3-HO-PCE eerste ervaring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Voor de eerste x 3-HO-PCE tot me genomen, dosis was 12mg, volgens psychonautwiki.org/wiki/3-HO-PCE is dit de common dose, dus leek me mooi voor een eerste kennismaking. Ik heb maar weinig ervaring met al die rc's, enkel 4fa (upper) en 2cb (controleerbaar tripmiddetje, eerder braaf) zijn me zeer gekend en vind ik zeer fijne stofjes, beiden hakken er niet op in. Sinds vorige week ook wel paar keer etizolam genomen, wat dan weer een rc uit de benzo's is. Daarbuiten zijn nog vooral Tramadol, Zolpidem, Ketamine (bewust lage doseringen voor het bijhorende licht stimulerende en licht euforische warme effect, nog nooit echt zwaar op getript, laat staan K-hole) en mdma me zeer gekend.
Ondertussen zijn toch 2.5u gepasseerd en van die 12mg 3-HO-PCE ben ik nou niet echt van omvergeblazen, is nog zacht uitgedrukt, gevoel van kalmpte en minimaal euforie (vind ik zelf nog overeven) is wat aanwezig is, maar verwaarloosbaar. Dus heb wel enkele vragen klaarliggen.
1. Kan ik, door een vd reeds genoemde middelen die ik reeds veelvuldig heb gebruikt, een bepaalde tolerantie hebben opgebouwd vr 3-HO-PCE?
2. Klopt de dosering wel, nl 12mg (zelf afgewogen met microweegschaal) en wanneer komt het echt op (nasaal)?
3. Is dit een middeltje dat geen algemeen effect teweeg brengt, dus de ene voelt echt veel en de ander kan er werkelijk amper iets van voelen, los van eventuele tolerantie, wat je vb wel eens kan hebben met smartshop stuff als kratom, zou ik dus niet echt bij dit verwachten?
4. Is kort achtereen bijnemen iets dat bij dit stofje vaak gedaan word en algemeen aanvaardbaar is.

Ik hoor het graag...nog altijd beter zo, dan slecht gaan.

Cheerz

Gympie

Badass junkie
Voor de eerste x 3-HO-PCE tot me genomen, dosis was 12mg, volgens psychonautwiki.org/wiki/3-HO-PCE is dit de common dose, dus leek me mooi voor een eerste kennismaking. Ik heb maar weinig ervaring met al die rc's, enkel 4fa (upper) en 2cb (controleerbaar tripmiddetje, eerder braaf) zijn me zeer gekend en vind ik zeer fijne stofjes, beiden hakken er niet op in. Sinds vorige week ook wel paar keer etizolam genomen, wat dan weer een rc uit de benzo's is. Daarbuiten zijn nog vooral Tramadol, Zolpidem, Ketamine (bewust lage doseringen voor het bijhorende licht stimulerende en licht euforische warme effect, nog nooit echt zwaar op getript, laat staan K-hole) en mdma me zeer gekend.
Ondertussen zijn toch 2.5u gepasseerd en van die 12mg 3-HO-PCE ben ik nou niet echt van omvergeblazen, is nog zacht uitgedrukt, gevoel van kalmpte en minimaal euforie (vind ik zelf nog overeven) is wat aanwezig is, maar verwaarloosbaar. Dus heb wel enkele vragen klaarliggen.
1. Kan ik, door een vd reeds genoemde middelen die ik reeds veelvuldig heb gebruikt, een bepaalde tolerantie hebben opgebouwd vr 3-HO-PCE?
2. Klopt de dosering wel, nl 12mg (zelf afgewogen met microweegschaal) en wanneer komt het echt op (nasaal)?
3. Is dit een middeltje dat geen algemeen effect teweeg brengt, dus de ene voelt echt veel en de ander kan er werkelijk amper iets van voelen, los van eventuele tolerantie, wat je vb wel eens kan hebben met smartshop stuff als kratom, zou ik dus niet echt bij dit verwachten?
4. Is kort achtereen bijnemen iets dat bij dit stofje vaak gedaan word en algemeen aanvaardbaar is.

Cheerz

1. kan met keta maar zoals je zelf stelt nam je dat in lage dosis.. dus kans is klein.
2. ja.. binnen 20 minuten toch zeker wel.
3. juist wel ja..zeer verschillende ervaringen.
4. kort als in bijnemen binnen de werkingsduur erg mee oppassen.. het stapelt.. dus niet meer dan de helft.
in volle potentie is dit een super heftige stof en kan ontzettende psychische klappen geven. sommigen gebruiken het dagen tot weken achter elkaar.
ik houd er niet persé van m'n eigen tripreports te pluggen.. en ik zou het vandaag de dag ook anders schrijven maar goed.
het broertje 3-meo-pcp en wat dat teweeg kan brengen in de bocht! : https://drugsforum.nl/threads/3-meo-pcp-barrage-van-weldaad.66507/

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
1. kan met keta maar zoals je zelf stelt nam je dat in lage dosis.. dus kans is klein.
2. ja.. binnen 20 minuten toch zeker wel.
3. juist wel ja..zeer verschillende ervaringen.
4. kort als in bijnemen binnen de werkingsduur erg mee oppassen.. het stapelt.. dus niet meer dan de helft.
in volle potentie is dit een super heftige stof en kan ontzettende psychische klappen geven. sommigen gebruiken het dagen tot weken achter elkaar.
ik houd er niet persé van m'n eigen tripreports te pluggen.. en ik zou het vandaag de dag ook anders schrijven maar goed.
het broertje 3-meo-pcp en wat dat teweeg kan brengen in de bocht! : https://drugsforum.nl/threads/3-meo-pcp-barrage-van-weldaad.66507/
Nee indd, K doe ik ook maar heel sporadisch (weken, maanden tussen) en indd in lage dosis, lees, ik kan steeds 'gewone' gesprekken voeren, films volgen, ben nooit weg of echt in een trip.
Jouw triprapport ff doorgenomen en als deze stofjes gelinkt zijn met elkaar, begin ik te twijfelen of het wel goed spul bij mij is, nochtans via goed gewaardeerde en betrouwbare vendor aangeschaft. Maar wat jij daar hebt ervaren en hier ook shrijft, voel ik niks van, een echt tripmiddeltje bij jou, bij mij hoegenaamd niets in die richting, zou zelfs van inname (ca 19u) tot nu alle gewone activiteiten hebben kunnen uitvoeren, zoals autorijden, bellen...zonder er iets speciaal zou worden opgemerkt.
Normaal zou dit toch een minimum aan effect moeten hebben. Verschillen in ervaringen ok, maar ik neem het en heb eigenlijk niets ervaren, allé wil maar zeggende, de paar biertjes van maandag (had maanden geen alcohol gedronken, drink zelden alleen) voelde ik meer van dan dit nu 😕

Gympie

Badass junkie
Nee indd, K doe ik ook maar heel sporadisch (weken, maanden tussen) en indd in lage dosis, lees, ik kan steeds 'gewone' gesprekken voeren, films volgen, ben nooit weg of echt in een trip
Jouw triprapport ff doorgenomen, als deze stofjes gelinkt zijn let elkaar, begin ik te twijfelen of het wel goed spul bij mij is, nochtans via goed gewaardeerde en betrouwbare vendor aangeschaft. Maar wat jij daar hebt ervaren en hier ook shrijft, voel ik niks van, een echt tripmiddeltje bij jou, bij mij hoegenaamd niets in die richting, zou zelfs van inname (ca 19u) tot nu alle gewone activiteiten hebben kunnen uitvoeren, zoals autorijden, bellen...zonder er iets speciaal zou worden opgemerkt.
Normaal zou dit toch een minimum aan effect moeten hebben. Verschillen in ervaringen ok, maar ik neem het en heb eigenlijk niets ervaren, allé wil maar zeggende, de paar biertjes van maandag (had maanden geen alcohol gedronken, drink zelden alleen) voelde ik meer van dan dit nu 😕

hmja, gesnoven toch?.. mss volgende keer eens oraal proberen?

persoonlijk heb ik betere ervaringen met 3-meo-pcp
maar heb ook geweldige ervaringen met combinaties van enkele milligrammen 3-meo'e en ho's ..pcp's etc.
ik ben ff klaar met dat spul.. het is geweldig trick, lol 🤪
je kan genoeg info opdoen hier op het forum met de zoekfunctie.

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
hmja, gesnoven toch?.. mss volgende keer eens oraal proberen?

persoonlijk heb ik betere ervaringen met 3-meo-pcp
maar heb ook geweldige ervaringen met combinaties van enkele milligrammen 3-meo'e en ho's ..pcp's etc.
ik ben ff klaar met dat spul.. het is geweldig trick, lol 🤪
je kan genoeg info opdoen hier op het forum met de zoekfunctie.
Jup gesnoven, beschrijf anders ff de smaak, gevoel als het het had gesnoven, dat was aan de bittere kant, maar was niet té en redelijk snel was die vrij bittere smaak weg. Voor de rest ook geen druipneus zoals je bij K wel eens kan hebben.
Echt zo tricky dan? Zijn dus sowieso wel de lage doseringen zoals je op psychonautwiki terugvindt, tussen 5 laag-25mg zeer hoog, want was echt dubbel gefocust, dat het gewicht juist zat, was zaktje van totaal 0.25g, hiervan 0.012g afgewogen, zelfs eerst nog balans gecalibreerd, want ben daar, zeker met nieuw stofje, toch vrij voorzichtig en gecontroleerd mee, zeker als het over dergelijke gewichtjes gaat. Ja heb er zeker wat over opgezocht, de effecten leken mij juist fijn, nl sedatie, dissociatieve, hallucinogene, licht euforisch en stimulerend.

Gympie

Badass junkie
Jup gesnoven, beschrijf anders ff de smaak, gevoel als het het had gesnoven, dat was aan de bittere kant, maar was niet té en redelijk snel was die vrij bittere smaak weg. Voor de rest ook geen druipneus zoals je bij K wel eens kan hebben.
Echt zo tricky dan? Zijn dus sowieso wel de lage doseringen zoals je op psychonautwiki terugvindt, tussen 5 laag-25mg zeer hoog, want was echt dubbel gefocust, dat het gewicht juist zat, was zaktje van totaal 0.25g, hiervan 0.012g afgewogen, zelfs eerst nog balans gecalibreerd, want ben daar, zeker met nieuw stofje, toch vrij voorzichtig en gecontroleerd mee, zeker als het over dergelijke gewichtjes gaat. Ja heb er zeker wat over opgezocht, de effecten leken mij juist fijn, nl sedatie, dissociatieve, hallucinogene, licht euforisch en stimulerend.
alsjeblieft?..lol :wink: ...nee.

* dissociatief geeft je een heel groot gebied waarin van alles kan gebeuren.

АЛ-90

Belezen gebruiker

Cheerz
1. Niet echt, als je maar af en toe weinig keta gebruikt.
2. Ja, ben zelf begonnen met 10mg en de keer daarop 15mg. Net als de andere -PCE's en -PCP's werkt deze drug een beetje in fases. Ik vond de opkomst van 3-HO-PCE nasaal zeer rustig, pas na een uur was ik écht merkbaar onder invloed en de piek pas na zo'n 2 uur.
3. Het effect kan zeker verschillen per persoon en per gebruiksmoment. Ik vind zelf van de reeks 3-MeO-PCP/E en 3-HO-PCP/E, dat 3-HO-PCE wel het meest helder is. Ook vind ik 3-HO-PCE het minst euforisch, het is een vrij heldere en bij vlage kille ervaring, in ieder geval de minst warme van de bovengenoemde vier.
4. Vaak is een groot woord aangezien dit stofje überhaupt niet bijzonder populair is. Een beetje bijnemen is op zich geen probleem, maar gezien een opkomst van toch wel 1-2 uur is het niet aan te raden kort achtereen bij te nemen. Dat is een veel gemaakte fout bij sommige van de potentere dissociatieven, waardoor je uiteindelijk een stuk harder/dieper kan gaan dan vooraf gepland.

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Uiteindelijk niets prettig van gevoeld, enkel vanaf 21u tot 01u mega misselijk en ook overgegeven, eten was al van smiddags geleden, dus maag was leeg, aan eten lag het dus niet. Is dit ook kenmerk van dit stofje? Dit gaat dus de vuilbak in....

Gympie

Badass junkie
Uiteindelijk niets prettig van gevoeld, enkel vanaf 21u tot 01u mega misselijk en ook overgegeven, eten was al van smiddags geleden, dus maag was leeg, aan eten lag het dus niet. Is dit ook kenmerk van dit stofje? Dit gaat dus de vuilbak in....

nee, nog niet eerder van die uitwerking gehoord.
kzou het wegdoen idd.

klaar met rc-disso's?

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
nee, nog niet eerder van die uitwerking gehoord.
kzou het wegdoen idd.

klaar met rc-disso's?
Jup, wel net nog de benzoachtige stofjes, clonazolam (zelfste vendor als 3-ho-pce) en etizolam als pellets en O-DSMT ook in pellets (beide andere vendor) binnen. Deze laatste zit in de opioide categorie. Maar echt qua rc-disso heb ik het voorlopig gehad, ga niet aan meo nzo beginnen...een pellet vind ik ook net gewoon fijner. Nadeel blijft dat wij hier niet zo'n centrum bb om je spul anoniem en vrij te laten testen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan