1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2F-DCK; een weekend vol research

Discussie in 'Trip reports' gestart door Purplext, 30 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

Ja, nog een report, weer veel te lang, maar er is nog zo weinig (positiefs) geschreven over dit middel dat ik 'm toch maar plaats...

Op vrijdag m’n eerste keer 2F-DCK gedaan (report is op dit forum terug te vinden onder de naam betonknuffelen). Het beviel ontzettend goed, maar ik was eigenlijk te moe om het goed aan te pakken. Daarom zaterdag en zondagavond even flink getest met redosen.

Ik was bang dat ik de eerste keer gewoon mazzel had en ik nu misschien niet zo goed zou reageren, maar nee hoor, het was weer dikke bingo beide keren.

Zaterdag lekker gerommeld in huis en paar wijntjes gedronken, goed gedineerd en daarna was ik er klaar voor. Ik ben een beetje autistisch als het gaat om drugs; ik wil het altijd weer op dezelfde manier als het goed bevallen is; dus de setting etc. kopieer ik dan gewoon.
    Dat betekende dus weer buiten op mijn balkon chillen. Dit keer leg ik wel meteen een deken neer, ook al lag het beton heerlijk vorige keer.

20.00 uur: Ik leg een lijntje van 150 mg en snuif het op.

Na 10 minuten voel ik het gevoel alweer opkomen. Het is een onbeschrijfelijk heerlijk gevoel; het is alsof ik thuiskom op een plek die ik heel goed ken, waar ik eerder geweest ben en weer heel erg naar terug verlang. Het is zo hartverwarmend dat ik er emotioneel van word, maar de emotie zet niet echt door, want tegelijk ben ik ook verdoofd.

Ik voel me ineens ontzettend schuldig dat ik me zo goed voel. Het lijkt wel alsof ik het niet mag van mezelf. Is het omdat het gevoel door de drugs komt, dat ik mezelf zo schuldig voel? Het thema geweten blijft ineens hangen; kan ik dit wel maken, twee dagen achter elkaar dit spul gebruiken? Wat zouden m’n ouders hiervan vinden? Welke prijs ga ik hiervoor betalen in de komende dagen? Is er een universeel geweten waar ik nu last van heb? Komt het doordat ik zo geconditioneerd ben door de maatschappij?

Ik wil m’n gedachten wat verzetten en kijk door mijn caleidoscoop. Het is wel leuk om te zien, maar niet leuker dan normaal. Ik besluit nog een lijntje te nemen. Na dit lijntje is m’n schuldgevoel weg; ik mag hier gewoon van genieten, hallo zeg!
    In het dagelijks leven maak ik het mezelf altijd al zo moeilijk en in m’n paddo en LSD-trips moet ik ook altijd zoveel van mezelf en ben ik continu bezig met introspectie, vechten tegen oneffenheden en sturen van m’n gedachtes zodat ik de kans op bad gaan denk te minimaliseren. Met andere drugs ben ik continu actief en gefocust, maar met dit spulletje…. Ik kom helemaal tot rust, ultieme ontspanning, niks hoeft, alles mag. Dit stofje lijkt speciaal voor mij gemaakt, ik ben zo’n enorme geluksvogel, dit is mijn heroïne...

Ik besef me dat ik dit spul zo lekker vind omdat het alle beperkingen opheft. Het ongemak van een lichaam hebben, het ongemak van een brein hebben. Het valt allemaal weg, waardoor ik vanaf een afstand kan beschouwen en daardoor alles aankan. Steeds hetzelfde schiet door m'n hoofd; deze trip is zo vriendelijk voor mij, ik moet toch een keer fout gaan? Dit kan toch niet? Hoe kan iets zo vriendelijk voor mij zijn?

Ik wil weer languit liggen en zak weg in m’n deken. Maar nu ontbreekt er weer een kussen…. Ik moet daarvoor een trap op, pfff. Ik kan nog wel lopen, maar ik maak hele kleine trippelstapjes met m’n, ineens, hele kleine beentjes. De vloer is heel dichtbij en voelt wederom ontzettend fijn aan. De trap oplopen is toch wat lastig, ik voel niet goed dat ik de leuning vasthoud…. Maar de missie slaagt en ik ga op het balkon liggen, nu met een heerlijk hoofdkussen. Het ligt zo lekker, ik draai van links naar rechts en alles voelt even goed. Ik vraag me nu wel af wat al m’n achterburen moeten denken nu ik daar in foetushouding met een deken en kussen op m'n balkonvloer lig…. Maar eigenlijk interesseert het me ook geen reet.

Ik besluit het YouTube-filmpje te gaan kijken die iemand hier laatst gepost had; een reis door het universum met Pink Floyd als achtergrondmuziek. Ik vind dat met LSD veel te druk en afleidend, maar nu word ik het filmpje ingezogen en ik reis mee door het heelal. Ik geniet er met volle teugen van. Pas halverwege kom ik erachter dat het Pink Floyd muziek is (ik heb dat nooit willen luisteren) en uitgerekend het nummer dat ik in alle hevigheid altijd probeer te vermijden, dreunt ineens m’n oren in. Ik wil het nooit horen want het is gekoppeld aan een zeer treurige gebeurtenis voor mij en zeker in een trip kan ik dit niet aan.

Maar op de een of andere manier vind ik het nummer prachtig en op de beelden zie ik allerlei zielen door het heelal suizen en ik weet dat de overledene daar tussen zit en dat hij het goed heeft. Ik kan eindelijk met dit trauma aan de slag; ik kan het aan omdat ik verdoofd ben.

Ik voel me ook ontzettend verbonden met m’n ouders, ik ben onderdeel van het hele universum, maar met hen in het speciaal, want zij hebben mij op aarde gezet en verzorgd. Ik voel liefde en dankbaarheid en ondanks dat ik verdoofd ben, komen er zelfs een paar tranen opzetten omdat het allemaal klopt en op z’n plek valt.

Ik voel me een beetje moe worden, maar daarna ontwaak ik. Ik word echt wakker. Nee maar, ECHT wakker; zo helder en wakker heb ik me nog nooit gevoeld.
    Ik kijk het filmpje nog een keer, ik kan er geen genoeg van krijgen. De chocoladereep die ik eet is een echte sensatie, het voelt zo anders aan in m’n mond, de structuur klopt helemaal niet meer! Roken heb ik weinig behoefte aan; ik voel niet dat ik de sigaret vasthoud en dat vind ik gevaarlijk, ook voel en proef ik de rook niet als ik inhaleer.

Ik heb ondertussen nog wat lijntjes genomen, maar m’n tijdsbesef is zo aangetast dat ik niet meer kan bijhouden wanneer ik dat gedaan heb. Ik besluit screenshots van de tijd te maken, zodat ik kan terugrekenen, want ik begin me nu wel heel verdoofd te voelen en ik wil maar bij blijven pakken, ik wil dit gevoel zo lang mogelijk behouden.

Om 2 uur vind ik het wel welletjes, m’n ouders staan morgenvroeg voor de deur en ik wil m’n dag/nacht-ritme niet teveel in de war schoppen.

Ik word wakker na een heerlijke diepe slaap en als m’n ouders er zijn vertel ik ze alles. Ik begin tijdens mijn verhaal keihard te huilen. De emotie die gisteren nog verdoofd was, komt er nu uit, maar ik was al bevrijd van de heftige lading en nu voel ik me driedubbel opgelucht.
    We hebben een fijne dag samen en als ze naar huis zijn, lonkt het poeder alweer. Nog even een uurtje voor het slapen, nog even een beetje nemen?

19.30 uur; ik kan mezelf niet beheersen en leg weer wat neer. Ik besluit dit keer wel op bed te gaan liggen want ik moet de volgende dag om 6 uur opstaan.
    Er gebeurt niks, waarschijnlijk al wat tolerantie, dus ik neem meer en meer en voel me weer schuldig. Dit is dag 3, hierna moet het afgelopen zijn, ik moet m’n normale leven morgen weer oppakken. Het schuldgevoel kan ik dit keer heel snel aan de kant zetten omdat ik nu heb afgesproken met mezelf dat dit de laatste keer wordt voor een aantal weken.

Een laatste keer strompel ik naar beneden voor meer en dan slaat ‘ie in. Volgens mij heb ik met tussenpozen van 10 minuten gebumpt en dit voelt veel sterker aan dan afgelopen 2 dagen. Als ik m’n armen optil, voel ik niet eens meer dat ik armen heb. Ik pak met mijn ene hand m’n andere arm vast en die voelt ontzettend dun, alsof ik alleen bot heb, het vlees lijkt rubber wat ik zo kan indeuken. Ik vind het hilarisch en krijg een enorme lachkick. Ik trek een ochtendjas aan het gevoel is onbeschrijfelijk lekker. De ochtendjas valt om me heen zoals zijden japonnen in Disney-films. Ik praat tegen mezelf in de spiegel, maar het is meer wat gemompel, gebrabbel over dat ik een elf ben en nog wat onzin… Ik zak nu bijna door de vloer, de rest van de bumpjes beginnen in te slaan, snel weer naar bed.

In m’n bed voel ik m'n lippen tintelen en ineens is mijn hele lichaam verdwenen. Ik ben alleen nog maar m’n bewustzijn, wat een idioot gevoel is dit zeg. Ik zweef met m’n bewustzijn boven m’n bed en zie alles kraakhelder. Ik word ergens heengetrokken en ik twijfel of ik het kan toelaten. Ik laat het maar gebeuren en ik voel hoe iets anders de controle overneemt. Ik vind het heel spannend, want de controle uit handen geven, is voor mij het lastigste wat er maar is. Het voelt goed, maar op een gegeven moment wordt het me toch teveel en probeer ik terug te komen. Dit lukt me een beetje en ik merk dat ik m’n tenen en vingers weer licht kan bewegen.

Ik rook wat wiet en kijk nog een keer het universum-fimpje (jaja, steeds hetzelfde doen, ik zei het toch..) De wiet kickt er best hard in, het voelt bijna aan als m’n eerste keren. Ik voel heel duidelijk het 2-F gevoel overgaan in een stoned gevoel. Binnen 30 minuten heeft het stonede gevoel het overgenomen, ik draai me om en val in een diepe slaap.

Ik sta weer fantastisch op, niks geen kater o.i.d. Dit weekend was een reset. M’n zucht naar alcohol is weg, m’n sigaretten smaken niet meer lekker, het zenuwachtige gevoel van afgelopen week is weg. Ik voel me ook niet meer down en een bepaalde situatie die me de laatste tijd heel erg heeft beziggehouden, interesseert me niet meer, het lijkt alsof het nooit heeft plaatsgevonden. Tevens heb ik al 3 nachten lekker geslapen, na maanden van korte, slechte nachten.
    Het lijkt alsof ik 10 jaar therapie in 3 avonden heb gestopt en ik besluit deze week weer lekker gezond te gaan leven, ik kan het leven helemaal aan.

Het nadeel van dit spul vind ik dat ik zo weinig kan onthouden van de trip, het is alsof ik wakker aan het dromen ben en alleen flarden terug kun halen. Verder is het voor mij iets te leuk en moet ik afspraken maken met mezelf over het gebruik van deze stof.

Mezelf, Zonnetje, Digitalism en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Wauw! Mooie ervaring! Heilzaam en constructief ook, zo lijkt het. Ik hoop dat je de positiviteit vast kunt houden! Wel fijn trouwens, zo lijkt me, dat je het met je ouders gewoon over zo'n ervaring kunt hebben. Begrijpen ze het ook echt? Hebben ze zelf tripervaring?

3. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Dit heb ik dus ook op dit goedje ervaren, het staat me eigenlijk gelijk aan ketamine.

Ik herken het ook, het gevoel dat je iets neemt en eigenlijk gelijkt denk van hmm... wat ben ik aan het doen. Ik denk toch dat het je onderbewuste is die zegt van: he! Het is niet goed voor je.

Zie het als een craving, je doet het voor die heerlijke droomachtige rush.
    Meer haal je er niet uit.
    Ik ben bang dat het alleen maar hetzelde is

Ik kan me inleven in het ontspannen gevoel, waar ik met ketamine een draaierig en wazig gevoel heb..
    Ervaar ik met dit goedje complete ontspanning en focus.

Inderdaad vasthouden die positiviteit.
    Als je je afspraken wil nakomen heb ik misschien nog een tip: leg het ergens weg neer waar je eerst 300 jaar moet graven voordat je erbij kan.

Dan is het al moeilijker om er bij te komen waardoor je eerder geneigd ben iets anders te doen

4. Purplext

Ik had ook niet verwacht dat het heilzaam zou zijn, in het verleden vond ik ketamine maar een lege drug, dit is wel heel anders voor mij.

M'n moeder at spacecake toen ze 8 maanden zwanger was van mij en toen dacht dat ze dat ze ging bevallen :upsidedown:
    Verder hebben ze flink wat getript op paddo's en LSD. We hebben 10 jaar geleden ook weleens samen paddo's gegeten, was erg gezellig. Ervaring met ketamine-achtige stoffen hebben ze niet, maar ze konden zich wel een voorstelling maken n.a.v. mijn verhaal.

Psilocyloner vindt dit leuk.
  5. Purplext

Leuk dat je er dingen uit herkent!

Dat schuldgevoel had ik echt niet omdat ik drugs had genomen, want met andere drugs voel ik dat nooit. Het was echt omdat ik me niet kon voorstellen dat mij zo'n goed gevoel geschonken werd, alsof ik het niet verdiende zo gelukkig en kalm te zijn.

Goeie tip van het ingraven :grin: Ik zag net dat ik mijn grammetje helemaal heb op gemaakt afgelopen weekend, dus nu maar gewoon niet bestellen denk ik zo....

Laden...