Beste levensgenieters,
Ik ben sinds kort 3-cmc aan het uittesten en moet zeggen dat het me net wat tekort doet aan gevoel en euforie.
Nu is mijn vraag aan medegebruikers: Is dit stofje naar jullie gevoel ook veel slechter voor de neus? Moet zeggen dat ik er veel meer last van heb bij 3-cmc dan andere snuifjes.
Heey, ik ook aantal x 3cmc gebruikt en ik ben zowiezo al geen fanatieke drugsgebruiker dus sporadisch dus ik merk en voel het zeker heftiger als ik weer iets gebruik.
Vriendin van mij had 3cmc gekocht en we hadden er ballonnetjes van gemaakt, eerste mwah toch anderhalf uur later 2de, mwah.. 3de gepakt en die kwam binnen, misschien dat ik er net te weinig in heb gedaan maar ben een voorzichtige gebruiker en denk altijd goed na haha. Maar ik voelde me er echt lekker door, ik zag aan me ogen dat het goed ging haha, grote pupillen, lekker chillen in het cafe bij vrienden... En op een gegeven moment is het ook uitgewerkt, je merkt dat je weer lekker aard en dat vind ik echt een voordeel, wil je nog even doorgaan dan pak je er nog één en anders lekker bedtijd haha. En wat betreft de geilheid, nu ben ik dat altijd wel hahaha, maar je merkt idd mee tintelingen en alles is intenser, love it, ik ben al super onzeker,, Maar zeer zeker is 3cmc echt wel goed, je moet alleen niet meteen gaan denken wat doet t wat doet t, lekker laten gebeuren en merk je weinig dan pak wat bij maar ik vind het fijn dat die zo voorzichtig binnenkomt. Source blijft toch lang hangen en je gedachtes gaan anders dan op de 3cmc... Dus ik zeg die doen we nog een x zolang het nog legaal is en anders ga ik de 2cmc of de 4 proberen. Ik ben echt iemand die probeert, nieuwsgierigheid maar ik ben wel oud en wijs genoeg dat ik weet wat wel en wat niet en goed je lichaam aanvoelen, iedereen kan wel roepen je moet grote dosis pakken maar ieder gat anders op drugs, begin gewoon rustig en dan merk je de rest vanzelf hihi... Sorry voor me lange verhaal maar was nieuwsgierig naar andere verhalen en zag jou reactie op de eerste x, ik dacht dat was voor mij ook vorige week dus moest even reageren, ook al reageer ik 7 maanden later hahahahaha... En btw snuiven echt , pohhhhh heftig, je voelt je neus gewoon branden, heeeeel gezond en goed voor je neus etc NOT hahaha.
Jij in de tussentijd nog andere dingen geprobeert???
Groetjes D