• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e goede trip

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Daanski

Newbie
Zaterdag 29 mei was het dan weer zo ver. Mijn 4e trip bijna de volle dosis. Ik had bij Zamnesia 15 gram Valhalla gekocht. Dit omdat ik bij de lagere na genoeg geen effect had. Al weken hing (uit angst en voorzorg) 13 gram in mijn hoofd. Dus zo gezegt zo gedaan. Ik heb de grote brokken verkruimeld en in de stracciatella yoghurt gedaan en dit gegeten. 20 min laten daar kwam hij direct opzetten, dus niet langzaam en subtiel. Maar meer van “hier, incasseert maar even”.

Het begon met het adem effect van de tv, de heksen bewogen.
En we hebben op het plafon van die popcorn spul zitten. Och mensen dat bewoog alle kanten op.
Ik gierde het uit van lachen tot in de bank gezogen gevoel effect. Ik voelde qua tijd dat ik al uren in de trip zat ter wel we net 1 uur bezig waren.

Bij het 3e uur leek ik een een door stap te willen maken van trip level 3 naar trip lvl 4. Ik stond namelijk in een soort hal uitkijkend naar buiten. Tussen de pilaren zag ik een kaleidoscope aan kleuren. Op het moment dat ik daar naar toe wilde gaan, voelde ik een soort touw/arm die mij met “geweld” terug trok. En voelde woede opkomen en draaide me om en keek me zelf aan. En daarna werd ik terug gegooid naar trip lvl 2

Even later voelde ik dat ik me zelf gevoelsmatig uit mijn oud huid trok (soort vervelling) ik zag een zwart hoop prut met negatieve energie liggen.

En toen daalde ik weer langzaam terug naar de aarde.
Was erg moe en brak.
Ik heb 2 vragen

1. Die vervelling of uit een pop komen gevoel wat is dat?
  2. Dat ik zo woedend was en naar me zelf keek, was dit mijn ego?

Bijlagen

• D8E7E83F-1F2D-44A2-A8D7-82F37EED04A5.jpeg
    D8E7E83F-1F2D-44A2-A8D7-82F37EED04A5.jpeg
    142,8 KB · Weergaven: 9

mitchieee

Bewuste gebruiker
ik snap er eigelijk helemaal niks van maar ik heb 1 x met truffels gehad’ dat ik woedend naar voor keek en vol aggresie zat
vond t opzich een fijn gevoel voor dat momentje

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ik snap er eigelijk helemaal niks van maar ik heb 1 x met truffels gehad’ dat ik woedend naar voor keek en vol aggresie zat
vond t opzich een fijn gevoel voor dat momentje
Had je vermoedelijk nog opgekropte agressie / ruzie met iemand?

Heb dat zelf nooit gehad

@Daanski
Mooi geschreven!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan