2e dag klapt ie harder in?

harry123

Bewuste gebruiker
Heel vreemd, maar 2 weekjes terug op fantasy island festival en freshtival, heb ik pillen gebruikt. Fantasy begon ik met 3/4 nintendo en later nog een kwartje bij genomen, ging perfect, standaard dosis voor mij.
De dag erna was freshtival, en had nog maar 1 pil (nintendo), maar een goede vriendin wou ook meedoen, ze wou het een keer proberen kijken wat ze er van vond, dus oke, ik wou wel delen, dus wij allebei een halfje. Maar gek genoeg, was ik helemaal de weg kwijt van dat ene halfje, hij klapte echt vreselijk hard in, moest echt even tegen een hekje aan staan en even zitten. Maar ik snap het niet, het waren de zelfde pillen, zelfde batch, zijn niet nagemaakt tot nu toe, heb ze laten testen, noem maar op. Maar waarom klapte die de tweede dag zoveel harder in? Misschien dat ik nog moe was van vorige dag, of dat ik die dag al wat biertjes op had? Stuk of 7 of zo, dus niet al te veel.

Grtz

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
De enige logische reden die ik kan bedenken inderdaad is dat je minder uitgerust bent voordat je eraan begint en al wat bier op had. Denk dat je dan gewoon nog beetje kapot bent van de dag ervoor en dat ie dan harder aankomt. Is ook zo met alcohol toch? Als ik moe ben ben ik ook binnen 2 biertjes dronken (bij wijze van spreken).

harry123

Bewuste gebruiker
Ja zelf zat ik te denken misschien vervuild ofzo? Met pmma, want buiten had ik het wel koud.. En dienweek erna ziekjes en pijntjes.. Wat ik normaal nooit heb, maar dit kan ook door veel meer andere dingen komen

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je überhaupt 2 dagen achter elkaar xtc neemt vind ik het niet gek dat je ziekjes wordt en pijntjes hebt :P Ik word af en toe ook ziek na xtc-gebruik.

harry123

Bewuste gebruiker
Ik normaal nooit, maar dit was ook de eersten laatste keer 2 dagen achterelkaar aan de pillen. Vond de 2e dag niet echt heel geweldig

Tufnut

Badass junkie
Klapte hij harder in maar toch was de tweede dag niet echt geweldig? :confused: Klinkt als dta het niet echt een succes was dus! Logisch want de tweede dag is je serotoninevoorraad (bijna) op. en je lichaam al vergaard. Heb je dan ook alcohol op kan ik me voorstellen dat het ff leuk lijkt te voelen, maar dat het eigenlijk niet zo is. Je ziek voelen achteraf is ook logisch.

Slechte manier van gebruiken. Degene met wie je gedeeld hebt had het w.s. wel naar haar zin zeker?

harry123

Bewuste gebruiker
Ja ik weet et was niet slim van, was de eerste en laatste kwer dat ik dat zo doe. Normaal bem ik heel erg op mijn pauzes, minimaal 10 weken!

Ik voelde mij wel heel fijn, maar kon nauwelijks losgaan. Heletijd puffen enzo. Uiteindelijk mezelf er toe kunnen zetten na een halfuurtje gezeten te hebben.

Ja ze had het naar de zin, maar ze weet niks meer. Denk dat iets teveel was, of nou ja weet ik wel zeker. Had ik niet verwacht.. Naja volgende keer beter

Bovenaan