar de Kamagra in combi met de mdma op een feestje?

Patricio77 vindt dit leuk.
  3. Patricio77

ha thanks voor report like.
    En qua vraag over waarom kamagra op een feestje: de kamagra werkt voor mij stimulerend in combinatie met mdma: het verlengt het positieve gevoel. Daardoor heb ik minder mdma nodig, wat weer scheelt voor de afterdip. Vandaar:)

Altist vindt dit leuk.
  4. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Heerlijk om te lezen!

5. Altist

Altist Newbie

Thx voor je antwoord Patricio.

Is dat een bewezen effect? Niet dat ik je niet geloof hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik kan me voorstellen dat het ook een ‘zelfvertrouwen’ dingetje kan zijn. Gezien het bij-effect van de mdma en toch het opwekken van alle love gevoelens waar je vervolgens niet echt mee ‘uit de voeten kan’ :wink:

6. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Leuk report! Heb je ook het idee dat je trip werd beïnvloed doordat je daarvoor MDMA hebt gebruikt? En was je MDMA al uitgewerkt toen je het nam, zo ja, had je er geen last van dat je (waarschijnlijk) al redelijk uitgeput was?
    Het is wel fijn om te lezen dat het voor jou zo'n mooie ervaring was. Vooral de mogelijkheid om zonnestralen te kunnen buigen en bewerken klinkt ergs jaloersmakend.

7. Patricio77

Haha geen idee of het bewezen effect is‍♂️Zou idd ook iets met dat andere mannendingetje te maken kunnen hebben . Hoe dan ook, een prima combinatie op een feestje, ook als je niet helemaal losgaat.

Laatst bewerkt: 14 sep 2019
  8. Patricio77

Ha Rupsen God thanks 4 complimenten. En denk zeker dat de mdma vooraf hielp om in goede stemming te komen. De mdma trip begon net uit te werken en toen kwam de 2cb op, dus dat vloeide in elkaar over. En.klopt was idd wel uitgeput maar het zonlicht en al die mooie kleuren maakten echt alles goed. Kortom, echt een aanrader

9. Ikbeneenfiets

Ikbeneenfiets Experimenterende gebruiker

Dit klinkt echt gaaf man! Wel heel diep voor een 2cb trip... Ik heb een keer 15 mg gedaan maar had eigenlijk alleen maar (best coole) visuals en fucking veel fysieke spanning. Maar dit klinkt toch wel heel interessant. Mooi geschreven.

Fiets

Laden...
Vergelijkbare Topics - 2CB zachte omarming
  1. Wowflow
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    136