3-CMC

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Graag wil ik de research chemical 3cmc eens uit proberen. Heeft er iemand al enige ervaring mee? Ik ben 3mmc gewoon en hoor dat dit 'beter' is. Desondanks blijf ik nieuwsgierig. Welke dosis is aan te raden en wat zijn de effecten?

Laatst bewerkt:

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Het leuke aan 3 mmc vind ik de rush... Jammer genoeg is die na 1,5 uur voorbij en voel je je voornamelijk 'strak'. Ook duurt het minstens zes uur voor ik kan slapen. Blijkbaar ben ik toch meer op zoek naar de serotine-cick. Doet 3 cmc het op dat vlak beter dan 3 mmc?
(PS Ik heb de indruk dat de weergegeven dosissen op Tripsit en Psyconaut wiki nogal aan de lage kant zijn. Mja beter te laag dan te hoog zeker :wink: )

Laatst bewerkt:

De Apotheker

Badass junkie
Het leuke aan 3 mmc vind ik de rush... Jammer genoeg is die na 1,5 uur voorbij en voel je je voornamelijk 'strak'. Ook duurt het minstens zes uur voor ik kan slapen. Blijkbaar ben ik toch meer op zoek naar de serotine-cick. Doet 3 cmc het op dat vlak beter dan 3 mmc?
ja 100%

Nihilist88

Badass junkie
Met 3cmc niet gekend, maar als je serotonine-kick (denk dat je dat toch bedoeld) wilt, ga dan eerder voor 6-APB, dikke aanrader als je niet overdoseert (150mg oraal is heerlijk, 200 té veel) of zelfs 4-FMA. Beide zijn wel redelijk langwerkend. Anyway, 3mmc vond ik indd wel de energie n wat op wakker blijven, maar totaal geen werking op mn serotonine.

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
- Minder potent
- Minder lekkere smaak
- Minder vaagheid
- Minder energiek

Maar dit is puur mijn mening.
Anderen zullen er misschien wel de voorkeur aan geven tov 3mmc.

Vanwaar de interesse in 3-cmc?
Minder lekkere smaak? k vind bij 3mmc al verschrikkelijk als m’n bommetje beetje lekt op m’n tong😩😩

Bovenaan