2e keer welke portie ?

eXeCuze

Bewuste gebruiker
wij willen binnenkort weer eens paddo's gaan doen maar nou was onze vraag hoeveel we het beste konden pakken. we hebben de 1e keer beiden een hele portie mexicaanse gehad dit was heftig zeeer heftig drijgde ook bijna fout te gaan maar tog was het een geweldige ervaring. maar die maat van mij was dus een beetje afgeschrikt (ik ook wel een beetje) en nu wouden we een halve protie pakken maar het lijkt mij dat dit te weinig is. kunnen we dan beter tog een hele of een halve pakken ?

azgaza

Badass junkie
Dat ligt volledig aan wat je zelf wilt natuurlijk. Elke trip wen je wel weer iets meer aan de paddo realiteit. Ik zou zelf wel een hele portie nemen maar het is dus aan jouzelf. Dat valt niet te vragen op een forum denk ik zo.

-spaceman-

Badass junkie
precies, wat azgaza zegt! dit moet je helemaal zelf aanvoelen dat kan ik niet voor je doen.. ikzelf heb nog nooit minder dan een hele portie genomen.. ook de eerste keer, ik ben nog nooit bad gegaan! dit is dus puur persoonlijk.. maar in ieder geval veel plezier de komende keer!

eXeCuze

Bewuste gebruiker
halve hawaiaanse ga je daar ook hard van trippen want ik vond die hele mexicaanse heeeeeeeeeel heftig maar tog ook egt geweldig en ik wil ongeveer even sterk

paupie

Bewuste gebruiker
je kan van tevoren niet precies weten hoe heftig het wordt, aangezien dat per keer kan verschillen. Je kan ook gewoon die halve hawaiaanse eten en later bijpakken

Bovenaan