2F-Ketamine hulp

Broodzak

Experimenterende gebruiker
hoi hoi,
ik had even een vraag over 2f ketamine elke keer bij gebruik krijg ik erg veel buikpijn ik zou het beschrijven als een opgezet gevoel in mijn onderbuik wat zeer hinderlijk is, het is waarschijnlijk niet dat ik blaasproblemen heb door gebruik want in de afgelopen 2 jaar heb ik uiterlijk op 2 handen te tellen ketamine of 2f ketamine gedaan want bij normale ketamine heb ik dit ook niet.
iemand die hetzelfde of tips/advies heeft?

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
hoi hoi,
ik had even een vraag over 2f ketamine elke keer bij gebruik krijg ik erg veel buikpijn ik zou het beschrijven als een opgezet gevoel in mijn onderbuik wat zeer hinderlijk is, het is waarschijnlijk niet dat ik blaasproblemen heb door gebruik want in de afgelopen 2 jaar heb ik uiterlijk op 2 handen te tellen ketamine of 2f ketamine gedaan want bij normale ketamine heb ik dit ook niet.
Ja: stop 2fk gebruiken.

ljuv

DF-koningin
hoi hoi,
Het is wel waarschijnlijk dat je (beginnende) blaasproblemen hebt.

Broodzak

Sommige mensen hebben simpelweg pech en krijgen na een aantal keer keta/2fdck al blaasproblemen. Frequentie van gebruik is niet altijd gelinkt aan de problemen. Maar inderdaad stoppen met dat middel te gebruiken voordat de problemen wel groter worden.
Maar dat is dan ook te merken aan zo'n buikpijn te hebben bij gebruik of hoe moet ik het zien aangezien ik normaal zonder gebruik geen klachten van heb

• Like
Waarderingen: ljuv

HappyMind

Badass junkie
Maar dat is dan ook te merken aan zo'n buikpijn te hebben bij gebruik of hoe moet ik het zien aangezien ik normaal zonder gebruik geen klachten van heb
Het gebruik triggert je blaas en daarmee de eventuele of beginnende blaasproblemen. Ik ben geen arts dus verder ben ik voorzichtig met mijn uitspraken. Er zijn leden op DF die ervaring hebben met blaasproblemen vanwege ketamine, je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken om tips te verzamelen waar jij je in kunt vinden. Succes in ieder geval!

Edit; of Google op k-kramps.

Laatst bewerkt:

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Ik ben ook gestopt met 2-FDCK na buik- en blaasklachten. Redelijk vergelijkbaar dus. Na ongeveer 7 keer (met 3 to 4 weken pauze) het gebruikt te hebben (dosis oraal 50 - 70 mg) begonnen de klachten. Mijn klachten waren: pijn in onderbuik, veel aandrang, weinig druk, troebele urine met af en toe donkerrode schilfertjes. Bezoek huisarts, SOA test (negatief) en toen maar gestopt (duhh). Na drie weken werden de klachten minder. Nu dus nooit meer keta / 2- FDCK voor mij.

HappyMind

Badass junkie
Ik ben ook gestopt met 2-FDCK na buik- en blaasklachten. Redelijk vergelijkbaar dus. Na ongeveer 7 keer (met 3 to 4 weken pauze) het gebruikt te hebben (dosis oraal 50 - 70 mg) begonnen de klachten. Mijn klachten waren: pijn in onderbuik, veel aandrang, weinig druk, troebele urine met af en toe donkerrode schilfertjes. Bezoek huisarts, SOA test (negatief) en toen maar gestopt (duhh). Na drie weken werden de klachten minder. Nu dus nooit meer keta / 2- FDCK voor mij.
Zijn je klachten nu wel helemaal weg nadat je gestopt bent met keta en 2fdck?

art

hoi hoi,
Wat ik doe broodzak. Ik gebruik brandnetel thee van dat bekende kruiden merk. 2 dagen en dan knapt het op. Met alle respect zou die keta maar even laten
En tamperen met wat dokters medicatie. BV Lorazepam goed flink innemen ben je met een paar dagen weer e ok. Zelf heb ik 25 jaar af en aan middelen gebruikt. Voornamelijk Bier en dan een slapertje. Maar je beschadicht zo stevig je gaba receptoren. geloof me na 6 maanden clean. nog een geestelijke strijd. Winkels zijn nog open en verlicht na een uur of wat of ff een drankje thuis en de thee en naar je mandje.
Zou keta ook altijd neusaal nemen. het sloopt langzaam je Nieren. als je een bommetje neemt voel je het vanbinnen borrelen.

Bovenaan