2ce, enkele vragen

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Hallo,

Komende zaterdag wil ik met 3 andere mensen 2ce proberen. Zelf heb ik al 15 a 20 mg 2ce gesnoven (niet aangeraden, haha) en heb daar vrij weinig van gemerkt. Lichtelijke regenboogkleuren en heel subtiele bewegingen in de omgeving.

Nou vroeg ik me af wat voor mij de beste dosis is. Ik was zelf van plan om 30mg 2ce te pakken om toch eens goed trippen. Mijn ervaringen zijn met psychedelica enkele tientallen keren truffels met als max 10 van de sterkste truffels inclusief 15 a 20mg van een ander truffelsoort. Dit was een fijne trip maar weer net niet. Vandaar dus die 30 mg.

Mijn vrienden hebben dezelfde ervaring en eentje wil ook 30mg pakken. Een andere vriend wil 20mg pakken en een zonder ervaring heeft nog nooit iets gepakt en die wil ik 15mg geven.

Wat zouden jullie aanraden?

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Buiten de vraag van de juiste doseringen heb ik nog een vraag.

Is het mogelijk om bij te snuiven tot je op het juist niveau zit? Dus om de 15 min. eventueel paar mg bijsnuiven?

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Het zal wel geen pure 2ce zijn geweest. Maar ik heb 20 á 25 mg oraal genomen en na 2 uur lichte visuals nog eens 5 mg gesnoven. Na het snuiven was het erg vet en heftig. Ik zag het als een hevige truffel trip. Volgende keer kan ik toch nog iets meer pakken.
Twee andere personen hadden ook een lekkere trip met 20mg oraal.
Een persoon voelde niks na 30mg oraal en paar mg snuiven.

Top spul, is alleen erg heftig voor beginners! Maar voor mij kon het nog ietsjes meer :tearsofjoy:

Bovenaan