1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2cb

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Haarsteeg1, 6 mei 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

Hallo

Ik wil voor de eerste keer 2cb gaan gebruiken over 2 weken. Ik wil hier wel echte visuals mee krijgen en trippen dus ik wil wel genoeg hebben. Hoeveel mg is ongeveer goed om er sterke visuals mee te krijgen?

2. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

30mg diet dat altijd heel heel goed voor mij.
    Als je ervaring hebt met psychs dan kan je wel 30 pakken imo.

Pak anders gwn 20/25mg.

3. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

Jammere is dat ik nergens meer aan 2cb kan komen. Bij 5 dealers gevraagd en allemaal is het op

4. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ze zullen het vast wel weer een keer hebben. Ik raad 20mg aan als je nog nooit getript hebt. Veel mensen denken denken ik wil het gelijk goed doen en hard trippen maar dat het kan wel eens harder gaan dan je kan bedenken als je nog nooit getript hebt. Als je al ervaring hebt zou ik zeggen 25mg dan gaat het al redelijk hard of 30mg als je echt los wilt gaan.

5. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

^ zijn jullie allemaal zeker van jullie doseringen? Ik vind en vele vrienden en kennissen om mij heen, 15mg al echt heel goed werken.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

25-30 mg kan zeker overweldigend zijn voor iemand die voor het eerst gaat trippen.
    Ik ben met je eens dat je zonder trip ervaring beter iets lager kan gaan doseren. 15mg en 20 mg max. Mensen onderschatten 2cb soms. Wordt light trippen genoemd maar ik ken er toch best een aantal die goed bad zijn gegaan op 2cb...
    ik had 18-19 mg als 1e keer en dat was ruim voldoende.

Fenrir, Eik en Mezelf vinden dit leuk.
  7. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik denk ook dat er veel zich vergissen in de dosis. Pillen worden vaak verkocht met praatjes van 20mg en meer terwijl dat er vaak niet eens in zit. Ik heb pillen met 13mg en die staan bekend om hoe sterk ze zijn. De meeste geloven me nog steeds niet dat er maar 13 mg in zit.

De Dunne vindt dit leuk.
  8. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb mn pillen laten testen dus ja ik weet wel zeker dat ik deze doseringen gedaan heb. 20mg beviel mij erg goed voor de eerste keer 2C-B. De twee vrienden met wie ik was kregen er niet eens visuals van, ik wel, dus het verschilt wel per persoon. Ik zou zelf 20mg aanraden als eerste keer maar het ligt aan de persoon. Van sommige weet je van te voren al dat ze het waarschijnlijk snel te heftig zullen vinden dan is 15mg wel beter lijkt me.

9. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Waarschijnlijk ben ik dan gewoon gevoelig voor 2c-x's. Paddo's at ik namelijk in verhouding altijd wel meer dan gemiddeld. Toch dus gevoeliger voor de fenylethylamine in verhouding tot de tryptamines. Blijf het wel raar vinden dat zovele over mijn eerder genoemde pillen zeggen dat ze zo sterk zijn met maar 13mg.

Desalniettemin zou ik voor een eerste keer geen 20mg aanraden :). Het leven is lang genoeg om altijd een volgende x wat meer te nemen.

10. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik sluit me aan bij @De Dunne : volgens mij is voor mensen die de eerste keer gaan trippen 15-20mg echt voldoende en voor sommigen misschien zelfs te hoog. Als ze het trippen leuk vinden kun je altijd de dosering daarna nog verhogen of een keer experimenteren met psilocybine of LSD.

De Dunne vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...