3-HO-PCE eerste ervaring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Voor de eerste x 3-HO-PCE tot me genomen, dosis was 12mg, volgens psychonautwiki.org/wiki/3-HO-PCE is dit de common dose, dus leek me mooi voor een eerste kennismaking. Ik heb maar weinig ervaring met al die rc's, enkel 4fa (upper) en 2cb (controleerbaar tripmiddetje, eerder braaf) zijn me zeer gekend en vind ik zeer fijne stofjes, beiden hakken er niet op in. Sinds vorige week ook wel paar keer etizolam genomen, wat dan weer een rc uit de benzo's is. Daarbuiten zijn nog vooral Tramadol, Zolpidem, Ketamine (bewust lage doseringen voor het bijhorende licht stimulerende en licht euforische warme effect, nog nooit echt zwaar op getript, laat staan K-hole) en mdma me zeer gekend.
Ondertussen zijn toch 2.5u gepasseerd en van die 12mg 3-HO-PCE ben ik nou niet echt van omvergeblazen, is nog zacht uitgedrukt, gevoel van kalmpte en minimaal euforie (vind ik zelf nog overeven) is wat aanwezig is, maar verwaarloosbaar. Dus heb wel enkele vragen klaarliggen.
1. Kan ik, door een vd reeds genoemde middelen die ik reeds veelvuldig heb gebruikt, een bepaalde tolerantie hebben opgebouwd vr 3-HO-PCE?
2. Klopt de dosering wel, nl 12mg (zelf afgewogen met microweegschaal) en wanneer komt het echt op (nasaal)?
3. Is dit een middeltje dat geen algemeen effect teweeg brengt, dus de ene voelt echt veel en de ander kan er werkelijk amper iets van voelen, los van eventuele tolerantie, wat je vb wel eens kan hebben met smartshop stuff als kratom, zou ik dus niet echt bij dit verwachten?
4. Is kort achtereen bijnemen iets dat bij dit stofje vaak gedaan word en algemeen aanvaardbaar is.

Ik hoor het graag...nog altijd beter zo, dan slecht gaan.

Cheerz

Gympie

Badass junkie