2CP

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Hoi,

Ik vraag me af wat de effecten en jullie ervaringen zijn van 2CP, vaak ook als 2 cp lsd aangeboden. Ikzelf ben heel gekend met lsd, magic truffs en 2cb. Waarvan 2cb minst was qua visuals n minste echt trippe. Komt 2CP dicht in de buurt v LSD, dus niet zoals 2cb, waar ze zelfs xtc effecten aan geven.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Komt 2CP dicht in de buurt v LSD
Euhm, nee, daar kan ik in ieder geval ontkennend op antwoorden.

2C-P is de stof uit de reeks 2C-x die ik het meest tricky vindt. Het verschil tussen een adequate dosis (8-12 milligram) en een overdosis (12+ milligram) is echt maar heel klein. Dat betekent dat je superprecies de hoeveelheid moet afmeten en de meeste mensen hebben daar gewoon de apparatuur niet voor. Een aanvullend probleem is dat de trip heel lang duurt: 10+ uur, terwijl het bijna drie uur duurt voordat zo'n dosis begint te werken. Er is dus nogal een hoop wat er kan mis gaan, zoals dat mensen een dosis gaan eyeballen en dan na 1,5 uur denken dat ze niks voelen en dan nog maar wat nemen...

Ik heb 2C-P één keer gebruikt omdat een vriend van me het in een professioneel lab op een geijkte laboratoriumbalans kon afwegen. Daarmee konden we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat de ingenomen dosis ergens tussen de 8 en 10 milligram zou moeten liggen.

De trip vond ik niet echt om over naar huis te schrijven. De visuele effecten waren niet heel uitgesproken; een beetje paddo-achtig (dus juist niet de geometrische patronenen die je krijgt van LSD), met een soort wazige scenery slicing waardoor allerlei vlakken in je gezichtsveld door elkaar lijken te lopen. Ik werd er ook wat misselijk van en kreeg wat buikpijn. En na een uurtje of 6 begon ik een flinke hoofdpijn te ontwikkelen. Ondertussen was de headspace minimaal; dus op spiritueel vlak heb ik er ook niet echt iets aan gehad.

Mensen die 2C-P als LSD verkopen mogen van mij op zijn Monopolies direct naar de gevangenis zonder langs start te reizen.

Nihilist88

Bewuste gebruiker

2C-P is de stof uit de reeks 2C-x die ik het meest tricky vindt. Het verschil tussen een adequate dosis (8-12 milligram) en een overdosis (12+ milligram) is echt maar heel klein. Dat betekent dat je superprecies de hoeveelheid moet afmeten en de meeste mensen hebben daar gewoon de apparatuur niet voor. Een aanvullend probleem is dat de trip heel lang duurt: 10+ uur, terwijl het bijna drie uur duurt voordat zo'n dosis begint te werken. Er is dus nogal een hoop wat er kan mis gaan, zoals dat mensen een dosis gaan eyeballen en dan na 1,5 uur denken dat ze niks voelen en dan nog maar wat nemen...

Ik heb 2C-P één keer gebruikt omdat een vriend van me het in een professioneel lab op een geijkte laboratoriumbalans kon afwegen. Daarmee konden we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat de ingenomen dosis ergens tussen de 8 en 10 milligram zou moeten liggen.

De trip vond ik niet echt om over naar huis te schrijven. De visuele effecten waren niet heel uitgesproken; een beetje paddo-achtig (dus juist niet de geometrische patronenen die je krijgt van LSD), met een soort wazige scenery slicing waardoor allerlei vlakken in je gezichtsveld door elkaar lijken te lopen. Ik werd er ook wat misselijk van en kreeg wat buikpijn. En na een uurtje of 6 begon ik een flinke hoofdpijn te ontwikkelen. Ondertussen was de headspace minimaal; dus op spiritueel vlak heb ik er ook niet echt iets aan gehad.

Mensen die 2C-P als LSD verkopen mogen van mij op zijn Monopolies direct naar de gevangenis zonder langs start te reizen.
Heel helder dit. En ga me er dan gewoon niet aan wagen. Hou het dan wel bij de real stuff aciiid🤟 Maar de vendor die een vd grotere en bekendere is verkoopt dit vb in dots100microgram, das dan toch totaal verwaarloosbaar, is 0.1 milligram? Dus snap dat gegeven niet. Worden er weer 2 stoffen door elkaar gehaald dan?

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Er is naar mijn weten een drug genaamd 1-cp-LSD, is dat wat je bedoeld? Want dat is wel een lsd analoog.
Jups zo heb ik het tegen gekomen en was waar ik op doelde...dus gaat om 1cP - lsd. Is een 100-200microgram zoals ik ook vr lsd hanteer, wel goed vr deze stof?

Neo-Shulginist

Badass junkie
@Neo-Shulginist Rechtzetting, ging niet over 2cp, maar over 1-cp. Mijn excuses. Dit in doseringen v 100-150microgram. Wat is dit stofje dan juist?
Dat is een prodrug van LSD inderdaad en 100-150 microgram is een gangbare dosis. De subjectieve effecten van 1cP-LSD zijn nagenoeg gelijk aan die van LSD. 1cP-LSD is wel een van de nieuwere prodrugs van LSD. ALD-52 en 1P-LSD bestaan al een stuk langer; waardoor over die stoffen veel meer informatie is in voornamelijk tripreports.

KlaasVaak

Wijs gebruiker

Ik vond dit wel interessant hoor @Neo-Shulginist :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan