1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3 daags festival advies

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Anoniem24, 25 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Beste lezers,

Aankomend weekend ga ik naar een festival, hier wil ik natuurlijk alle 3 de dagen goed benutten!
    Wat zou ik het best wanneer kunne gebruiken om de sterkte van een bepaalde drugs niet te verzwakken? heb hier verschillende dingen over gelezen maar werd er niet echt veel wijzer van.

ik beschik over Sos,mdma/xtx en en wat speed. en natuurlijk een goede lading alcohol.
    ( eerste keer meerdere dagen achter elkaar drugs )

Alvast bedankt voor de tips :)

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Anoniem24

Ik zit met hetzelfde priobleem, in augustus moet ik 9 dagen camping en 5 dagen Psy Fi doen en ik wil wel alle dagen van de kaart zijn uiteraard.

Iemand?

Alvast bedankt! :upsidedown:

Mr. Brosnan vindt dit leuk.
  3. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

En dit moet ik als nuttig beschouwen ? haha

acht.zes vindt dit leuk.
  4. acht.zes

@Anoniem24

Is geen antwoord, ik heb gewoon dezelfde vraag als jij.

Iemand?

5. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

zaterdag om 12:00 250mg benzofury nemen dan ga je wel lekker voor 16 uurtjes.

acht.zes vindt dit leuk.
  6. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Ik heb vorig jaar meerdere dagen gebruikt op Dour. 1e avond alleen bier. 2e avond mdma en de dagen erna keta en pep. De dinsdagdip kwam al op het festival en erna ben ik nog 2 weken depri geweest.
    Het beste hou je het allemaal een beetje binnen de perken en bewaar je de mdma voor de laatste avond! En zoveel mogelijk slapen. Voor zover dat gaat op een festival.

7. acht.zes

@MDMAZING
    Ik moet 9 dagen, 16 uur heb ik niks aan :tonguewink:

@Natozlato
    Das pas 2 dagen, ik kom nog 7 dagen tekort. :thinking:

8. acht.zes

Ach, je kan altijd nog aan de vrlpff gaan.

Mr. Brosnan vindt dit leuk.
  9. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Vrlpff werkt weer veel te lang. Dat weet jij ook gerust wel 8.6...

@Anoniem24 Als je alleen beschikking hebt over die 3 middelen, dan zou ik sowieso de M voor de laatste dag gebruiken. M Put teveel uit voor de dagen er na. Speed niet te veel want je wilt echt wel ergens tussendoor een paar uurtjes slaap meepakken over drie dagen. Dus bijvoorbeeld: Eerste dag coke.. dag erna nog ergens even goed slapen om vervolgens volgas aan de speed te gaan, lekker nachtje doorhalen en dan als afsluiter op de laatste avond, de M.
    Eindigen met je laatste restje coke is altijd lekker natuurlijk.

@acht.zes Maaruh hier en daar een dagje nuchter is toch ook "juist" leuk? Zelfs ik weet onderhand dat jij er niet vies van bent, maar om nou als streven te hebben alle 9 dagen "van de kaart te zijn" is ook wel weer wat overdreven. Misschien zelfs voor jou :wink:. Daarbij wil ik, als er weekend kaarten komen en dus ik ook, wel een beetje een knap gesprek met je kunnen voeren natuurlijk.

acht.zes vindt dit leuk.
  10. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

En als ik het vrijdags bij bier hou, zaterdag niet meer dan 1,5x me lichaamsgewicht mdma.
    En zondag wat bier en coke
    Wat zijn hier de risico’s in en gevolgen op kater?

11. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

M ga je hoe dan ook de volgende dag voelen. Hoe erg, dat ligt helemaal aan jou. De 1 heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander EN de 1 boeit het meer dan de ander.....

12. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Tja het word zaterdag ook nog eens erg warm :(
    32 graden als ik het goed heb

13. acht.zes

Als je 80 kilo weeg en 1,5 keer je lichaamsgewicht aan MDMA neemt dan kan ik je wel zeggen dat je dat niet zal overleven. ALs je uberhaupt een pil van 120 kilo naar binnen zou knnen werken dan.
    1,5 aan mg per kilo lichaamsgewicht lijkt me toch beter.

Mezelf vindt dit leuk.
  14. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Zou het?

15. acht.zes

Geen idee ik lul ook maar wat.

Sorry ben beetje melig, 1,5mg per kilo lichaamsgewicht en dat om de min 3 maanden is wel een goed uitgangspunt om de risicos zo miniem mogelijk te houden.

Laatst bewerkt: 25 jun 2019
    Mezelf en Mr. Brosnan vinden dit leuk.
  16. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Daar ben ik van op de hoogte

acht.zes vindt dit leuk.
  17. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Belezen gebruiker

Ah ik wilde het aanstaand weekend andersom doen, zaterdag xtc en dan zondag speed. Of is het echt aan te raden dit andersom te doen? Ik heb nog niet eerder speed gebruikt.

18. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Het punt is dat M best zwaar voor je hoofd en lichaam is (hoofd hoort bij het lichaam Mezelf:thinking:). De meeste zijn echt wel behoorlijk moe en down de dag na M. Speed kan er wel voor zorgen natuurlijk dat je dit minder voelt maar effect van de vorige dag M zou je blijven voelen.
    Als ik goed uitgerust aan de festival begin dan haal ik op speed zonder enige moeite de nacht wel door zonder er de volgende dag echt last van te hebben. Dus dan zal voor mij de nacht doorhalen minder invloed uitoefenen op het effect van M.
    Aan de andere kant.....als je eerst M neemt heb je wel meer de kans dat je daarna nog wat kan slapen om wat uitgeruster aan de tweede dag te beginnen.
    Elke volgorde heeft zijn voor en nadelen. Was ik vroeger maar iets wijzer want vroeger nam ik op dag 1 gewoon beide en dag twee zag ik wel wat er perongeluk naar binnen glipte.
    Nu ik beter weet zou ik erg voorzichtig zijn met de M als je nog meerdere dagen te gaan hebt.

19. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Word het zaterdag niet een beetje warm om aan de x te gaan .. :confused:

20. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

thanks! Word zaterdag toch bloed heet. Denk toch inderdaad zaterdag rustig aan en zondag gewoon knalle op de m!

Mezelf vindt dit leuk.
  21. Mr. Brosnan

Goed voorbereid, rustig aan, om 16:00 pas beginnen en goed koelen!

22. Mr. Brosnan

Weet je ook of je dan zaterdag na speed een benzo kan gebruiken om goed te slapen (kortwerkend) en dan zondag xtc? Of is dat ook erg slecht

23. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik voel de MDMA de volgende dag/2 dagen altijd nog wel positief. Nog wakker en gestimuleerd, de 3e dag voel ik dat mijn serotonine op is, en heb ik soms 2 weken een dip.

24. Memento

Memento Experimenterende gebruiker

Mij werd vorig jaar verteld dat je een stuk minder van de M zal voelen als je deze de dag na speed gaat doen. En van speed slaap ik helemaal niet, zelfs niet met kleine hoeveelheden dus daarom had ik M op zaterdag en speed op zondag.

25. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Dat is wat ik inderdaad ook hoor. Doordat zowel speed als MDMA sterk op de dopaminereceptoren werken.

Ik heb zelf ooit op dag één MDMA gebruikt, op dag twee GHB, en op dag drie methylhexanamine met alcohol. Verstandig is anders, maar het werkte voortreffelijk.

Zelfde probleem, maar toch ook anders. Want op Psy-Fi moet het toch voornamelijk psychedelisch zijn, niet zozeer uppers. Tenminste, wat mij betreft dan.

Ik ben dus ook nog op zoek naar psychedelica die niet al teveel op de tolerantie werken. Ik vermoed dat @Jmths daar wel iets meer over weet. Anders wordt het nog even wat uitzoekwerk.

Mijn plan is in ieder geval één dag (1P-)LSD, en één dag MDMA of 6-APB. Op de andere drie dagen zal ik niet elke dag iets gebruiken, maar nog één of twee tripjes zouden toch wel leuk zijn.

Vorig jaar had ik op dag één 2C-B-fly gebruikt, maar ik had het idee dat dat toch wel een negatieve invloed had op mijn LSD-trip twee dagen daarna.

26. acht.zes

@verwondering
    Waarschijnlijk gaat @Jmths toch mee, en dan is zijn kennis ter plekke beschikbaar.
    We hebben het er al een beetje over gehad, DOC schijnt ook niet zo tolerantiegevoelig te zijn. Dan heb je ook nog de disso's en ik ren ook altijd wel lekker rond op gewoon bier + speed, die heb ik al wel vaker 4 dagen op rij succesvol gebruikt. Ach, aan slaapgebrek zit ook altijd een psychedelisch randje.

Jmths, verwondering en Natozlato vinden dit leuk.
  27. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Ik heb ook binnenkort een 3 daags festival.
    Hier heb ik ook over na zitten denken.
    Alcohol drinken doe ik vrijwel niet.
    Qua drugsgebruik heb ik alleen ervaring met wiet en eenmalig mdma.

Het idee was 1 dag xtc. Al zou ik het liefst gewoon 2 dagen lekker gaan. Maar dat ga ik niet doen. Ik neem 1 pil mee en thats it.

Ik denk dat van mijn groep vrijwel iedereen wel 2 dagen gaat gebruiken. In eerste instantie wilde ik zaterdag doen. Want ik moet woensdag weer werken.
    Maar dan weer kans dan ik zondag niks waard ben... dus denk dat ik toch maar voor de zondag ga.

28. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Net terug van vakantie!

5HT2A kruistolerantie blijft altijd een hoog speculatief gehalte hebben maar ik heb wel hypotheses qua tendens.

Psychedelische phenylethylamines veroorzaken in ieder geval minder sterke 5HT2A tolerantie dan tryptamines, ik reken LSD (analogen) eveneens onder de tryptamines. Mijn ervaring is dat DOC en 2C-B twee dagen achter elkaar gebruiken prima gaat, het kan zijn dat je de tweede dag de 2C-B of DOC wat hoger moet doseren maar het is mogelijk in ieder geval.

De eerste dag een psychedelische phenylethylamine en de tweede dag een tryptamine is naar mijn weten ook mogelijk maar hier heb ik minder ervaring mee. Daarin tegen werkte een psychedelische phenylethylamine de dag na een tryptamine echter slecht, maar hier heb ik dus eveneens maar één ervaring mee. Ik ga er vanuit dat tryptamines sterkere 5HT2A receptorbinding aangaan dus in theorie lijkt dat mij op zich ook wel logisch.

Maar met een tryptamine de dag na een phenylethylamine zul je hoogstwaarschijnlijk alsnog aanzienlijk hoger moeten doseren om eenzelfde effect te ervaren. En dan is het natuurlijk ook de vraag of 5HT2A receptor tolerantie zich even snel ontwikkelt als 5HT2B receptor tolerantie welke geassocieerd wordt met cardiovasculariteit. Het is wel mogelijk is maar ideaal valt moeilijker te garanderen.

NBOMes veroorzaken zeer sterke tolerantie, misschien nog wel sterker dan tryptamines. Als je de eerste dag een NBOMe neemt zul je de volgende dag vrijwel niets meer merken van andere psychedelica. Ik ga er vanuit dat hetzelfde opgaat voor de NBOHs. NBOMe de dag na een andere psychedelica zal waarschijnlijk relatief goed werken.

Wat ook een zeer aanzienlijk verschil zal maken is de manier waarop je het inneemt. Mensen die ervaring hebben met DMT roken zullen dit waarschijnlijk wel kunnen bevestigen. Tolerantie zal minder invloed hebben wanneer je een psychedelica nasaal in neemt dan wanneer je deze oraal inneemt. Een sterkere piek in effecten zal echter waarschijnlijk ook sterkere tolerantie veroorzaken. 5-MeO-MiPT of DMT roken met significant effect op een derde dag zou dus bijvoorbeeld waarschijnlijk mogelijk wezen.

Nasale inname van potente stoffen komt natuurlijk met extra risico waar rekening mee gehouden moet worden. Maar als je dit met beleid aanpakt kun je via nasale RoA vrij gecontroleerd de intensiteit van de trip bepalen met bijdoseren omdat de opkomst aanzienlijk veel sneller is dan met orale inname het geval. Nu zijn echter niet alle psychedelica geschikt voor nasale RoA, van wat ik las heeft LSD nasaal eenzelfde uitwerking als oraal.

Los van psychedelica op zichzelf kunnen dissociatieven psychedelische effecten aanzienlijk doen versterken wat kan compenseren voor tolerantie vorming, zowel preventief als een versterker. 6-APB zal in combinatie psychedelische effecten aanzienlijk sterker doen toenemen dan MDMA.

Wat ook wel relevant is is dat DOC zich aanzienlijk beter leent voor hoger doseren dan 2C-B. Ik raad mensen voor een eerste keer 2,5mg aan wat al voldoende is voor aardige visuals. Sommige mensen zien echter 6mg DOC als de norm en 10mg doseringen DOC is niet ongehoord. 2C-B is naar mijn ervaring minder geschikt voor dat soort fratsen. Op dermate hoge doseringen DOC kunnen de effecten echter tot wel 3 dagen aanhouden, nu is vermoeidheid onder invloed van DOC minder een dingetje maar ik zou het niet snel aanraden. Om die reden heb ik destijds ook een DOC neusspray gemaakt, piekt wat harder en kortere duratie.

Ik weet dat ik relatief vaak over DOC loop te zagen maar deel van de aantrekkingskracht zit hem in de flexibiliteit. Dat gezegd hebbende zijn er mensen die vrij enthousiast zijn over DOC en mensen die minder enthousiast zijn waar de laatste groep vaak toch wel voorkeur heeft voor tryptamines in algemene zin. DOB en DOM heb ik nog nooit tot beschikking gehad maar hetzelfde verhaal waarschijnlijk.

Ik heb DOC ook wel onderschat zien worden gezien zijn relatief heldere karakter, het blijft toch echt een psychedelica. mensen onderschatten vaak ook het effect van een chaotische omgeving op een psychedelische ervaring, maar wellicht vertel ik hier niets nieuws.
    Psychedelica tijdens een serotonine dip is waarschijnlijk wat minder prettig en LSD veroorzaakt relatief sterke tolerantie dus die twee opties kun je waarschijnlijk voor de laatste dagen bewaren. Meerdere dagen trippen op de 5HT2A receptoren is vrij lastig, de LSD latere dag zul je dus aanzienlijk hoger moeten doseren dan normaal voor een soortgelijk effect. Als je 2 voorgaande dagen hebt getript en dan aan de LSD gaat zul je misschien al 400mcg LSD moeten nemen voor (grove gok) 200mcg LSD effect. Maar het blijft zeer lastig om voorspellingen te maken rond 5HT2A tolerantie vorming, het zou net zo goed kunnen tegen of mee vallen.

Het lijkt er dus op dat ik eventueel ter plaatse kan assisteren dit jaar. Om voort te bouwen op wat je al zei kan een optie zijn: dag 1 en 2 psychedelische phenylethylamines, dag 3 een flinke dosis LSD welke je eventueel kunt bijdoseren met nasaal 25i en dan op dag 4 6-APB of MDMA. Dissociatieven kunnen ieder moment zonder dat er noemenswaardige tolerantievorming plaats vindt.

Je wilt waarschijnlijk ook enige tijd voorafgaand een '5HT2A pauze' houden.

Meer gerelateerd aan het topic in algemeen ben ik een van die dagen van plan wat Phenibut te gebruiken omdat ik wat minder fan ben van alcohol.

Laatst bewerkt: 29 jun 2019
    verwondering, acht.zes en Mezelf vinden dit leuk.
  29. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Ik wilde een topic openen over bijnemen en tolerantie, maar denk dat het prima hierbij kan.

Ik lees zo vaak dat bijnemen geen zin heeft en/of de dag erna bepaalde middelen niet meer zo goed werken door tolerantie. Ik heb andere (wisselende) ervaringen en ben benieuwd naar die van anderen.

Wiet werkte bij mij alleen het eerste jaar op m'n lachspieren en de interesse om tv te kijken. Daarna werd het een slaapmiddel. Ook na jaren niet roken, kwam het effect niet terug. Alleen bij de eerste smoke een soort angstgevoel.

Paddo's altijd 6 weken pauze gehouden, maar merkte wel als ik frequent deed het elke keer minder effect had. Ook jaren daarna nooit meer het effect gehad zoals de eerste keren.

Met truffels wel ooit een tweede portie genomen na 4 uur en alsnog een dikke space gekregen .

MDMA laatst een keer 24 uur erna bijgenomen en nog veel lol erop gehad. Toen ik het een week later nam, geen enkel effect. (Ja, stom, ik wist niks van de 3 maanden regel toen)

Gisteren voor het experiment nog eens 1p-lsd genomen 2 dagen na een volledige trip. Omdat ik met de 1p tijdens mn bij trip steeds kan nemen en nog golven van trip kan ervaren, begon ik me af te vragen of die tolerantie wel echt zo werkt als gezegd . Alles voor de wetenschap toch?

Dus gisteren 150 ug 1p genomen (misschien zonde, maar ik moest het ervaren)
    Ik ben naar een speelgoedwinkel gefietst voor een caleidoscoop die ik al heel lang wilde. In de winkel werd ik al overvallen door de kleuren en keuzes en wist niet hoe snel ik daar weg moest.
    Ik heb 4 uur een kut net niet trip gehad waarbij ik niet wist wat ik met mezelf aan moest. Ik ben gaan wandelen en fietsen, in mn bed gaan liggen met een deken op me terwijl de hele kamer op me af kwam. Eruit, naar buiten, muziek niet goed, weer niet goed. Alles voelde rot.

Pas na 3 uur kon ik weer een beetje functioneren. Conclusie; lsd werkt nog wel, maar met deze mindset geen aanrader. Na 5 uur nog wel visuals gehad op een foto, maar dat was het. Onbevredigend. Trips moet je respecteren en echt maar af en toe doen

Speed; bijna oneindig. Dit spul kon ik blijven gebruiken. Ik fixte mn slaapgebrek met een nieuwe lijn. Totdat ik gewoon een Indische rijsttafel wegwerkte, een lijn nam, en daarna lekker ging slapen. Na 1 jaar regelmatig speedgebruik, kwam er ook de klad in.

Laatst weer gebruikt, was leuk, maar voelde nog steeds tolerantie (in de zin dat er geen kick meer was zoals de eerste keren) en de zin om bij te gebruiken, gevaarlijk spul.

Coke; saai. Ketamine; saai.
    Alcohol; meest gevaarlijke drug ooit; werkt altijd, bijnemen heeft altijd zin, kater is zo weer weg met een nieuw drankje. Kutspul. Nicotine, laten we daar maar niet over beginnen....

LoveSexDreams en acht.zes vinden dit leuk.
  30. acht.zes

Lol @Natadm met LSD in een speelgoedwinkel rondlopen

31. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

:grimacing: Dat was nog het leukste eigenlijk, omdat het zo'n ouderwetse speelgoedwinkel was met 1000 keuzes in houten blokken, vouwvliegtuigpaketten, puzzels etc. Niet een simpele Intertoys... En toen begon het ook in te kicken ..

Ik werd overweldigd en ik wilde iemand aanklampen; jeetje, jullie zijn zo ouderwets, waar liggen die caleidoscopen dan?! Maar toen ik er 1 vond en bij de kassa kwam, was ik blij dat ik niks gevraagd had...

De verkopers stonden beiden te springen om m'n caleidoscoop in te pakken. Niet inpakken? Is het geen cadeau dan? NEE! Help, ik wil weg hier :sweatsmile:
    Ik vond t gisteren niet leuk, maar zou het toch wel mensen aanraden een keer te doen als je je goed voelt!

acht.zes vindt dit leuk.
  32. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Zo herkenbaar! Je voelt je al gauw lullig. Huh, is dit raar dan? Moet het een kadootje zijn? Is het gek als ik een caleidoscoop voor mezelf koop? Is het gek om een caleidoscoop te willen? Zie ik er gek uit? Doe ik gek? Kan ik me ergens achter verbergen? Waarom ben ik hier? Waarom voel ik me zo raar? Waarom ben ik niet gewoon veilig thuis?

Ik heb - heel toevallig - hier ook eens in een winkeltje gestaan met ouderwets speelgoed: vliegers, houten knikkerbanen, houten speelgoed, knikkers, dominobanen... Terwijl ik zelf aan de 4-HO-MET zat en een dronken maatje naast me had staan die alles prachtig vond. :)

33. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

@Jmths : jij als megafan van DOC. Is het verstandig om DOC voor het eerst te gebruiken op een meerdaags festival of toch beter eerst thuis? Ik heb pillen van 2,5mg.

Ik vind 2cb op een feest geweldig en wil dat ook weer doen. Is het daar enigszins vergelijkbaar mee? En dan dag 1 de DOC en dag 2 de 2cb of andersom?

Psychedelica boven uppers. Ik begin die shit steeds meer te waarderen :sunglasses:

NiandraLades, Jmths en acht.zes vinden dit leuk.
  34. Jmths

Ik denk dat DOC voor een festival in ieder geval wel wat meer geschikt is dan bijvoorbeeld LSD. Ik raad mensen meestal vrij standaard aan een nieuw stofje eerst even thuis te proberen. Maar dat is ook een beetje omdat veel mensen soortgelijk aan MDMA verwachten dat het altijd ideaal zal uitpakken en omdat een nieuw stofje toch altijd ook weer even wennen is.

DOC heeft wel gelijkenissen met 2C-B, ik heb wel eens eerder gezegd dat als iemand 2C-B kan waarderen deze hoogstwaarschijnlijk DOC ook wel kan waarderen. DOC heeft voor mijn gevoel zelfs wel iets meer te bieden maar het duurt nou eenmaal 3x zo lang als 2C-B. Mensen die een LSD tripje uit komen kunnen het zogezegd meestal ook wel waarderen zodra ze weer kunnen slapen en met DOC zal dat niet veel anders wezen. Al is DOC wel iets beter verteerbaar dan LSD en mentaal wel iets minder chaotisch/vermoeiend. Al valt het met DOC alsnog niet te onderschatten, ik heb na DOC gebruik vaak letterlijk buikpijn en hoofdpijn van het lachen alleen al. Het is dus dan ook vooral vanwege de lange duratie dat DOC wat lastiger aan te raden is voor een festival aan mensen die ik niet zo goed ken.

Ik gok dat ik dezelfde 2,5mg DOC oranje pillen heb als dat jij hebt van 'planeet X'. Sommige mensen vinden het juist weer vervelend om thuis te zitten na gebruik van een langer werkend psychedelica. Persoonlijk vind ik goed gezelschap waarbij ik mij comfortabel voel wel belangrijk als ik het al in bijzijn van anderen ga trippen. Als ik maar een rustig plekje/bedje heb waar ik eventueel op kan neerploffen/terugtrekken is het vaak al wel best voor mij.

Ook vind ik een plekje waar ik wat comfortabel kan zitten tijdens de opkomst van effecten wel prettig. Ik denk dat in de meeste gevallen 2,5mg DOC op een festival heel leuk kan uitpakken, ik heb er in ieder geval twee maal een hele leuke tijd mee gehad tijdens een festival en dit ook wel voorbij horen komen van anderen. Maar het blijft psychedelica wat mensen flink op hun plek kan zetten als ze er te makkelijk over denken, met stoerdoenerij kom je meestal niet zo goed weg zogezegd. :')

Maar hangt waarschijnlijk ook wel een beetje af van welk festival, sommige festivalgangers wil ik zogezegd dood nog niet naast gevonden worden. Ik denk niet dat het veel uit maakt of je 2C-B of DOC de eerste dag neemt maar persoonlijk zie ik DOC wel iets meer als het hoofdgerecht, nomnom.

Laatst bewerkt: 10 jul 2019
    Game&Watch vindt dit leuk.
  35. Game&Watch

Bedankt voor je antwoord!

LSD vind ik persoonlijk te chaotisch en druk voor een festival (denk ik!) , alleen in echt kleine dosissen vind ik het fijn, minder dan 40mics ofzo dan. En dan is het vooral stimulatie en een beetje creativiteit in gesprekken. Niet trippen en geen visuals.

2CB daarentegen vind ik het niet erg om af en toe in tripland te zijn op een festival. Als je maar af en toe naar buiten kan en even kan zitten. De chaos is dan nog wel te overzien en ik vind het met 2CB nog wel echt leuk om met allerlei verschillende mensen te communiceren in tegenstelling tot LSD waar ik toch een beetje para van word bij nuchtere of dronken mensen. Alleen medetrippers zijn dan chill. Als 2,5mg doc vergelijkbaar is in chaos met ong 20mg 2cb dan kan ik het wel aan op een festival denk ik.

Stoerdoenerij ben ik niet van lol. Vind psychedelica altijd retespannend haha. En ben er van op de hoogte dat ze veel moeilijker zijn dan uppers en downers. Heb alleen niet veel weekenden om het vooraf te proberen. Misschien eens op een zondag ochtend. Hopelijk kan ik dan wel slapen want altijd op maandag gewoon weer aan het werk.

Over werk gesproken. Is het alweer half 1 hoor :expressionless:

36. Jmths

Ik heb DOC altijd als een zeer sociaal psychedelica ervaren dus dat moet wel goed komen. :')
    Zoiets ongeveer, meneer Shulgin heeft 'mental clarity' wel eens genoemd als aspect van DOC, wat dat betreft wat lastiger vergelijken maar zal wel overeen kom ongeveer.
    Vergelijkbaar aan 150mcg LSD duurt het na 2,5mg DOC waarschijnlijk toch 16-18 uur voordat je weer fatsoenlijk kunt slapen.
    Ik had er ook al last van, moet weer vliegen. :')

37. Game&Watch

Dat klinkt goed. Want ik vind socializen toch wel 1 van de belangrijkste redenen om naar een festival te gaan!

Dit klinkt dan weer erg heftig haha. Maar aan de andere kant, ik begin gewoon vlak na het opstaan dan.

38. Jmths

Dat vind ik ook! Vergeten mensen nog wel eens. :tongueout:
    Ja precies, bij LSD gebruik komt het ook regelmatig voor dat mensen bewust vroeg op de morgen beginnen zodat ze later op de avond weer kunnen slapen.

Ik ben trouwens stiekem wel nieuwsgierig welk festival je van plan bent dit uit te proberen.

39. Game&Watch

Ik dacht eerst aan pukkelpop, waar ik sowieso heen ga, maar ik heb eens gekeken en volgende week zaterdag is welcome to the future, kan ik wel met het fietsje heen. Ik kan alleen geen mensen vinden om mee te gaan (velen vinden het te duur) maar misschien eens voor het eerst alleen naar een festival. Wil ik sowieso een keer doen.

40. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Ik zit te denken aan 5APB in een mega disco in Italië . Deze heet niet voor niets Number One neem dat maar van me aan!
    Daar gaan tot 12.000 mensen in in het hoogseizoen....
    Ook al ben ik daar een soort van een belegen tiener, wat je dáár aan muziek, lasershows, d ance acts te zien krijgt, is fenomenaal.
    Dat wil ik eens met 5 APB a aanzien, en ervaren.
    Ik neem 1 capsule v aan 100 mg mee.
    Dat valt niet op tussen de medicatie die ik op recept al meezeul...

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - daags festival advies
  1. lotus420
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    2.626
  2. Mdmja
    Reacties: