• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2X Ketamine

Um

Belezen gebruiker
Gisteren en zondagnacht heb ik twee keer ketamine genomen voor ik ging slapen.

Ervaring: Ik had het al twee keer eerder gedaan op een feest, maar nog nooit thuis.

Dosis zondag: ongeveer 100 mg gesnoven
Dosis maandag: ongeveer 200 mg gesnoven

Algemene beoordeling: Ik vond het zeer vreemde ervaring. Ik weet nog steeds niet goed wat ik van ketamine moet denken.

Zondag

Twee lijntjes gesnoven op tien minuten tijd. Na kwartier voelde ik me al lam en moe. Lekker gaan liggen en doom metal cd opgezet. Lekker traag. Ik begon af te dwalen en bewegen ging moeilijk en had ik helemaal geen zin in. Lekker blijven liggen zonder te bewegen, lekker chillen. Geen hallucinaties ofzo, maar geluiden klonken veel sterker en kleuren waren net iets vager. Even later kreeg ik wel een mdma achtig geluk gevoel. Het leven is best FANTASTISCH gevoel. Daarna weet ik het niet meer zo en ben ik als blok in slaap gevallen.

Maandag
Met de ervaring van gisteren en het gevoel dat ik wist wat er komt, heb ik 200 mg gesnoven op 20 minuten tijd. Of het Khole was weet ik niet, maar wat was me dat. Ik voelde een dreun die ik ook voelde met salvia 20X extract en veel bewegen was er niet bij. Mijn gedachtes begonnen zeer raar te worden en zat toch wel een beetje vast in vage gedachtes. Maar niets vervelend. Plots keek ik op wekker en was het drie kwartier later. Ik probeer me recht te zetten en wat te drinken. Dit was moeilijker dan een vliegtuig te besturen. Het was hogere wiskunde om recht te staan en niet door te buigen. Ik heb de vreemdste stappen uit mijn leven gezet denk ik. Daarna ben ik gaan liggen, op mijn zij met arm onder mijn hoofd. Toen ik na een minuut of tien (vraag me echter niet of het echt tien minuten was) verplaatste ik mijn arm naar andere kant en het leek alsof mijn arm 360 graden omdraaide en er af viel. What the fuck. :openmouth: Daarna weet ik niet veel meer en zes uur later werd ik wakker met gevoel alsof ik 200 kg woog en moest ik echt even nadenken of ik iets had genomen.

Kortom: VAAG

Leuk? Niet bijzonder, gewoon raar.

mensen met gelijkaardige ervaringen?

Soma

Bewuste gebruiker
Ik vond het zeer vreemde ervaring. Ik weet nog steeds niet goed wat ik van ketamine moet denken.

Dit had ik in het begin ook bij ketamine. Ik wist gewoon niet wat ik er van moest denken. Ik vond het wel leuk, maar toen het uitgewerkt was kon ik de ervaring niet echt plaatsen.

Even later kreeg ik wel een mdma achtig geluk gevoel. Het leven is best FANTASTISCH gevoel. Daarna weet ik het niet meer zo en ben ik als blok in slaap gevallen.

Nog nooit dat MDMA gevoel gehad, maar ik geloof wel dat ketamine gevoelens kan nabootsen. Er is ooit een vriend van me tegen mij komen klagen over hoe slecht hij zich voelde in zijn speed comedown toen ik onder invloed was van keta. Ik voelde me precies meteen zoals hij zich voelde: ik zat met een schuldgevoel alsof ik ook aan het neerkomen was van de speed en was er hard naar aan het craven. Erg raar op dat moment..

In slaap vallen na keta lukt me niet, je moet me toch wel eens uitleggen hoe je dat doet want ik lig altijd toch zeker 2 uur wakker na een beetje keta :P

Toen ik na een minuut of tien (vraag me echter niet of het echt tien minuten was) verplaatste ik mijn arm naar andere kant en het leek alsof mijn arm 360 graden omdraaide en er af viel. What the fuck.

Idd, what the fuck :P

Nice report! Jammer dat er nog niemand op geantwoord heeft :wave:

Atropa

Bewuste gebruiker
De eerste keer voert de verdovende werking de boventoon en vele vergelijken keta, overigens in dat stadium niet onterecht, net zo makkelijk met een flinke fles whiskey op hebben.

Toch merk ik dat je ketamine het beste kunt leren kennen terwijl je helemaal alleen bent en op bed ligt. Uiteindelijk draait het toch om jou :wink: Misschien dat het soms egocentrische gedrag als er Ket op tafel ligt onbewust hierdoor komt.

Het dissociatieve effect wordt pas na het verdovende effect 'herkent' en daarna pas het psychedelische component. Gek genoeg durf ik te zeggen dat dit door sommige mensen niet of nooit gevonden zal worden.

Uiteindelijk is alles in de Keta wereld ook wat het niet is. Dat neutrale en open einde, daar zul je ALTIJD op worden teruggeworpen. Zoeken naar het einde of pink aan pink de K wereld verlaten is uitgesloten. Daarom kan keta heel verleidelijk zijn om vaak te nemen, je bent zo dicht bij het einde, maar dit heelal blijft expanderen.

Eigenlijk kun je ook niet echt 100% een oordeel scheppen, want je mag je in het K universum bevinden, maar niet de control room in en K's identiteit inzien. Je blijft ondergeschikt, weliswaar in overeenstemmende vrede.

Spor

Wijs gebruiker
Um zei:
Algemene beoordeling: Ik vond het zeer vreemde ervaring. Ik weet nog steeds niet goed wat ik van ketamine moet denken.

Het gevoel van ketamine moet je leren waarderen :hearteyes: Als je dat eenmaal doet is het de mooiste drug die er is !

Um zei:
Even later kreeg ik wel een mdma achtig geluk gevoel

Vaag, ketamine lijkt in de verste verte niet op MDMA, en heb ook nog nooit een gevoel gehad wat met mdma te vergelijken is... Het enige vlak waarvan ik kan zeggen dat het met MDMA te vergelijken is, is de "graad der vaagheid" bij pep, coke, en veel andere drugs voel je je niet echt vaag, en ben je redelijk helder (let op: niet nuchter) in je hoofd... Dat is met ketamine echt niet. Voor de rest lijkt het me ook niet relax om een MDMA achtig gevoel te hebben, dan zou ik wel MDMA pakken :wink:

soma zei:
In slaap vallen na keta lukt me niet, je moet me toch wel eens uitleggen hoe je dat doet want ik lig altijd toch zeker 2 uur wakker na een beetje keta

Is goed, dan doe jij mij voor hoe je NIET in het slaap valt van keta ? :P Ik slaap er alleen maar beter door, enkele keer dat ik te hard space, maar dan zit ik er precies "tussenin" bij minder kan ik slapen, en bij meer ook (space ik minder, en word ik harder verdoofd) dus dan is de oplossing simpel: gewoon nog een keer sprayen en op weg naar dromenland... Maar heb al vaker gelezen dat mensen er neit van kunnen slapen, nooit begrepen echter

Soma

Bewuste gebruiker
Is goed, dan doe jij mij voor hoe je NIET in het slaap valt van keta ? Razz Ik slaap er alleen maar beter door, enkele keer dat ik te hard space, maar dan zit ik er precies "tussenin" bij minder kan ik slapen, en bij meer ook (space ik minder, en word ik harder verdoofd) dus dan is de oplossing simpel: gewoon nog een keer sprayen en op weg naar dromenland... Maar heb al vaker gelezen dat mensen er neit van kunnen slapen, nooit begrepen echter

Als ik echt goed veel gesnoven heb dan val ik wel in slaap, maar als de keta begint uit te werken wordt ik gewoon verdwaasd wakker. Een beetje zoals met GHB alleen dat ik bij GHB het gevoel heb dat ik echt diep en goed geslapen heb. Ik ben ooit eens wakker geworden uit een ketamine trip met het gevoel dat ik 24 uur geslapen heb terwijl ik eigenlijk maar 1 uur heb geslapen :tongueout:.

KetaNr1

Belezen gebruiker
Keta lijkt op MDMA :confused: ??
dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb...
met MDMA volg je alles nog wel zo'n beetje...
als je 200mg Keta snifft, dan ben je weg heel ver in een andere sprookjeswereld, en niet die ZOGENAAMDE KK HOLE!!
het heftigste wat ik van Keta gemerkt had is dat ik niet meer kon praten en niks meer kon volgen en 10 meter lopen duurde ook 10 minuten...

:wave:

Bovenaan