• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2F-K (2-FDCK)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Voorbije avond/nacht toch wel speciale en onverwachte ervaring gehad met 2F-Ketamine.
Het gaat om pellets 50mg, meermaals gestapeld gebruikt, met intervals van 30-60min en met max van 150mg en vaak ook met wat alcohol (max 4 à 5 glazen Desperados/wodka-redbull) en tussendoor wat lachgas.

Gisteren was dit in eerste instantie ook het geval, maar het voelde allemaal zo lekker en uiteindelijk tot 300mg 2F-K gegaan. En wat er tussen 2-5u (schatting) gebeurde, was heel bizar, muziek stond nog vrij luid, veel sfeerverlichting, maar mn ogen sloten, lichamelijk was ik volledig verlamd, wat ik niet als ongemakkelijk ervaarde, want tegelijkertijd was ik innerlijk zo aan het trippen, innerlijk zweefde ik al golvend en zag heel veel passeren, van heel realistische zaken tot dromerige en surrealistische dingen, het leek wel of lichaam en geest gescheiden waren. Echt nog nooit meegemaakt dit, ook niet met LSD, paddo's, truffs, stims...En langzaam voelde ik dat mn ziel en lichaam terug meer en meer 1 werden, ik terug beetje per beetje mn ledematen begon te bewegen en zat ik zo tussen 5-6u30 in soort v gecontroleerde droom die meer en meer overging naar het hier en nu. En toen ik mn ogen opende was het indd al licht en las ik op de klok dat het 6u37 was. Ik was nog zeer verward en mn lichaam was nog zeer lomp n stuntelig, kon met veel moeite muziek en licht uitdoen, kroop mn bed in, maar in mn hoofd was het té actief om echt te slapen, dus ik met alle moeite vd wereld een pellet Bromazolam 3mg genomen, en echt moest echt checken en nog eens checken dat ik wel het juiste nam, stel je voor dat je een stim jr binnen speelt. Het duurde dan zo'n uurtje voor ik de slaap echt vatte en uiteindelijk door m'n wekker om 14u50 wakker geworden en voelde me vrij fris, wel zeer droge keel en heel dorstig. De voorbije uurtjes wel nog stilgestaan bij, wat ik die nacht/vroege ochtend heb ervaren, niet bewust, maar het was zo'n uitzonderlijke ervaring, van een niveau die eigenlijk heel moeilijk, zoniet onmogelijk te beschrijven is.

Indien er medeforumleden, hier zich in kunnen vinden of deels, dergelijke ervaring beleefd hebben, hoor ik het graag.

Zeehond

Wijs gebruiker
Leuk om te lezen, flinke dosis 300mg.
Ben zelf nooit verder gegaan dan 3x 50mg pellets met zo’n drie kwartier er tussen.
Super chill, lekker zitten of liggen en ogen dicht met visuals en ontspannen gevoel.
Ik vind 2-fdck erg fijn en geen kater volgende dag. Doe het een keer per maand ongeveer, nu iets langer geleden.
Maar scheiding van lichaam en geest niet echt. Bij mij ging 1-p lsd 100ug verder dan 2-fdck.
Maar jouw dosering maakt me wel nieuwsgierig.
Ik lees graag ervaring van anderen.

Lees hier eea. over 2F-DCK.

Heb twee weken geleden een heftige trip gehad. In dit geval geplugd (dus anaal). Normaliter wanneer ik plug dan merk ik je na een minuut of 10 wel de effecten (voornamelijk 3MMC). Echter nu na een minuut of 3 al en daarna twee uur lang echt heftig geweest. Denk aan smalle gezichten van de ander (waren met zn 2en en moest denken aan de schreeuw van Vincent van Gogh), langgerekte armen en handen, tunnelvisie. licht in het hoofd etc. En lopen met "spillebenen" was een beproeving (moest 2 keer echt nodig naar de wc).

De hoeveelheid zou niet teveel zijn geweest. Echter de bestelling in dit geval was geleverd in kristal en niet in poeder.

Ik heb de hoeveelheid kristal afgewogen in dezelfde hoeveelheid als ik normaal poeder zou doen. Dus brokjes gebruikt en dat opgelost om te gebruiken voor pluggen.

Dan wellicht nu een newby vraag : wanneer je 2f-dck (of welk ander chems) oplost, is het dan naar verhouding sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid als poeder oplost? Maw. wanneer je een bepaalde hoeveelheid afweegt in poeder dat je dan (aanzienlijk) minder hoeveelheid moet gebruiken wanneer je kristal oplost?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan