2FDCK. En dan nu: de K.K.

De Zandman

DF-koning
Gisteren avond was het dan zover.
Een wel heel domme fout gemaakt. Ongelooflijk. Dat heb ik geweten!
Ik voel het nu nog..wolkjes nevel in mijn hoofd..

Na een partij zoeken vond ik het eindelijk: een zakje met 2fdck, al maanden onaangeroerd.
Er zat nog ruim 200 mg in.
Aangezien het al ouder was, en ik deze stof eerder al eens had genomen maar er niets van merkte, ging ik er maar vanuit, dat ik om enig effect te krijgen een flinke bom moest nemen en dat deed ik.
180 mg.
Hier van uit gaan is dus echt stupide, zoals dat al snel zou blijken..
Ik was net gaan zitten, enige minuten later kwam de trip keihard binnen gerold. Gedreund eigenlijk, de grond trilde ervan!
O jee, dacht ik, ik heb een catastrofale fout gemaakt, dit is veel te veel geweest! Nu heb ik een o. d. Te pakken en nu maar hopen, dat het goed gaat...
En een minuut of 5 daarna, donderde ik met heel veel energie die zich verplaatste, de onafwendbare K - Hole in...
Alleen in mijn hoofd gebeurde er van alles, ik voelde mijn benen niet meer, en ik was ervan overtuigd dat ik eraan zou gaan.
Nou interesseert mij dit niet zoveel, sowieso niet, maar de manier waarop dus wél.
Er kwamen wat visuals voorbij, en daarna werd het een diepe trip.
Razend snel...
Er kwam een oranje licht, heel apart, en ik dacht nu sterker dan ooit, dat dit dan toch de enkele reis ging worden en ik was op een soort van veld, oranje gekleurd, waar het heel goed toeven was.
Ik meende in de verte al oude bekenden te zien die mij wenkten zo van kom maar hier, hier is geen pijn, hier zijn er geen zorgen meer...
Toen ik mijn ouders vaag zag, ging ik op weg, erheen dus, maar iemand anders hield me tegen en zei zoiets van: tot hier toe, en niet verder. Nu nog niet. Ga terug!
Terug dat veld op, en alles bleef oranje gekleurd en ik vond het jammer maar deze man had wellicht gelijk.
De sfeer om mij heen werd wat onplezierig maar ik voelde wel dat ik niet een dodelijke o.d. had genomen maar dat het wel weer goed zou komen..
Langzaam nam de intensiteit af. Maar lopen ging nog lange tijd niet, en mijn evenwicht was ook ver te zoeken.
Dit duurde dus echt lang...
Vervolgens stopte de trip.
Alleen nog de bodyload was over, en hij was tamelijk zwaar, ook.
Naar mijn idee en beleving was ik uuuuren "weggeweest " maar het tegendeel bleek het geval te zijn.
De hele trip plus k-hole had 10 (!) minuten geduurd..

En zo kom ik nu tot de uitleg van de letters K.K. die in de aanhef van deze tripreport staan..

Die staan voor : Korte K-Hole.

Niet iets wat ik nog eens wil meemaken, louter en alleen als waarschuwing bedoeld, zet ik dit relaas hier neer.
Fout was: ervan uitgaan dat "de kracht eraf was" en daarom veel te hoog gedoseerd, dus.
Dom, dom.
Zat ik nou echt op het randje?
Bijna echt fataal teveel? Op de uiterste grens gezeten?

Wie zal het zeggen.
Weten jullie het misschien?

O ja, Charon heb ik nergens kunnen vinden, Mindless.
Waarschijnlijk bestaat hij alleen in de Griekse Oudheid.

Laatst bewerkt:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Gisteren avond was het dan zover.
Een wel heel domme fout gemaakt. Ongelooflijk. Dat heb ik geweten!
Ik voel het nu nog..wolkjes nevel in mijn hoofd..

Na een partij zoeken vond ik het eindelijk: een zakje met 2fdck, al maanden onaangeroerd.
Aangezien het al oyder was, en ik deze stof eerder al eens had genomen maar er niets van merkte, ging ik er maar vanuit, dat ik om enig effect te krijgen een flinke bom moest nemen en dat deed ik.
180 mg.
Hier van uit gaan is dus echt stupide, zoals dat al snel zou blijken..
Ik was net gaan zitten, enige minuten later kwam de trip keihard binnen gerold. Gedreund eigenlijk, de grond trilde ervan!
O jee, dacht ik, ik heb een catastrofale fout gemaakt, dit is veel te veel geweest! Nu heb ik een o. d. Te pakken en nu maar hopen, dat het goed gaat...
En een minuut of 5 daarna, donderde ik met heel veel energie die zich verplaatste, de onafwendbare K - Hole in...
Alleen in mijn hoofd gebeurde er van alles, ik voelde mijn benen niet meer, en ik was ervan overtuigd dat ik eraan zou gaan.
Nou interesseert mij dit niet zoveel, sowieso niet, maar de manier waarop dus wél.
Er kwamen wat visuals voorbij, en daarna werd het een diepe trip.
Razend snel...
Er kwam een oranje licht, heel apart, en ik dacht nu sterker dan ooit, dat dit dan toch de enkele reis ging worden en ik was op een soort van veld, oranje gekleurd, waar het heel goed toeven was.
Ik meende in de verte al oude bekenden te zien die mij wenkten zo van kom maar hier, hier is geen pijn, hier zijn er geen zorgen meer...
Toen ik mijn ouders vaag zag, ging ik op weg, erheen dus, maar iemand anders hield me tegen en zei zoiets van: tot hier toe, en niet verder. Nu nog niet. Ga terug!
Terug dat veld op, en alles bleef oranje gekleurd en ik vond het jammer maar deze man had wellicht gelijk.
De sfeer om mij heen werd wat onplezierig maar ik voelde wel dat ik niet een dodelijke o.d. had genomen maar dat het wel weer goed zou komen..
Langzaam nam de intensiteit af. Maar lopen ging nog lange tijd niet, en mijn evenwicht was ook ver te zoeken.
Dit duurde dus echt lang...
Vervolgens stopte de trip.
Alleen nog de bodyload was over, en hij was tamelijk zwaar, ook.
Naar mijn idee en beleving was ik uuuuren "weggeweest " maar het tegendeel bleek het geval te zijn.
De hele trip plus k-hole had 10 (!) minuten geduurd..

En zokom ik tot de uitleg van de letters K.K.
Die staan voor: Korte K-Hole.
Niet iets wat ik nog eens wil meemaken, als waarschuwing bedoeld zet ik dit relaas hier neer.
Fout was: ervan uitgaan dat "de kracht eraf was" en daarom veel te hoog gedoseerd, dus.
Dom, dom.

Wie zal het zeggen.
Weten jullie het misschien?

kk.. meestal een afKorting voor wat anders 😅 ..kh.. korte hole wellicht een idee?

anyhoo: heftig!

disso's zijn goed te stapelen... dus hoef je niet perse heel veel in 1 keer te nemen.
en chemische drugs verliezen niet zo snel kracht.. zeker niet binnen maanden..

doch niet zo snel fataal.

Hardcore_frk

Badass junkie
Klinkt als een zeer intense, onverwachtse, maar toch wel hele vette trip. Waarschijnlijk kijk je hier straks toch wel met een bijzonder gevoel op terug, als je alles een plekje hebt kunnen geven!

Neo-Shulginist

Badass junkie
2-FDCK is inderdaad per milligram een stukje sterker dan ketamine. Dus dat is wel een heel hoge dosering inderdaad!
Dissociatieven zijn niet zo snel dodelijk bij een overdosering. Dat maakt ketamine juist een geliefd anaestheticum in ziekenhuizen. Maar of dat ook voor 2-FDCK geldt weten we niet zo goed; want het is een nieuwe psychoactieve stof waarover weinig bekend is. Wel zie je maar weinig (wetenschappelijke) rapportages over mensen die zijn overleden na gebruik. Dus dat schept dan weer hoop. Je bent in ieder geval niet overleden maar hebt wel weer geleerd dat je volgende keer wat kalmer aan moet doen :wink:

De Zandman

DF-koning
Dat kan je wel zeggen ja....De kracht gaat er dus niet zomaar af!
Waarvan ik lering heb getrokken.
Jazeker!

De Zandman

DF-koning
Welk gedicht....
Rijmen en dichten zonder de zoom van
je hemd op te lichten?
Er was eens
Of een zgn. Limerick:
Er was eens een boertje in Drachten,
Die wilde zijn varken verkrachten...
Maar ooo wat een strop,
Zijn knecht lag er op!
Toen moest hij nog eventjes wachten!

Dirkdirk

DF-koning
Welk gedicht....
Rijmen en dichten zonder de zoom van
je hemd op te lichten?
Er was eens
Of een zgn. Limerick:
Er was eens een boertje in Drachten,
Die wilde zijn varken verkrachten...
Maar ooo wat een strop,
Zijn knecht lag er op!
Toen moest hij nog eventjes wachten!
Dit is de content die we graag lezen, Shakespeare. Chapeau :handok1:

De Zandman

DF-koning
Ha, ziedaar, iemand die de edele dichtkunst waardeert....
Ik ken er nog meer, maar dan wordt het een klein beetje schunnig, met hiel schuune woorden!
Zoals een marslied, dat wij als legionnairs tijdens de zeer vermoeiende marstrainingen zongen.
Dat verzette de gedachtengang een beetje...
De beginregel gaat zo:
Vertaald:
Aan de oever, van de vliet,
Zat kleine Piet:
Met zijn..(Censuur) te speeelen....
Want Marietje kwam maar niet...taaadaaadada..
Verder kan ik vanwege nog vuul schuunere woorden helaas niet gaan...

ZEn dan de allerlaatste.

"Op een mooie dag in mei
lag Adam in een wei.
Hij keek speurend in het rond,
En zag Eva in haar......
nieuwe jurk "!

Aan de

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
We zijn wel eventjes off topic gegaan..
Laten we terugkeren on topic.
Vraag:
Zijn er stoffen, rc's, dus, die een vergelijkbare werking hebben?
Euforisch als het
kan?
Graag info

De Zandman

DF-koning
Ik ken toch wel wat drugs uit de rc hoek, die verre van euforisch zijn qua effect ..
Ik zal er enkele van noemen.
Let wel, voor m i j n beleving dus.
Het moge duidelijk zijn dat er bij anderen juist wél een euforie aanwezig is als ze het in casu zijnde middel innemen.

Allereerst: 3 Meo- PCP.
Een wel heel heftige rc.
Op de tweede plaats:
BKEPDB. Een upper, maar voor mij teveel upper, in die zin, dat je slapen kunt vergeten.
En een partij depri dat je wordt...gratis en voor niks erbij!
Op de derde plek: 4-HO-Met. Gewoon geen fijne rc.
Dan de upper 3 en 2 FMA in één pellet samen. Plafonddienst dus weer..mss goed voor presentatie te verhogen zoals een examen oid. Niks euforie...
Dan: 3 mmc oraal.
Niks voor mij.. althans oraal ingenomen.
LSD. Zwaar bad gegaan.

Voila, hier staan er al wat.
Drugs die bij mij niet werken, dwz geen euforie geven...

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik ken toch wel wat drugs uit de rc hoek, die verre van euforisch zijn qua effect ..
Het moge duidelijk zijn dat er bij anderen juist wél een euforie aanwezig is als ze het in casu zijnde middel innemen.

Een wel heel heftige rc.
Op de tweede plaats:
BKEPDB. Een upper, maar voor mij teveel upper, in die zin, dat je slapen kunt vergeten.
Dan de upper 3 en 2 FMA in één pellet samen. Plafonddienst dus weer..mss goed voor presentatie te verhogen zoals een examen oid. Niks euforie...
LSD. Zwaar bad gegaan.

Sorry, ik moet toch een beetje lachen van al die teleurstellende ervaring onder elkaar.

De Zandman

DF-koning
Hoe bedoel je?
Er is iemand, die beweert, dat i e d e r e drug een euforisch effect met zich meebrengt.
Ik ben het hier dus niet mee eens, en als pruim op de taart noem ik er enkele, die bij mij slecht gevallen zijn. Ronduit bad!

Voila. C'est Ca.

Ik vind dit niet lachwekkend. Nee.
Integendeel.

Dirkdirk

DF-koning

Een wel heel heftige rc.
Op de tweede plaats:
LSD. Zwaar bad gegaan.

Knipsel.JPG

Hardcore_frk

Badass junkie
Hoe bedoel je?
Er is iemand, die beweert, dat i e d e r e drug een euforisch effect met zich meebrengt.
Ik ben het hier dus niet mee eens, en als pruim op de taart noem ik er enkele, die bij mij slecht gevallen zijn. Ronduit bad!

Voila. C'est Ca.

Ik vind dit niet lachwekkend. Nee.
Integendeel.
Excuses, het was echt niet mijn bedoeling om je te beledigen. Het zag er gewoon even grappig uit in mijn hoofd, iedere keer iets proberen en dan teleurgesteld worden. Maar dat ligt aan mij. Ik ben een beetje in een droge, lacherige bui.. Dus nogmaals excuus!

Maar om de vraag om te draaien: van welke drugs krijg je dan wel een positief gevoel?

Hardcore_frk

Badass junkie
Opiaten. Oxcycodon, morfine.
In mindere mate tramadol.
Ja, oxycodon vind ik ook wel lekker. Jammer alleen dat de euforie zo kort aanhoudt..

Morfine heb ik in hoge dosis geslikt, maar voelde er amper wat van. Ik was wel oxycodon gewend, dus misschien was mijn verwachting wat hoog.

Tramadol heb ik nog nooit hoog genoeg gedoseerd. Ik ben er wel eens misselijk van geworden op 150 mg.

De Zandman

DF-koning
Dat kan idd met tramadol....zeker niet overdoseren!
Oxcycodon geeft mij een tijdje een goed humeur, dit geldt ook voor methadon.
Van beide moet ik dan wel heel veel innemen...
En er is lastig aan te komen.
Heroïne is en blijft absoluut no go.
Nooit, dus.
Morfine moet jeveigenlijk intra musculair injecteren.
Dan ben je lang, lang onder zeil...
Maar ik heb iets tegen naalden. Jammer maar helaas.

Hardcore_frk

Badass junkie
Heb je wel eens speed (gewone amfetamine) geprobeerd? Dat geeft mij extreem veel euforie.. Maar ook wel plafonddiensten..

De Zandman

DF-koning
Stimulanten zijn niks voor mij.
Ik heb nogal qua wakker liggen zeer slechte ervaringen.
Ik heb meer dan 6 weken practisch niet geslapen in mijn werk, dat werd hallucineren zonder enig middelengebruik.
Dat wil ik niet meer.

Bovenaan