Met mijn nieuwsgierigheid naar 2cb (nog nooit getript) heb ik het zo'n 2 maanden geleden geprobeerd samen met een goede vriend. We hadden voor ieder 1,5 pilletje zo groot als xtc, best plat, oranje en met een kroontje als logo. We vonden het al raar omdat we gelezen hadden dat 2cb vaak kleiner is.
Beide voelde we die keer helemaal niks.
We gingen er vanuit dat het slecht spul was en zijn er verder niet op ingegaan.
Ik gokte het er vorige week nog een keer op, die vriend van me was erbij maar bleef nuchter.
Ik had 2 pilletjes iets groter als een zoetje, ook iets dikker al een zoetje, wit met enkele zwarte puntjes. Dit schijnt dus het goede spul te zijn (heb het van een vriend die het thuis in een redelijke hoeveelheid heeft liggen, bekenden voor mij die het ook van hem hebben zijn allemaal positief)
Ik nam ze beide tegelijk, het leek van te voren misschien wat veel maar wilde zeker weten dat ik niet te weinig had.
Ik zat vol zenuwen te wachten, maar ook deze keer niks gevoeld helaas.
Nu ging ik me toch wel degelijk afvragen hoe het kan?
Voor de duidelijkheid: Ik gebruikte geen andere drugs, geen alcohol, heb ongeveer een uur voor inname gegeten, heb verder ook geen ziektes o.i.d.
Beide voelde we die keer helemaal niks.
We gingen er vanuit dat het slecht spul was en zijn er verder niet op ingegaan.
Ik gokte het er vorige week nog een keer op, die vriend van me was erbij maar bleef nuchter.
Ik had 2 pilletjes iets groter als een zoetje, ook iets dikker al een zoetje, wit met enkele zwarte puntjes. Dit schijnt dus het goede spul te zijn (heb het van een vriend die het thuis in een redelijke hoeveelheid heeft liggen, bekenden voor mij die het ook van hem hebben zijn allemaal positief)
Ik nam ze beide tegelijk, het leek van te voren misschien wat veel maar wilde zeker weten dat ik niet te weinig had.
Ik zat vol zenuwen te wachten, maar ook deze keer niks gevoeld helaas.
Nu ging ik me toch wel degelijk afvragen hoe het kan?
Voor de duidelijkheid: Ik gebruikte geen andere drugs, geen alcohol, heb ongeveer een uur voor inname gegeten, heb verder ook geen ziektes o.i.d.
, maar dat wil niets zeggen natuurlijk.