1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2F-DCK betonknuffelen

Discussie in 'Trip reports' gestart door Purplext, 27 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Het is vrijdagavond rond een uur of 21.00/21.30. Ik heb een paar wijntjes gedronken. Het is nog heel erg warm zowel buiten als in huis, dus vroeg slapen zit er niet in.

In een opwelling besluit ik een testrun te doen met de 2F-DCK die ik nog heb liggen. Rond de 25 mg zou een goede dosis zijn.

Ik heb m'n drugs nooit afgewogen, maar besluit het met dit middel toch maar te doen. M'n 0,01 weegschaaltje heeft er wat moeite mee en dan schiet ik ook nog eens uit. 0,1 geeft 'ie nu aan. 100 mg, tja, ziet er precies zo uit als de lijntjes K die ik vroeger nam, laat ik dit maar gewoon doen.

Ik snuif het op en het voelt verrassend zacht in de neus. Ik wil snel alles opruimen en boenen (m'n kat heeft ooit coke van een spiegel gelikt en sindsdien ben ik enorm panisch) maar ik voel het al aankomen...

Ik besluit de keukendeur dicht te doen om de katten buiten te houden en de deur in m'n keuken naar m'n balkon open.

Ik pak een fles water, peuken, m'n telefoon die ik net nieuw heb en aan het instellen ben en ga op het balkon op de grond zitten. Na, ik gok 5-10 minuten voel ik me intens euforisch, zoals anderen het effect van MDMA omschrijven. Het heeft ook wel wat weg van de coke eufoor; het is vrij helder.

Ik wil nog iets pakken uit de keuken, maar ik kan niet meer overeind komen. Ik wil eigenlijk liggen, maar m'n balkonvloer is van beton. Jammer dan, ik kan niet anders dan liggen. Het beton ligt heerlijk! Veel beter dan het beste bed. Het gevoel van tijd is compleet verstoord, ineens is het donker aan het worden.

Ik kan bijna niks, maar m'n telefoon pakken lukt nog wel.
    Ik twijfel ineens aan m'n dosis, heb ik wel goed gerekend? 0,01, 0,1 g, mg, ug, wat is dat eigenlijk? Shit, heb ik het nou verkeerd gedaan, ik snap er niks meer van...
    Ik typ wat onzin op dit forum en een vriend appt me of ik zin heb om wat drugs te nemen vanavond... Ik antwoord dat ik het beton lig te knuffelen en het heel fijn vind even contact met hem te hebben. Het geeft me het gevoel dat ik toch nog op aarde ben.
    Ik vind het bijzonder dat ik niks kan, maar blijkbaar wel op m'n telefoon kan typen, maar ik snap er weinig van. Het is niet zo'n vaagheid als bij LSD, het is een heldere vaagheid. De muziek die ik op heb staan klinkt heerlijk, ook al weet ik echt niet waar die muziek vandaan komt.

Het is nu echt donker en de onderbuurman heeft allerlei led-verlichting in z'n tuin, de bomen zijn helemaal rood verlicht en het is prachtig! Ik wil een foto maken om naar die vriend te appen en wonderbaarlijk genoeg kan ik overeind komen om de foto te maken. Nu ik toch overeind sta, besluit ik om wat meer water te halen en ik wil andere kleding aan. Ik stap m'n keuken in waar het nog steeds superwarm is, maar het voelt fantastisch aan, m'n blote voeten op de keukenvloer, ik loop op wolken.

Nouja, lopen, ik doe een heuse ket-walk! M'n benen zijn 4 x zo kort en m'n keuken is ineens veel kleiner, maar niet benauwend, het is een geborgen, warme kubus en ik maak wat dansbewegingen. Elke beweging is alsof ik me door lauwwarm water verplaats. Ik trek een joggingbroek aan en die zit zo lekker, ultiem genot dit.

Ik pak een deken en leg die op m'n balkonvloer. Weer lekker liggen en ik kijk naar de lucht en de houten en stalen constructies op m'n balkon, ze zijn recht en scheef tegelijk. Ik ben zo ontzettend gelukkig en denk alleen maar; shit, dit spul is veel te lekker, hier moet ik regels voor gaan opstellen voor mezelf.

Nu begint hetzelfde riedeltje weer wat ik met elke drugs heb; water, peuken, eten. Ik heb zo'n dorst en zie dat ik al 1,5 L heb gedronken. Maar m'n blaas voel ik niet. Eten lukt echt niet, maar ik heb echt honger en ik ben ook echt moe.
    Ik besluit nog een nakkie van 100 mg te nemen. Dit doet niet veel meer, ik ben letterlijk te moe om nog te kunnen genieten en ga toch maar naar bed.

Het is hilarisch om m'n spullen op te pakken, voorwerpen lijken groter, kleiner, zwaarder en lichter en ik kan de afstand niet goed bepalen als ik iets neerzet.
    Dit effect hield nog wel even aan, terwijl ik voor de rest me weer helemaal nuchter voel in m'n hoofd.

Ik besluit mezelf te wegen omdat ik er zo opgeblazen uit zie en ik weeg dan ook 3,5 kg meer dan normaal! Ik zie er ook even breed uit als dat ik lang ben in de spiegel en hoop maar dat dit een visuele verstoring is en dat ik er morgen weer normaal uitzie....

Ik kom ondanks de moeheid moeilijk in slaap omdat ik hoofdpijn heb, honger heb en niet kan eten en ik ben nog te excited over m'n ervaring. Ik ben bang voor de kater morgen, een leeg en down gevoel is wat ik verwacht na zo'n intense geluksbeleving. Om 2.30 val ik dan eindelijk in slaap.

Ik droom heerlijk en ik word gelukkig wakker. De laatste weken was ik wat down, maar dit lijkt in 1 keer weggevaagd!

Dit is een beetje wat ik me nog kan herinneren, maar ik weet dat er nog veel meer gebeurd is, helaas kan ik dat niet goed terughalen en/of verwoorden. Deze staat van bewustzijn is te dromerig om goed te onthouden.

Ik ben heel aangenaam verrast door dit goedje. Ik las weinig positieve reports en ik vond ketamine vroeger weinig aan. Ik had verwacht dat dit nog slechter dan K zou zijn, maar voor mij geldt het tegenovergestelde. Ik ben echt fan!

Twirley Bird, Fenrir, Zonnetje en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Emtho

Emtho Newbie

Klinkt als een leuke ervaring, ik wou dit goedje zelf ook eens proberen maar heb het moment er nog niet voor gevonden.
    Ik had nog wel een vraag, Want als ik flink wat keta naar binnen werk krijg ik het gevoel als of mijn ledematen paar seconden achterlopen. was dit bij jou ook aanwezig? Ik lees dit niet zo terug in je report, of bedoel je dit met groter, kleiner, lichter en zwaarder?

3. Purplext

Nee, dat achterlopen heb ik niet, ik voel niet eens meer dat ik ledematen heb. Maar als ik sta lijkt de afstand tot de grond kleiner en als ik iets neerzet klopt de afstand/diepte ook niet meer. Het voelt een beetje alsof je door water beweegt wat precies op lichaamstemperatuur is.

Veel plezier met testen, ben benieuwd naar jouw ervaring!

4. Sorpresa

Sorpresa Experimenterende gebruiker

Leuk report! Zat zelf ook naar dit spulletje te lonken en dit maakt het nog interessanter. Hoe lang duurde de piek ongeveer? Heb je daar een idee van?

5. Purplext

Ik gok zo'n 3 kwartier tot een uur. De keren daarna heb ik steeds bijgenomen en piekte ik een aantal uren. Leuk spulletje hoor!

6. Sorpresa

Sorpresa Experimenterende gebruiker

Ik heb het besteld. Ben erg benieuwd!

Laden...
Vergelijkbare Topics - 2F-DCK betonknuffelen
  1. GoldenGrow
    Reacties:
    2
    Weergaven: