1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2x per week UC 2-fma 3-fpm 4f- ritalin probleem?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door HarryDs, 13 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. HarryDs

HarryDs Newbie

Hey people,

Is er iemand met ervaring of kennis,die mij mij kan vertellen of dat ik de 2-fma in het weekend kan pakken en evt de 3-fpm heb op woensdag en vrijdag UC en de 4f-rita wou ik door de week pakken.

Wordt getest op amfetamine mdma en benzodiazepines....

Alvast bedankt.
    Harry.

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik denk dat je met zo'n mega gebruik sowieso een probleem hebt lol :tearsofjoy:

Omdat sommige van deze nieuwe drugssoorten chemische verwant zijn aan 'normale' drugssoorten, is het in bepaalde gevallen mogelijk dat er een positief resultaat op een drugstest ontstaat. Dus ja, grote kans dat je positief test met 2fma en 3fmp. UC weet ik niet wat je bedoeld, 4f-rita ook niet, wellicht bedoel je daar 4fmph of 4feph mee?

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  3. HarryDs

HarryDs Newbie

Bedankt voor je reactie.

UC urine controle en idd 4fmph idd bedoelde ik , weet niet als dat positief wordt gestest?
    4mmc een probleem met de de controle denk je?

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

@HarryDs

Dit is je al verteld door @acht.zes .

Ja want 4mmc is een amfetamine achtige stof. Soort familie van zeg maar.

Als je weet dat je een drugstest moet doen is het natuurlijk niet slim om dan drugs te gaan gebruiken. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet al wil je graag anders horen.

Neem gewoon niks. Wel zo slim en ook de veiligste manier voor je test.

Laatst bewerkt: 15 sep 2019
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

6. lpx21

lpx21 Newbie

En anders kun je altijd nog een nepplasser kopen, en een (nuchtere) vriend in het reservoir laten pissen:tearsofjoy:

7. HarryDs

HarryDs Newbie

Haha oke bedankt voor de reacties an maar bewaren tot na de test.

Methylfenidate (ritalin) moet als het goed is wel kunnen. Hoop het van wel anders wordt het een puinhoop van de week.haha

8. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

RC-stimulanten wil je sowieso niet op regelmatige basis nemen. Zulke middelen zijn best wel verslavend, ten eerste. Maar belangrijker: de lange termijn gezonheidseffecten zijn niet bekend. De kans dat die middelen veilig zijn op de lange termijn, die is heel klein. Dus als je wekelijks 4-FMA, 3-FPM en 4-fluormethylfenidaat gaat gebruiken dan kun je wachten tot je last krijgt van lange termijn klachten: waaronder bijvoorbeeld concentratiestoornissen, problemen met de gemoedstoestand, impotentie, en mogelijk zelfs de ziekte van Parkinson.

De Dunne vindt dit leuk.
  9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Kijk zelf eens op google.... Ritalin is ook amfetamine en zal ook positief testen.
    Tenzij je het op voorschrift krijgt zal Ritalin je ook in sjit brengen. Neem gewoon niks joh!

10. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ritalin is methylfenidaat, toch wat anders dan amfetamine. Bij een speekseltest kan je wel positief testen op amfetamine, maar dat komt omdat er in de speekseltest enzymen zitten die reageren met zowel amfetamine als methylfenidaat.

De Dunne vindt dit leuk.
  11. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Oke! Maar bij een uc test valt ie door de mand of niet?

12. HarryDs

HarryDs Newbie

13. HarryDs

HarryDs Newbie

Het was enkel om een te proberen omdat ik had gelezen dat het in UK en DE al verboden is en daarbij vroeg ik me dan af of ik ermee in de sjit kon komen .
    Bedankt voor je reactie en wijze tip!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...