• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2F-Ketamine (2FDCK) Tripreport

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PanameraXL

Experimenterende gebruiker
Hallo beste mensen,

Hierbij mijn tripreport over 2FDCK. Ik heb dit goedje laatst online besteld. Ik vond het ontzettend spannend omdat ik alleen nog maar XTC had gebruikt. Verder niets (ja alcohol natuurlijk). Ik ben verder onbekend met RC's. Ik ben er via een vriend achtergekomen en ik vond het maar gek dat dit soort spul gewoon legaal te koop is.

Eerst een kleine test:
De eerste keer dat ik het ging gebruiken was op een woensdag. Ik zou het eerst met een groep vrienden doen maar ik was te nieuwschierig. Mijn vader, moeder en zus waren allemaal gewoon thuis. Het was in de avond. Ik vond het erg spannend aangezien iedereen dus thuis was en ik nog nooit iets had gesnoven.

Ik had geen weegschaal. Dus hoeveel ik gedoseerd heb was onduidelijk. Daarom telkens maar een beetje opgelegd.

Toen de eerste snuif. Het brande een beetje en het voelde erg vreemd aan. Een paar minuten later begon het achter in mijn keel te druppelen. Wat smerig zeg! Bah! Na een aantal minuten begin ik me iets anders te voelen. Een beetje aangeschoten, net als met alcohol. Ik besluit nog een lijntje te nemen. Nu voelde ik geen branderig gevoel. Ook was de vieze smaak in m'n bek minder. Mijn zicht begon wat minder te worden. Ik besloot een serie te gaan kijken. Een tijdje later viel het me op dat ik de ondertiteling niet kon lezen. De tekst zat helemaal door elkaar heen. Maar als ik 1 oog dicht deed, kon ik wel normaal zien.

Op een gegeven moment had ik de heletijd de drang om te gaan plassen. Het was echt niet normaal. Ik moest letterlijk om de 10 minuten plassen. Dus ik de heletijd met m'n trippende kop naar beneden om te plassen. Ik merkte dat lopen iets moeilijker werd en alles een beetje draaide. Desondanks leek ik mij vrij normaal te kunnen gedragen. Ik praatte met mijn famillie alsof er niks aan de hand was.

Toen later, nog een lijn. En een beste lijn ook! Holy shit. Deze kickte zo hard in dit was niet normaal. Ik lag op m'n bed en kreeg een super sterk warm gevoel over mij heen. Ik was met een vriend aan het appen en ik had moeite met typen. Wat een ontzettend gek gevoel. Dit was de high die ik wou voelen. Ik voelde me erg goed alleen was ik bang dat een famillielid m'n kamer in zou lopen. Mijn famillie is anti-drugs dus als ze daar achter komen heb ik een probleem. Ik ging wat muziek luisteren en voelde me erg chill. Ik was meer verbonden met de muziek. En als ik m'n ogen dicht deed begon alles te draaien. Het voelde net alsof ik zweefde. Heel gek gevoel.

Na een tijdje werd het minder. Ik besloot dat het wel genoeg was geweest dus ik nam niets bij. Nog even serie gekeken en ben toen gaan slapen. Ik had de volgende dag geen kater of iets dergelijks.

De echte ervaring
En dan nu de echte ervaring. Het was een paar dagen later sinds ik het eerst geprobeerd had. Het was vrijdag avond en ik had wat vrienden uitgenodigd. We zaten lekker buiten achter m'n huis waar niemand ons kan zien. We hadden een mooi vuurtje gemaakt en zaten wat bier te drinken. M'n vrienden wist dat ik 2f-ketamine had besteld en waren erg nieuwschierig. Er was 1 vriend die het wou proberen. De rest vond het maar een eng idee. Uiteindelijk hebben die ene vriend en ik een klein beetje gesnoven. We voelden niet veel. Toen nog maar een paar lijntjes gehad. We voelden ons erg chill en zaten rustig te chillen. Toen werden de andere vrienden ook geinteresseerd. Ook zij gingen een beetje snuiven.

Op een gegeven moment duurde het mij te lang. Ik wou es even goed high zijn. Ik besloot daarom een flinke lijn te nemen. En god wat daarna gebeurde was echt heel vaag.
Ik ben dus soort van out gegaan? Ik kan me weinig herinneren, blijkbaar lag ik op de stoel met m'n ogen dicht en werd ik om de 10 minuten wakker. Twee andere vrienden waren vrij nuchter dus zij hebben alles onthouden. Het was een ontzettend vaag gevoel. Ik wist niet dat ik zo ver heen was. Telkens toen ik wakker werd voelde het alsof ik in een andere dimensie was. Ik was wel aanwezig maar het voelde allemaal fake. Alsof ik er niet echt bij was. Telkens toen ik wakker werd hoopte ik dat ik weer terug was in de realiteit. Maar ik viel alleen maar weer weg. Net alsof elke keer dat ik wakker werd ik in een soort neppe realiteit kwam. Ik zat in een soort loophole.

Op een gegeven moment werd ik vaag wakker en moest ik ontzettend plassen. Een vriend heeft me omhoog geholpen. Ik moest zo nodig plassen maar het lukte gewoon niet. M'n hele lijf was constant aan het trillen. Ik kon niet eens recht op m'n benen staan. M'n mond ging ook helemaal tekeer. Ik dacht bij me zelf jezus waar ben ik mee bezig. Dit ziet er niet uit. Als m'n ouders dit maar niet zien. Zij lagen net te slapen. Uiteindelijk is het me gelukt om te plassen en ben toen weer in de stoel geploft. Langzamerhand werd ik weer een beetje nuchter. Gelukkig maar. Ik was blij dat het weer voorbij was. Ik heb echter geen spijt gehad van deze ervaring maar ik vond het zo vaag, ik snap er nog steeds niks van.. Ik heb tegen me zelf gezegd dat ik nooit weer drugs ga doen, maar dat is een leugen. Ik ben nogsteeds ontzettend nieuwschierig. Maar man, ik doe het nu wel even rustig aan.

Ik hoop dat jullie dit verhaal interessant vonden. Het is m'n eerste tripreport. :wink:

Juun

Belezen gebruiker
ik zou toch zeker Wachten tot je een weegschaal heb. dit is nogal gevaarlijk zoals je zelf gemerkt hebt. Je hebt geen idee hoeveel je nu gebruikt heb, zou je toch wat beter inlezen(psychonaut voor een richtlijn qua dosis bijvoorbeeld)

Hopelijk heb je ervan geleerd en heb je een weegschaaltje besteld.

PanameraXL

ik zou toch zeker Wachten tot je een weegschaal heb. dit is nogal gevaarlijk zoals je zelf gemerkt hebt. Je hebt geen idee hoeveel je nu gebruikt heb, zou je toch wat beter inlezen(psychonaut voor een richtlijn qua dosis bijvoorbeeld)

Hopelijk heb je ervan geleerd en heb je een weegschaaltje besteld.
Heb inderdaad een weegschaal besteld. Ding is alleen waardeloos. Goedkoop is duurkoop:upsidedown:

• Like
Waarderingen: Juun

witte270

Belezen gebruiker
Klinkt als een heftige ervaring de tweede keer, typisch gevalletje niet afwegen en gewoon gaan.ik hoop dat je zelf hebt gezien wat een fout dat was geweest. Probleem met die soort dissociatieven is ook dat ik nooit echt vind dat het een sociale drug is. Bijvoorbeeld nu zie ik dat je lekker verdoofd hebt liggen spacen, iets wat ik heerlijk vind maar absoluut niet als er volk om me heen is.

Tip, kijk eens op Ali express voor weegschaaltjes en investeer er gewoon goed in, zo voorkom je dit. Had in de vorige topic gelezen dat ie kapot was gegaan dus toch ff wachten met eyeballen volgende keer

PanameraXL

Klinkt als een heftige ervaring de tweede keer, typisch gevalletje niet afwegen en gewoon gaan.ik hoop dat je zelf hebt gezien wat een fout dat was geweest. Probleem met die soort dissociatieven is ook dat ik nooit echt vind dat het een sociale drug is. Bijvoorbeeld nu zie ik dat je lekker verdoofd hebt liggen spacen, iets wat ik heerlijk vind maar absoluut niet als er volk om me heen is.

Tip, kijk eens op Ali express voor weegschaaltjes en investeer er gewoon goed in, zo voorkom je dit. Had in de vorige topic gelezen dat ie kapot was gegaan dus toch ff wachten met eyeballen volgende keer
Komt goed! Ben nu wel nieuwschieriger geworden naar de echte keta. Want dit wordt ook wel tijdens stappen, etc gebruikt. Ik neem aan dat dit een andere werking heeft

Tomorrowneverknows

Vaag spul he, dat 2F-DCK! ‘Echte’ Keta vind ik persoonlijk een veel fijner gevoel geven dan 2F, en ook een iéts minder gore drip geven.

Hoe dan ook, zoals boven al gezegd, probeer voortaan echt af te wegen wat je gebruikt, en op te passen met bijnemen. Voor je het weet, zweef je ergens tussen 3 dimensies tegelijk in 😜

PanameraXL

Vaag spul he, dat 2F-DCK! ‘Echte’ Keta vind ik persoonlijk een veel fijner gevoel geven dan 2F, en ook een iéts minder gore drip geven.

Hoe dan ook, zoals boven al gezegd, probeer voortaan echt af te wegen wat je gebruikt, en op te passen met bijnemen. Voor je het weet, zweef je ergens tussen 3 dimensies tegelijk in 😜
Binnenkort maar eens de echte keta proberen dus!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan