3-Daags festival

Qaz

Newbie
Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik met een aantal kameraden naar een 3-daags festival, alleen zit ik nog een beetje te twijfelen over het gebruik van drugs op deze dagen.

Tot nu toe dacht ik aan:

1e dag: Paar biertjes
2e dag: +/- halve gram M
3e dag: +/- 2 pillen XTC à 200mg MDMA

Is dit een goeie verdeling, en werken de pillen op de 3e dag nog voldoende na een paar lilkjes M? Of is het aan te raden de 2e dag bijvoorbeeld 2CB te gebruiken?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Qaz zei:
Is dit een goeie verdeling, en werken de pillen op de 3e dag nog voldoende na een paar lilkjes M? Of is het aan te raden de 2e dag bijvoorbeeld 2CB te gebruiken?

Ik zou de 2e dag 2-CB gebruiken, is veel beter als 2 dagen achter elkaar MDMA.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dan zou ik ook 2e dag 2cb doen en dag 3 xtc/mdma. Maar op een driedaags festival zou ik eigk gewoon maar 1x drugs doen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Qaz zei:
1e dag: Paar biertjes
Prima
Qaz zei:
2e dag: +/- halve gram M
3e dag: +/- 2 pillen XTC à 200mg MDMA
Veel te veel! Je hebt dan 900mg MDMA totaal in 2 dagen. Dat is voor de meeste mensen 10x de aanbevolen hoeveelheid.

Beperk XTC gebruik in ieder geval tot één dag, twee dagen in een weekend werkt niet goed en is desastreus voor je serotoninehuishouding. Daarnaast raad ik je ook aan minder te gebruiken, maar zorg in ieder geval dat je het niet twee dagen gebruikt!

Qaz

Newbie
Aller eerst bedankt voor de reacties, en bij nader inzien is het inderdaad allemaal misschien wat te veel van het goede.. Dan maar aan de 2-CB de 2e dag, of wat anders dat het gebruik van snoep de 3e dag niet zal beïnvloeden. Weet iemand bijvoorbeeld of 4-FMP invloed zal hebben op deze dag?

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik had laatst ook een 3 daags festival en wij hebben een dag methox uitgeprobeerd met ketamine, is ook wel heel leuk en werkt niet op je serotonine

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
4-FMP valt qua serotoninegebruik wel mee, maar blijft vrij lang in je lichaam. Je zult dus waarschijnlijk niet slapen die nacht en dan begin je dus zwaar vermoeid aan je XTC trip. Lijkt mij niet chill.

Ketamine moet je wel ervaring mee hebben als je het op een festival doet, ligt niet iedereen even lekker.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
4-FA zou ik niet gebruiken de dag voordat je XTC gebruikt, het verbruikt weliswaar niet veel serotonine, maar het is nog steeds niet aan te raden om 2 dagen achter elkaar serotonine verbruikers te gebruiken.

Fool

Badass junkie
4-FA zal waarschijnlijk wel genoeg serotonine verbruiken om de dag erna je MDMA-ervaring een stuk minder te maken. Ik hoor op verschillende fora nu zelfs dat ze aanraden om minstens een maand tussen MDMA en 4-FA gebruik te laten.

Fool

Badass junkie
Nog steeds blijft XTC en speed een vrij schadelijke combinatie. Weliswaar iets minder schadelijk als je het de dagen na elkaar doet, maar alsnog.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sja ik zou gewoon twee dagen lekker wat biertjes drinken en verder geen andere drugs gebruiken. De laatste dag kun je dan afsluiten met een klapper. Als je meerdere dagen drugs gaat gebruiken is dat altijd een zware aanslag op je lichaam en je verdeelt de kwaliteit over meerdere dagen. Je kunt beter 1 dag een knaller maken...

Bovenaan