2FDCK, waarom zo vet...😛

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Damn wat blijf ik die 2fdck zo'n chill lekker spul vinden, ik neem de pellets 50mg. Begin meestal met 100mg n afhankelijk hoe je verder wil n hoe ver je wil gaan, loopt dit makkelijk op nr 200 à 250mg voor heerlijk zorgeloze warme roes tot 350 - 450mg voor echt out te gaan. Ivm andere rc's en de wijze hoe ik deze gebruik, maakt dat deze rc toch best duur is, eenvoudig door het stapelen en de heerlijke ervaringen. Dit is voor mij vele malen beter dan Ketamine snuiven. Ik kan hier ook na uitwerking zo vet op slapen, nooit geen comedown en ni dag erna slecht. Echt zo'n vette rc. Maar vb 25pcs 50mg zijn gemiddeld 4 dosissen, dus best duur, je weet de prijzen wel. Maar is echt zo'n stofje dat ik altijd in huis wil hebben, net door dat je zo specifiek kunt kiezen wat je wil, 100mg is gewoon lekker roesje zonder enige bijwerking en wil je uuuren trippen of out gaan stapel je er op los. Is zo'n drug waar je lichaam niet van hoeft te recupereren. Daarom neemt deze toch grootste hap uit mn budget.

Waar ik bij 6apb, 4fma, 3MeO pcp, lsd genoeg heb met 1 dosis, hier ook langer tussenpozen laat, is dit bij 2FDCK helemaal niet zo, ervaren nog anderen dit met 2FDCK, dat je dit thuis altijd kan nemen en die ruime keuze dat je hebt, tussen roesje of echt trippen n out of the body gaan.

SneeuwStorm

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook lekker spul en inderdaad prima om aan het einde vd trip in slaap te vallen. Geen benzo nodig. Wel is mijn dosering een stuk lager; twee keer 50 mg met een klein uur ertussen en het is heerlijk lekker zweven. Ook leuk om te doen na een sekssessie i.c.m. bijvoorbeeld 3-FA. Starten met 3-FA en eindigen met 2F-DCK.

• Like
Waarderingen: ljuv

Opeenrodepaddestoel

Belezen gebruiker
Ik vond de na-effecten van deze rc altijd vrij vervelend juist. Nog minstens een uur wazig na-effect terwijl de echte trip allang afgelopen is, slapen ho maar en nog minstens een halve dag wazig in mijn hoofd na gebruik alsof alles gedempt is en je niet helemaal goed kan nadenken. Elke keer dat ik gebruikte leken deze effecten ook wel erger te worden.

Vergeleken met keta had ik bij deze rc veel sterker het gevoel dat het juist niet zo goed voor mijn hoofd en lichaam was. Jammer want het tripeffect zelf is erg fijn. Toch vreemd hoe dit zo kan verschillen van persoon tot persoon. Zou het ook nog te maken kunnen hebben met de vendor/kwaliteit evt?

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Ik vond de na-effecten van deze rc altijd vrij vervelend juist. Nog minstens een uur wazig na-effect terwijl de echte trip allang afgelopen is, slapen ho maar en nog minstens een halve dag wazig in mijn hoofd na gebruik alsof alles gedempt is en je niet helemaal goed kan nadenken. Elke keer dat ik gebruikte leken deze effecten ook wel erger te worden.

Vergeleken met keta had ik bij deze rc veel sterker het gevoel dat het juist niet zo goed voor mijn hoofd en lichaam was. Jammer want het tripeffect zelf is erg fijn. Toch vreemd hoe dit zo kan verschillen van persoon tot persoon. Zou het ook nog te maken kunnen hebben met de vendor/kwaliteit evt?
Ow dit verbaast me nu toch wel, ook omdat mijn ervaring met 2FDCK door meerderheid wordt beaamd. Soms heb je rc's die vrij unaniem al (zeer) positief ervaren worden. Vb ook 6APB. En met 2FDCK leek dit ook een echte topper, door eigen ervaringen en ook de constante erin, die dosering, kan ik dat verwachten, met tussenpozen stapelen verlengt lekkere roes n wordt het meer trippy, met constant zo'n warm deken n smile op je face.
Echt vreemd, maar kan aan jouw persoonlijke reactie zijn op deze stof of mindere batch. Want alles wat jij opsomt, ervaar ik juist tegendeel. Echt nul bijwerkingen, ook geen beetje misselijkheid, wat ik bij K wel wat had. Eens de peak voorbij, blijft het nog gewoon chill en afhankelijk of je er alcohol bij hebt gedronken, blijf je tijdens comedown, licht n aangenaam roesje hebben n soms lukt slapen er echt easy op, vooral bij hogere dosering , gestapeld 250+ slaap ik lekker. Wanneer ik het op 100mg hou, maakt het me minder slaperig na de roes, simpelweg, je bent niet echt diep gegaan. En ook dat je dag erna nog halve dag wazig was n gedempt gevoel in j hoofd, dat is echt niet eigen aan 2FDCK, ook bij vele andere gebruikers niet. Mja ervaar niets v dit, ook niet in lichtere vorm fzo. Echt fijne roes tot out gaan (positief) n nul bijwerkingen, welke rc/drug kan dat voorleggen? Vind het zonde vr jou, uitzonderingen heb je overal.

Een keer korter op elkaar met totaal v 400 of 450mg, wow diepste trip ever n was eerst wel beangstigend, ik kon mn lichaam niet bewegen, mr tegelijk was mijn innerlijke ik elders, zweefde eerst precies boven mij, mijn lichaam lag daar levensloos n, terwijl mijn ziel losgekoppeld leek n ik vederlicht leek n zweefde, liet mn geest (of wat ook moge zijn) zaken zien en/of voelen van buiten mijn rijkzone n zo'n soort connectie die mn ziel met me deelde, waar ik heel blij en emotioneel van werd, dat zijn moeilijk te beschrijven ervaringen. Het 'ontwaken' gebeurde toen heel langzaam, ik was teeug 1 met mn ziel, maar kon me noch amper bewegen n genoot lang uitgestrekt verder, ik had nog sterke visuals n voelde me nog zweverig er stond dreamgaze, die non stop opstond n een celestial tapestry tegen het plafond was voldoende om nog zeker uur (schatting, want ja tijdsbesef is weg) met big smile te genieten... beetje bij beetje begon ik eerst mn armen terug te bewegen, wat nog heel raar aanvoelde, had er amper kracht in en was precies elastiek fzo n tintelingen, ik was innerlijk, wel terug meer in het nu n eerste besef van wat ik net, allé voorbije uren heb ervaren, was zo'n overweldigende ervaring en kennismaking met iets, waar mn normaal verstand niet bij kan, was zeer unieke ervaring, die me eerst volgende dagen, zelfs weken, echt sterk bezighield en dat ik iets outstanding heb mogen ervaren. Zelfs nu maanden verder, laat deze ervaring nog steeds diepe indruk op me achter.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan