1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2e x 6-apb dosiring

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Pepschep, 11 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pepschep

Pepschep Newbie

Hallo,

Ik wil volgende week graag voor de 2e x 6-apb gaan doen. Ik heb heel wat ervaring mrt mdma,xtc,keta en pep en vond mijn 1e x benzo ook zeer leuk. Ik vond dat ik.hrt allemaal ook nog erg k derkontrollehad en vond toen al dat ik de volgende x hogere dosiring wil. Mijn eerste dosiring was 135 mg en later nog 30 mg bijgepakt.

Ik zou graag voor mijn 2e x 200 mg mee wille beginne en als.ik.het zou wille nig bijlakke met 30 mg zou dit ee goede dosiring zijn voor kijm 2e x?

Ps ik ben zo dislextys als.maar zijn ken dus sorry daar voor

2. Prison

Prison Experimenterende gebruiker

Bijnemen met 6-apb heeft naar mijn ervaring niet heel veel zin. De opbouw van de werking duurt vrij lang en daardoor werkt je 2e dosis pas als je al over de piek heen bent.

Vanaf 200mg + heb ik echt psychedelische ervaringen en visuals gehad bij 6-apb maar echt leiper dan 150-180mg werd ik er niet van.

3. Rtby

Rtby Newbie

Ben het eens met de reactie van Prison.

Bijpakken met 6apb heeft weinig zin. Gaat niet positief toevoegen aan de trip. Beter gewoon 1 goede start dosering.

als je vorige keer 135mg hebt gedaan en iets zwaarder wilt, is 200mg wel een flinke stap. Misschien een tussenstapje maken?

De Dunne vindt dit leuk.
  4. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Die stap is iid wel vrij groot ja van 135mg naar 200mg. Misschien beter een dosering van 160-170 mg? Ik heb namelijk wel verhalen gelezen van mensen die 200mg doseerden die het té vonden. Het duurt ook erg lang 6apb dus als je te hard gaat zit je er uren aan vast. En die gebruikte in thuissetting. Op een festival of feest heb je meer prikkels en invloeden.

5. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Ik had 250MG 6-apb genomen. Eerst had ik 160MG genomen om 13:-00, toen ging ik ff dingen doen en rond 14:00 voelde ik hem, toen heb ik de andere 90MG gepakt, ik ging kneiter hard en spacde echt heerlijk. Dit was overigens allemaal op Defqon.1 waar het super druk was, veel prikkels etc. Ging super goed. Het is me nieuwe favoriete drug. Voor mij geen MDMA meer. :P Volgende dag voelde ik me ook nog super chil, geen kater oid gehad. Maar ik vond het wel heftiger als mdma. Het is het 'wooooow' gevoel bij XTC als je op je piek zit, alleen dan nog iets heftiger. Het duurt overigens ook 10 tot 12 uur lang, dus je moet het wel vol kunnen houden.

Dat was mijn ervaring, iedereen is anders natuurlijk.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Het zal idd per persoon ook verschillen. Net zoals bij alle drugs eigenlijk. Ik ken bv mensen die met xtc/mdma altijd heel hoog doseren, echt 3 a 4 x keer je lichaamsgewicht ipv 1,5 x. Die hebben nergens last van (zeggen ze dan he) maar als ik meer dan 1,5 of max 2 mg per kg mdma doseer ga ik echt voor mijn gevoel hard! Te hard soms zelfs. Hoger dan 1-1,5 mg per kg heb ik al jaaaaren niet meer genomen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2018
  7. Pepschep

Pepschep Newbie

Ik heb besloten om 150 mg te neme
    Ik.laat wel wetrn hoe het was

8. Pepschep

Pepschep Newbie

Na helaas gaat het niet door dit weekend heb 4-fma oogestuurd gekregen ipv 6-apb gelukkig had ik dit gezien

Laden...