3-FA Dosering

Na mijn vorige topic is de keuze voor een consumptie RC gevallen op 3-FA!

Helaas gaat Thunderdome niet door, maar er is inmiddels een vervangend feestje geregeld. De 3-FA is ook al besteld en inmiddels binnengekomen… tijd om een dosering te bepalen dus! Alleen… is er héél weinig info te vinden over deze RC en de info die ik vind ligt nogal uit elkaar. Van een 100mg “strong dose” van psychowiki tot een forumgebruiker hier die op wel 600mg zat :)

Dus tijd voor een topic met wat contextinformatie! Ik ben dus van plan om na 5 jaar harddrugsvrij te zijn, op 11 december weer eens van plan mijn stekkertje uit te gaan. We zullen ongeveer rond 22:00 aankomen op een feest dat tot 06:00 zal duren, mij kennende taai ik rond 3/4 uur af. Ik wil deze avond doorkomen op de 3-FA maar daarna ook nog een beetje kunnen slapen i.v.m. kids die de volgende dag aandacht nodig hebben. Een pammetje/jointje als inslaper kan geregeld worden. Ik ben best een stevige kerel van 1.85 en 120/125 kilo.

Wat raden jullie mij nou voor een dosis aan voor een paar uurtjes lekker hakken en daarna nog een beetje kunnen slapen? En dien ik dit dan nasaal of oraal te doen?

Alvast bedankt!

Rain

Bewuste gebruiker
Ola!

Toevallig had ik het gisteren voor het eerst getest, was direct van m'n griepverschijnselen af :wink: Vond het relatief mild en niet voldoende geëxperimenteerd / gedoseerd om je wijze raad te kunnen geven. Tevens vond ik het niet echt boeiend. Dus wat mij betreft is de kous af wat betreft 3fa haha..

Ola!

Toevallig had ik het gisteren voor het eerst getest, was direct van m'n griepverschijnselen af :wink: Vond het relatief mild en niet voldoende geëxperimenteerd / gedoseerd om je wijze raad te kunnen geven. Tevens vond ik het niet echt boeiend. Dus wat mij betreft is de kous af wat betreft 3fa haha..
Ja uit eerdere reviews kan ik opmaken dat mensen het óf geweldig vinden óf helemaal kut. En dat je dus inderdaad genoeg moet nemen om het niet als een blikje redbull te laten voelen.

Helaas ben ik door medicijnen (SRRI, citalopram), beperkt in keuze. RC’s/drugs die serotonine aanspreken hebben gewoon geen zin. Zou je denken: ga lekker aan de coke, maar dat lijkt me met mijn cokeverleden niet zo’n snugger plan. Dus maar in de amfetaminehoek terecht gekomen, vroeger geen fan van speed maar werd hier op 3-FA gewezen dus heb dat besteld.

Meterof2

Experimenterende gebruiker
Dosis is denk ik afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Ik heb niet zo heel veel nodig normaal gesproken. Mijn ervaring met slapen en 3fa is dat het best lang doorwerkt. Ongeveer 12 uur na inname moe genoeg om te kunnen slapen.

Dosis is denk ik afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Ik heb niet zo heel veel nodig normaal gesproken. Mijn ervaring met slapen en 3fa is dat het best lang doorwerkt. Ongeveer 12 uur na inname moe genoeg om te kunnen slapen.
12 uur?! Jezus. Hoeveel neem jij? Ik zit eraan te denken om aan het begin van de avond 2 sleutelpunten te nemen en het daarbij te laten. Feestje begint rond 22:00, meestal ben ik er om 03:00 wel klaar mee

Meterof2

12 uur?! Jezus. Hoeveel neem jij? Ik zit eraan te denken om aan het begin van de avond 2 sleutelpunten te nemen en het daarbij te laten. Feestje begint rond 22:00, meestal ben ik er om 03:00 wel klaar mee
Heb max 150mg oraal genomen. Spulletje houdt mij goed wakker ofzo

Rain

Bewuste gebruiker
12 uur! da's voor mij geen goed nieuws! op dit moment :/ Denk dat ik het maar doneer aan iemand anders.

Ik vond deze info op Psychonautwiki, of het waar is? en verschilt per mens en dosis..
Duration
Total4 - 6 hours
Onset20 - 60 minutes
Come up30 - 60 minutes
Peak2 - 3 hours
Offset1 - 1.5 hours
After effects2 - 6 hours

Meterof2

Misschien ben ik geen echt ijkpunt hoor. Stimulerende middelen werken bij mij meestal echt lang

De Apotheker

Badass junkie
Heb alle roa's wel een paar keer getest en vergeleken en daaruit was Rectaal en Oraal duidelijk de enige manier die het bijzonder genoeg maakt. Vapen en snuiven echt ruk.

rond de 30 mg is die subtiel genoeg om het meer a la dex light te laten neigen.
vanaf de 50 mg word die wat recreatief en tussen de 75 en 100 mg is die zeer euforisch en wel op zijn top. (100 is wel net aan de pittige kant maar te doen met wat ervaring/tolerantie.

eerste 2/3 doses en redoses zijn het waard daarna is het eigenlijk niet meer dan een ''eh net niet'' gevoel.

Heb alle roa's wel een paar keer getest en vergeleken en daaruit was Rectaal en Oraal duidelijk de enige manier die het bijzonder genoeg maakt. Vapen en snuiven echt ruk.

rond de 30 mg is die subtiel genoeg om het meer a la dex light te laten neigen.
vanaf de 50 mg word die wat recreatief en tussen de 75 en 100 mg is die zeer euforisch en wel op zijn top. (100 is wel net aan de pittige kant maar te doen met wat ervaring/tolerantie.

eerste 2/3 doses en redoses zijn het waard daarna is het eigenlijk niet meer dan een ''eh net niet'' gevoel.
Hoelang was jij wakker?😜

Dan zou 1x 80mg oraal het beste zijn voor mij denk ik. Totaal geen tolerantie of ervaring. Maar als je van 80mg oraal ook 12 uur lang je slaap niet kan vatten, ga ik misschien ook maar doneren.

12 uur! da's voor mij geen goed nieuws! op dit moment :/ Denk dat ik het maar doneer aan iemand anders.

Ik vond deze info op Psychonautwiki, of het waar is? en verschilt per mens en dosis..
Duration
Total4 - 6 hours
Onset20 - 60 minutes
Come up30 - 60 minutes
Peak2 - 3 hours
Offset1 - 1.5 hours
After effects2 - 6 hours

moet ik dat total lezen inclusief of exclusief after effects?😅 is het inclusief, dan valt het mee, exclusief dan is het wel heftig

Bovenaan