• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer 2CB-FLY, nu op een outdoor psytrance feest

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Starshine

Experimenterende gebruiker
Afgelopen zaterdag 10mg 2CB-FLY ingenomen voordat we naar een psytrance feestje reden. Warme kleren aan en nog meer warme kleren mee. Want het was koud en veel regenbuien. Mijn stemming was goed, ik had er veel zin in. Voordat we aankwamen voelde ik het opkomen.

Ik zal het kort houden, want mijn brein is een beetje gaar. Het ging niet helemaal lekker.

Ik was mentaal ontzettend gestimuleerd, lichamelijk helemaal niet. Extra gevoelig voor de kou en kon er maar niet inkomen. Ik stond maar wat aan de zijkant en wist me ff geen raad. Veel bekenden gezien die allemaal een praatje wouden maken, maar ik voelde me ongemakkelijk en in mezelf gekeerd. Wist vaak niet wat ik moest zeggen. Dansen lukte heel lang niet. Ik baalde een beetje, hier had ik naar uitgekeken. Toen het donker (en nog kouder) begon te worden kwam ik een beetje los. Mezelf echt geforceerd om te gaan dansen om het ongemak wat te doorbreken. Maar echt losgaan lukte niet.

Iedereen zag er lelijk uit, alle gezichten waren een beetje een lelijke karikatuur. Veel gedanst met mijn ogen dicht of gericht op deco, kon niet zo goed naar mensen kijken. En wat had ik het toch koud. Thermoregulatie is een beetje een probleem met dit middel en het entactogene effect maakt je nog gevoeliger.

Gisteren ben ik naar een ander feest gegaan. Zou 1P-LSD nemen, maar van afgezien. Wou mezelf garanderen dat dit wel een goed feestje zou worden. Dit was een indoor feestje. Lekker warm en droog. Het was heerlijk en maakte alles goed. 's Avonds nog een kwartje (wou het niet te gek maken) XTC genomen en ik voelde me gelukkig. Heerlijk gedanst met een grijns op mijn kop.

Nu wat brak. Zal 2CB-FLY niet meer in zo'n setting nemen. Lijkt mij toch wel veel beter in een huiskamer setting of met wat mensen de natuur in. Op een zonnige, warme dag dan 😅

ost

Newbie
Herkenbaar verhaal dit. Zelf ook ooit 2C-B-FLY gedaan op een rave en daar kwam ik ook totaal niet van in de feeststemming. Nu ben ik van mezelf al niet de meest extraverte, maar 2C-B-FLY wist al het sociale er uit te halen. Rond de piek niet meer weten hoe ik een gesprek verder breng dan een begroeting was dan ook een nieuw dieptepunt. Later heb ik nog ooit 2C-B gedaan op een feest en hoewel dat wel iets beter was, heb ik maar gewoon besloten geen psychedelica meer te doen in zo'n feestsetting. Ik vind psychedelica voor mij ook beter tot zijn recht komen als ik er in alle rust op kan trippen. Ik weet niet of jij dit ook zo ervoer, maar ik heb toch wel het idee dat zulke drukte (waar ik overigens normaal geen last van heb) gedeeltes van een trip best kan onderdrukken.

Starshine

Heel erg bedankt voor je reactie @ost !

Vind het fijn om te lezen dat je een zelfde soort ervaring had. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ik het fijn vind dat je het zo ervaren hebt 😅 maar dat het herkenbaar is.

Ja... ook ik denk dat feestjes misschien niet helemaal geschikt zijn voor psychedelica. Toch niet! Hoe mooi en geschikt het ook lijkt. Een festival, met alle ruimte en vrijheid om te doen wat je wil zou misschien nog wel prettig kunnen zijn.

En inderdaad, andere mensen onderdrukken een trip. Heb ik al als ik met een paar vrienden ben. Daarom doe ik eigenlijk alleen nog maar solo trips. Maar bij een feest zijn er zoveel verschillende vibes van zoveel verschillende mensen, dat het snel teveel door elkaar wordt. Komt allemaal wel binnen en dat veroorzaakte bij mij dus ongemak.

• Like
Waarderingen: ost

De Zandman

Badass junkie
Hebben jullie geen buik en of darmproblemen gehad met die 2 cb fly?
Ik heb ooit eens dit rc geprobeerd met in totaal 2 pellets van 10 mg, er helemaal niets van gemerkt behalve dat mijn darmen gingen protesteren met alle nare gevolgen van dien.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze bijwerkingen herkennen.
Voor mij was het een eerste keer 2 cb fly, maar meteen nooit meer! ( In thuissetting genomen)

Starshine

Hebben jullie geen buik en of darmproblemen gehad met die 2 cb fly?
Ik heb ooit eens dit rc geprobeerd met in totaal 2 pellets van 10 mg, er helemaal niets van gemerkt behalve dat mijn darmen gingen protesteren met alle nare gevolgen van dien.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze bijwerkingen herkennen.
Voor mij was het een eerste keer 2 cb fly, maar meteen nooit meer! ( In thuissetting genomen)

Beetje gasserig en gerommel in de darmen, maar het viel mee. Kan me voorstellen dat bij 20mg het vervelender wordt.

Tsjah, deze RC is het gewoon net niet he. Denk dat het wel fijn is om lekker intiem te zijn, maar dan is 12 uur wel een beetje lang he. Daar zijn wel andere / betere middelen voor...

MaddMonkey

Badass junkie
Ik merkte ook amper wat van 30 mg fly behalve vervelende bodyload (maar niet zoals LSD), maar gewone 2cb kan ik ook gerust 2 pilletjes van nemen. Gek hoe sterk het voor sommigen werkt.

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Ja... ook ik denk dat feestjes misschien niet helemaal geschikt zijn voor psychedelica. Toch niet! Hoe mooi en geschikt het ook lijkt. Een festival, met alle ruimte en vrijheid om te doen wat je wil zou misschien nog wel prettig kunnen zijn.

En inderdaad, andere mensen onderdrukken een trip. Heb ik al als ik met een paar vrienden ben. Daarom doe ik eigenlijk alleen nog maar solo trips. Maar bij een feest zijn er zoveel verschillende vibes van zoveel verschillende mensen, dat het snel teveel door elkaar wordt. Komt allemaal wel binnen en dat veroorzaakte bij mij dus ongemak.
Vervelend dat het niet de ervaring is geworden waar je naar had uitgekeken! In mijn ervaring hangt het heel erg van het middel en de dosering af, en natuurlijk van de setting. Misschien is een koude, regenachtige dag niet heel geschikt. Brengt toch een ander soort vibe/stemming mee dan een helderblauwe lucht en een zonnetje.

Zelf heb ik inmiddels een paar feestjes gehad waarop ik psychedelica hebt gebruikt:
  • Psy-Fi: 12mg 4-AcO-DMT en de dag erna 7,5 gram truffels + 50 mg mdma na de piek van de truffels
  • Hardstyle-feest (indoor): 15mg dextroamfetamine + zo'n 6mg 4-AcO-DMT
  • Techno-festival (outdoor): 10mg dextroamfetamine + 10mg 40-HO-MET
Alle drie hele leuke ervaringen die voor herhaling vatbaar zijn. De keren dat ik het met dex gecombineerd had voelde ik wel degelijk dat ik aan het trippen was, maar heel goed te handelen nog en heel leuk op een feestje.

Ik zou psychedelica op feesten dus nog niet afschrijven na één negatieve ervaring.

Laatst bewerkt:

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Herkenbaar. Ik heb een soortgelijke ervaring gehad op 2C-B. 1P-LSD wil ik wel nog eens uitproberen op een feestje. En als het toch tegenvalt kan ik altijd wat MDMA erbij nemen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik merkte ook amper wat van 30 mg fly behalve vervelende bodyload (maar niet zoals LSD), maar gewone 2cb kan ik ook gerust 2 pilletjes van nemen. Gek hoe sterk het voor sommigen werkt.
Ja gek hoe het voor iedereen anders werkt. Ik vond bij 10mg FLY de bodyload al wat onprettig. Terwijl ik op 150mcg 1P-LSD dan weer nergens last van had.

Starshine

Vervelend dat het niet de ervaring is geworden waar je naar had uitgekeken! In mijn ervaring hangt het heel erg van het middel en de dosering af, en natuurlijk van de setting. Misschien is een koude, regenachtige dag niet heel geschikt. Brengt toch een ander soort vibe/stemming mee dan een helderblauwe lucht en een zonnetje.

Zelf heb ik inmiddels een paar feestjes gehad waarop ik psychedelica hebt gebruikt:
  • Psy-Fi: 12mg 4-AcO-DMT en de dag erna 7,5 gram truffels + 50 mg mdma na de piek van de truffels
  • Hardstyle-feest (indoor): 15mg dextroamfetamine + zo'n 6mg 4-AcO-DMT
  • Techno-festival (outdoor): 10mg dextroamfetamine + 10mg 40-HO-MET
Alle drie hele leuke ervaringen die voor herhaling vatbaar zijn. De keren dat ik het met dex gecombineerd had voelde ik wel degelijk dat ik aan het trippen was, maar heel goed te handelen nog en heel leuk op een feestje.

Ik zou psychedelica op feesten dus nog niet afschrijven na één negatieve ervaring.

Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik zal het niet afschrijven. De omstandigheden waren inderdaad een beetje mwah. In de auto, toen het opkwam voelde ik me nog heerlijk en kon genieten van alles en voelde me nog sociaal.

Wat ook nog een factor kon zijn is dat er niet iemand met me mee deed. Bedoel, als je samen hetzelfde inneemt geeft dat ook een band. Je zit op dezelfde vibe. Hoe die ook is. Dan heb je ook een beetje elkaar.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan