2F-Ketamine (2-FDCK) normale effecten?

dh33s

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag 2f-Ketamine geprobeerd, maar daar leek het voor mijn gevoel niet op, ik vroeg me dus af wat ik wel in heb genomen.

effecten die ik kreeg:

- intens verdrietig
- zure smaak in mond
- alleen duizelig

Voor de rest gebeurde er niks.

Is dit normaal of heb ik toch wat anders gekregen?

(Sorry als dit een niet gepaste vraag is, ik ben nieuw op dit forum.)

Laatst bewerkt:

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Ik voel mij dan zoals een astronaut helemaal alleen in een klein ruimteschip die uit het raampje naar de aarde kijkt waar zijn familie woont. Of zoals een zeiler alleen op zijn schip in het midden van de oceaan en snachts nog wakker is. De rest van de wereld slaapt en is ver weg en alles is heel stil. Dat is een eenzaam en desolaat gevoel maar dat vind ik er nu juist zo leuk aan, ik word daar niet verdrietig van.

Voor mij? Ik zou dat nooit op een feest doen of in het bijzijn van andere personen en ook niet overdag als de rest van de wereld nog wakker is.

Ik word er wel duizelig van, en kan ook dingen van dichtbij niet meer goed zien als het donker is en ik mijn bril aanhou, maar daar heb ik geen last van omdat ik dat in de zetel doe of in het bed en in door het raam in de verte kijk of zonder bril op mijn schermpje van de telefoon of met de ogen toe . ik merk de duizeligheid pas als ik moet opstaan om te piss'n.
Als je op je rug ligt is het meer een zwevend gevoel, op de buik heb je meer vat op de trip.

Laatst bewerkt:

dh33s

Newbie
Ik voel mij dan zoals een astronaut helemaal alleen in een klein ruimteschip die uit het raampje naar de aarde kijkt waar zijn familie woont. Of zoals een zeiler alleen op zijn schip in het midden van de oceaan en snachts nog wakker is. De rest van de wereld slaapt en is ver weg en alles is heel stil. Dat is een eenzaam en desolaat gevoel maar dat vind ik er nu juist zo leuk aan, ik word daar niet verdrietig van.

Voor mij? Ik zou dat nooit op een feest doen of in het bijzijn van andere personen en ook niet overdag als de rest van de wereld nog wakker is.

Ik word er wel duizelig van, en kan ook dingen van dichtbij niet meer goed zien als het donker is en ik mijn bril aanhou, maar daar heb ik geen last van omdat ik dat in de zetel doe of in het bed en in door het raam in de verte kijk of zonder bril op mijn schermpje van de telefoon of met de ogen toe . ik merk de duizeligheid pas als ik moet opstaan om te piss'n.
Als je op je rug ligt is het meer een zwevend gevoel, op de buik heb je meer vat op de trip.

ik voelde me wel helemaal wegzakken en heel erg relaxed.

Anderemaan

Wijs gebruiker
ik voelde me wel helemaal wegzakken en heel erg relaxed.
Kon je moeilijk nadenken? Keta (achtige) zorgen voor minder associaties waardoor helder nadenken onmogelijk word. Het is belangrijk om “niks te moeten doen” als je een dissociatief neemt zoals 2FDCK. Anders voel je je dom en krijg je spijt van het innemen. Ik doe het het liefst in mijn eentje, kijkend maar een simpele serie of film. Heerlijke lichaamelijke euforie heeft keta (en de zelfde soort andere drugs). Als je je al kut voelt, laat keta je niet echt beter voelen. Als je je top voelt is het geweldig.

dh33s

Newbie
Kon je moeilijk nadenken? Keta (achtige) zorgen voor minder associaties waardoor helder nadenken onmogelijk word. Het is belangrijk om “niks te moeten doen” als je een dissociatief neemt zoals 2FDCK. Anders voel je je dom en krijg je spijt van het innemen. Ik doe het het liefst in mijn eentje, kijkend maar een simpele serie of film. Heerlijke lichaamelijke euforie heeft keta (en de zelfde soort andere drugs). Als je je al kut voelt, laat keta je niet echt beter voelen. Als je je top voelt is het geweldig.
Ik kon juist heel goed nadenken en positiever over dingen zijn.

WuceBrayne

Newbie
Ik heb gemerkt dat er veel verschil onderling is per vendor. De ene batch 2fdck is echt precies Keta terwijl de andere je een klein roesje geeft.
Wat je beschrijft qua duizeligheid heb ik ook wel eens gehad van 2fdck. Het emotionele niet echt.

De Zandman

DF-koning
2FDCK is tot nu toe voor mij de meest prettige rc.
Ik moet dan echt een halve dag niets belangrijks moeten doen, en i.i.g nooit moeten autorijden.
Het heeft bij mij wel een zeer snel opbouwende tolerantie.
Het is vooral "om naar jezelf te kijken" werking, en soms komen er leuke visuals voorbij.
Nu neem uk een maand of twee niets, en daarna wordt het weer vanzelf tijd voor een tripje trapje tropje.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vond 2-FDCK ook echt heel dysforisch. Dus niet blij (=euforisch), maar eerder somber. De duizeligheid is in ieder geval wel een effect van 2-FDCK (en andere disso's). Je verliest een beetje de controle over je motoriek. Dus je gaat zwalken, kunt afstanden niet meer goed inschatten en je armen en benen kunnen als rubber aanvoelen. Zeker als je niet heel hoog doseert dan kun je de effecten ervaren zoals je ze hierboven omschrijft. Ik vond het ook niet de moeite waard nee. Ketamine is een stuk beter.

De Zandman

DF-koning
Maar aan keta komen is veel moeilijker...
Dus is 2FDCK best wel te doen.
Alleen, idd, bij te vaak gebruik word ik ook somber, omdat het naar jezelf kijken plus het analyseren van het waarom van onze aanwezigheid op deze aardbol weleens heel vervelend kan uitpakken.
Zonder meer.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik weet niet hoe vaak je 2-FDCK gebruikt, maar als je een keer in het jaar een paar gram ketamine kan kopen dan zit je wel gebakken toch? Misschien moet je dan wat meer geduld hebben maar dan hoef je geen minder prettige middelen te gebruiken ter vervanging, simpelweg omdat die wel gemakkelijk verkrijgbaar zijn.

Spyro

DF-koning
Aan goede Keta komen is idd moeilijk. Ik heb gelukkig 1 adresje die echt áltijd kan. Maar ik ken ook echt genoeg dealers met regelrechte troep Ketamine.

Ben ook wel benieuwd naar dit middeltje geworden. Maar aangezien mijn Keta echt heel goed is ben ik bang dat dit dan weer tegenvalt...

De Zandman

DF-koning
Als ik net zoals jij een goed adres voor de enige echte zou hebben, dan zou ik dus nooit de rc versie ervan nemen.
Houd je bij het origineel!

Bovenaan